Chapter 25

57 3 1
                                    

"Το όνομα του είναι Lee Golding. Του ανήκει το κλαμπ που κάηκε χθες, που σημαίνει ότι είναι ο νούμερο 1 ύποπτος ότι είναι ο ναρκεμπορας.» Ο Chris μου εξηγεί ενώ διαβάζω τον φάκελο μπροστά μου.

Ο Chris, προς έκπληξη μου ξύπνησε νωρίς το πρωί και έτρεξε τις φωτογραφίες του τύπου στο σύστημα, και 5 λεπτά αργότερα είχαμε κάθε είδους πληροφορία για εκείνον. Θα μπορούσα να σου περιγράψω μέχρι και το σημάδι γέννησης πάνω από το γόνατο του αν με ρωτούσες.

Χάρηκα που ο Chris είχε έτοιμο τον φάκελο και μου τον έδωσε τώρα το πρωί. Χθες το βράδυ με τον Drake, με βοήθησε να ξεχαστώ λίγο, αλλά μόλις τελείωσε άρχισα να ξανά σκέφτομαι. Ο Jace ακόμα κοιμάται μιας και δεν τον έχω δει όλο το πρωί. Εγώ και ο Chris συζητήσουμε στην κουζίνα ενώ ο drake και ο Connor βλέπανε μια σειρά στο σαλόνι και τραγουδούσαν.

Πως γίνεται να είναι οι πιο επικίνδυνοι άνθρωποι στην Αγγλία, δεν ξέρω.

Τα μάτια μου σκαναραν τους φακέλους μπροστά μου, κάτι όμως δεν μου ταίριαζε στο μυαλό.

«Τι;» O Chris με ρώτησε αφού είδε το βλέμμα μου.

«Κάτι δεν κολλάει.» Κουνώντας το κεφάλι μου, απαλά. Κοίταξα το απορημένο βλέμμα του Chris, «οι Φάκελοι λένε ότι ο Lee Golding αγόρασε το κλαμπ που έκαψε, 2 εβδομάδες πριν. Ο ναρκεμπορας κάνει τις βρωμοδουλειές του 1 μήνα τώρα, και υπάρχουν αναφορές ότι έχουν γίνει πωλήσεις στο κλαμπ πριν το αγοράσει ο Lee.»

Ο Chris σκέφτηκε αυτό που είπα και σύντομα ήρθε στην ίδια απάντηση με εμένα, «όποτε εννοείς ότι τα βαποράκια χρησιμοποιούσαν τα κλαμπ για πωλήσεις πριν το αγοράσει ο Lee;»

Έγνεψα, «Ναι, που σημαίνει ότι οποίος είχε το κλαμπ πριν το αγοράσει ο Lee, είναι αυτός που τρέχει τις βρωμοδουλειές και ίσως αυτός που ψάχνουμε.»

Ο Chris πήρε τον φάκελο από τα χέρια μου και πέρασε μερικές σελίδες, «δεν υπάρχει το όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Φαίνεται ότι οποίος πούλησε το κλαμπ κάλυψε τα ίχνη του καλά.»

«Και γιατί τα κάλυψε καλά αν δεν έχει κάτι να κρύψει;»

Ο Chris βυθίστηκε στις σκέψεις του, πριν μιλήσει, «το ξέρεις ότι αν έχεις δίκιο αυτό σημαίνει ότι ο Lee δεν είναι ο ναρκεμπορας, απλά ένα βαποράκι και αυτό μας πηγαίνει πάλι στο επίπεδο 1, έτσι;»

Αναστέναξα, «Το ξέρω. Νομίζω ότι οποίος είχε το κλαμπ πριν πουληθεί στον Lee, κάποιος τον είχε καταλάβει, όποτε με το να πουλήσει το κλαμπ κάλυψε τα ίχνη του αλλά επίσης το κλαμπ παρέμεινε στον ίδιο γιατί ο Lee δουλεύει για αυτόν. Τα βαποράκια μπορούσαν να μαζεύονται εκεί ακόμη και αν ο ναρκεμπορας δεν έχει πλέον το κλαμπ. Ο Lee είναι ο επίσημος ιδιοκτήτης, όποτε ο ναρκεμπορας δεν έχει να φοβηθεί αν η αστυνομία βρήκε εκεί μέσα βαποράκια και ναρκωτικά.»

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now