Chapter 16

38 2 1
                                    

«Ακόμη τίποτα;» Ο Chris ρωτάει.

Κουνάω το κεφάλι μου ενοχλημένη. «Τίποτα. Έχουμε βρει όλα τα βαποράκια του νοσοκομείου και αυτή η γαμημενη η νοσοκόμα άφαντη.»

«Μήπως δεν υπάρχει άλλη νοσοκόμα;» Ο Chris προτείνει.

Κουνάω το κεφάλι μου, «όχι, η άλλη νοσοκόμα που σκότωσε με επιβεβαίωσε ότι υπάρχει. Φάνηκε να χαίρεται που υπήρχε ακόμη μια νοσοκόμα για κάποιο λόγο..»

Σταμάτησα όταν θυμήθηκα τα λόγια της Lauren. Η άλλη νοσοκόμα είναι κάπως πιο γνωστή.

Ήταν μήπως κάποιος άλλος από το σχολείο; Όλες οι πιθανότητες πέρασαν από το μυαλό μου αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ ούτε έναν που μπορεί να είναι βαποράκι. Τέλεια, έχουμε έναν μυστήριο έμπορο και τώρα μια μυστήρια νοσοκόμα. Αυτή η αποστολή γινόταν όλο και πιο περίπλοκη.

Αναστενάζω ηττημένη, «κοιτάξτε δεν θα την βρούμε, ψάχνουμε για ώρες τώρα και στο νοσοκομείο θα αρχίσουν να μας υποπτεύονται ειδικά με τον "γιατρο" δίπλα μας.» Δείχνω τον Jace ο οποίος κάθεται δίπλα μου ντυμένος ακόμα γιατρός.

Οι αναμνήσεις από πριν με τον Jace έρχονται στο μυαλό μου, και ήμουν αποφασισμένη ότι δεν θα τα ξανά σκεφτώ. Ποιος ο λόγος να το συζητήσουμε ενώ έπρεπε να τελειώσω την αποστολή μου, και θα ήταν πολύ πιο εύκολο αν δεν χρειάζονταν να σκέφτομαι συνέχεια το παρελθόν μου. Δυστυχώς ο Jace θα έμενε μαζί μας μέχρι να τελειώσει αυτή η αποστολή, όποτε θα πρέπει να δουλέψουμε μαζί.

«Όποτε ας το αφήσουμε για σήμερα;» Ο Chris προτείνει, και αυτός ανυπόμονος πλέον.

«Πρέπει.» Τελικά δέχομαι. «Άντε πάμε σπίτι.»

***

JACE POV

Επιτέλους έβγαλα την στολή μου, την οποία πήρα σπίτι μαζί μου. Μου άρεσε να την φοράω, μπορεί να έκανα εγγραφή σε ιατρική σχολή για να την φοράω κάθε μέρα. Τα βλέμματα που σου ρίχνουν οι άνθρωποι όταν φοράς στολή και η κλασική παροιμία «καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί άντρα με στολή» είναι ένα θετικό για να ακουμπήσω αυτή την καριέρα.

Το βλέμμα που μου έριξε η Em δεν έμεινε απαρατήρητο, αν και το κάλυψε γρήγορα.

Το να την δω μετά από τόσα χρόνια μου έκανε σημαντικό αντίκτυπο. Οι τύψεις ήταν ακόμα εκεί, αλλά τώρα ήταν λιγότερες αν σκεφτείς ότι είναι ζωντανή. Όμως, γνωρίζοντας ότι την τελευταία μέρα που την είδα, την έδιωξα μακριά μου με κυνηγάει μέχρι και σήμερα.

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now