Μπορούσα να νιώσω το βλέμμα του πάνω μου ενώ χόρευα, να με καίει. Είδα τον Jace με τον Chris να μιλάνε στο μπαρ και φαινόταν σοβαρή συζήτηση, και για κάποια στιγμή πανικοβλήθηκα για το τι μπορεί να συζητάνε.Ήξερα πως μπορεί να γίνει ο Chris, και προς έκπληξη μου, τους είδα να ανταλλάζουν χειραψία πριν ο Chris φύγει. Πρέπει να συμπαθεί τον Jace αφού δεν του έχει ρίξει ακόμα μπουνιά.
Ο Connor ήταν μπροστά στην σκηνή και σφύριζε σε μια χορεύτρια ενώ εκείνη τύλιγε τα πόδια της σε έναν στύλο και κρεμιοταν ανάποδα. Ο drake και ο Chris συζητούσαν με δυο κοπέλες οι οποίες καθόντουσαν πάνω στα πόδια τους. Ο Chris με κοίταξε με σουφρωμένα φρύδια ενώ μια κοπέλα του έτριβε το μπράτσο του. Ο drake φαινόταν να βαριέται όσο μια ξανθιά κοπέλα του ψιθύριζε κάτι στο αυτί.
Το βλέμμα μου πήγε προς το μπαρ, και πριν το ελέγξω συνδέθηκαν με τα μάτια του Jace. Καθόταν ακόμα εκεί αγνοώντας τις κοπέλες που χόρευαν στην σκηνή και κρατούσε το βλέμμα του πάνω μου. Μια ξαφνική επιθυμία να με αγκαλιάσει με οδήγησε να του χαμογελάσω, και αποδέχτηκε την πρόσκληση καθώς περπάτησε μέσα στο κλαμπ ώσπου έφτασε μπροστά μου, αγνοώντας την μπαργούμαν που του φώναζε να πάρει την μπίρα που είχε παραγγείλει.
«Σκέφτηκα ότι ήθελες να έρθεις αφού με κοιτούσες όλο το βράδυ.» Του χαμογέλασα, φωνάζοντας λιγάκι για να με ακούσει.
Μουγκρισε και έβαλε το χέρι του στην μέση μου φέρνοντας με κοντά του, «ξέρεις το άσπρο είναι σημάδι αθωότητας και ξέρουμε ότι στην έχω πάρει εδώ και καιρό.»
Ανασηκώνω τους ώμους μου, «ένα μέρος της δουλειάς μου είναι το ψέμα Jace, και αυτό το φόρεμα είναι ένα μεγάλο ψέμα.»
Το χαμόγελο του μεγαλώνει, και κουνάει το κεφάλι του όσο με κοιτάει ακόμη πιο έντονα, προφανώς κάτι σκεφτόταν. Με έκανε να αναρωτιέμαι τι είχε συζητήσει προηγουμένως με τον Chris στο μπαρ.
«Είσαι υπέροχη παρεπιπτόντως.» Με κολακεύει, κάνοντας το στομάχι μου να σφίγγεται, «βέβαια, πάντα ήσουν.»
Γελάω αυτή τη φορά, «ναι σίγουρα, οι φόρμες και τα φούτερ μου ήταν πολύ σεξι.»
Δεν γελάει και απλά με κοιτάει έντονα, «πάντα πίστευα ότι ήσουν σεξι, υπέροχη και όμορφη ότι και αν φορούσες. Φαίνεται να ξεχνάς ότι τα είχαμε πριν μετατρέπεις σε αυτή τη κοπέλα γεμάτο αυτοπεποίθηση που είσαι τώρα.»
Γιατί με κεράτωσες τότε;
Δάγκωσα το χείλος μου πριν το φωνάξω αυτό, μη θέλοντας να μιλήσω για το παρελθόν. Συνέβη, ας διασκεδάσουμε τον λίγο χρόνο που έχουμε μπροστά μας. Το στομάχι μου σφίχτηκε όταν θυμήθηκα ότι μόλις η αποστολή τελειώσει, θα εξαφανιστεί και θα πρέπει να το ξεπεράσω. Αν δηλαδή ο Ed τον αφήσει να ζήσει και να συνεχίσει την παλιά ζωή του...
YOU ARE READING
Shy girl with a gun
Teen FictionΗ Emerald Rayne δεν είχε ποτέ αυτοπεποίθηση. Ήταν χαρούμενη με το να κάθεται στο παρασκήνιο, κρυβόταν πίσω από τις φίλες της. Στα 16 της, η ζωή της ήταν ένα απλό εφηβικό κλισέ. Ήταν ερωτευμένη με τον Jace, το αντιπαθητικό κακο αγόρι που δεν μπορούσε...