Chapter 5

62 6 2
                                    

Ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου μέσα στο ήσυχο σαλόνι μου. Ήταν 8 η ώρα το πρωί και ήμουν ξύπνια μισή ώρα τώρα, φορούσα τη κοντή πιτζάμα μου και ένα φούτερ που φαίνεται δεν μπορώ να πετάξω, καθισμένη στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση με την ησυχία μου. Το να ξυπνάω τόσο νωρίς δεν ήταν δύσκολο για εμένα, έχω συνηθίσει πλέον αφού στην αρχή δεν μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα. Να είμαι ειλικρινείς δεν έχω κοιμηθεί καλά από τότε που έγινα πράκτορας.

Κανένα από τα αγόρια δεν είχαν ξυπνήσει, άκουσα τον Chris να ροχαλίζει όταν πέρασα από το δωμάτιο του πριν. Ο Conor και ο drake πρέπει να κοιμούνται επίσης γιατί όταν γύρισα χθες από την αποστολή δεν βρήκα τον Conor να κάθεται στο σαλόνι βλέποντας τα απαίσια σόου του με κάτι ηλίθιους που πίνουν και παλεύουν.

Ο Conor και ο drake ήταν και αυτοί πράκτορες. Από τότε που μπήκα στην εταιρία, δεν μπορούσα να να πάω σπίτι αφού εκπαιδευόμουν όποτε έπρεπε να μείνω με τον Chris και τους δυο συγκάτοικους του, τον drake και τον Harry. Ο Harry ήταν και αυτός πράκτορας αλλά πέθανε σε μια αποστολή περίπου έξι μήνες αφού μπήκα στο πρακτορείο, και γρήγορα πήρε την θέση του ο Conor. Έτσι δούλευε το πρακτορείο. Ποτέ δεν ξερπερνουσε τα 20 άτομα, αλλά μόλις ένας πέθαινε βρίσκανε το επόμενο άτομο κατευθείαν για να πάρει τη θέση του.

Ζούσα με τα αγόρια 3 χρόνια τώρα, σε ένα σπίτι πέντε δωματίων. Είχα μείνει έκπληκτη από το ποσό μεγάλο ήταν αυτό το σπίτι όταν πρώτο ήρθα αφού ο Chris ήταν 18 χρόνων τότε, ο drake ήταν 20 και ο Harry ήταν μόνο 17, αλλά το πρακτορείο έδινε καλά λεφτά όποτε μπορούσαν να συντηρήσουν αυτό το σπίτι. Ο Conor ήταν 16 χρόνων όταν τον πήραν σαν και εμένα, φαινόταν ότι ήταν ο μικρότερος. Δεν εννοώ μόνο για την ηλικία του, αλλά και από τον τρόπο του ως πράκτορας.

Του Conor του άρεσε να είναι σκληρός, ενώ εμείς οι υπόλοιποι είμασταν διαφορετικοί. Ο Chris ήταν στην εταιρία παραπάνω από 4 χρόνια ενώ ο drake μας περνάει όλους αφού είναι εδώ 6 χρόνια και συνεχίζει. Αυτό είναι πολύ εντυπωσιακό αν σκεφτείς ότι είσαι τυχερός αν δεν έχεις πεθάνει στα 3 χρόνια.

Όποτε για να ξεμπερδεύουμε, ζούσα με τρία αγόρια σε αυτό το σπίτι, τον Chris Jackson ο οποίος ήταν 21 χρόνων και ο συνέταιρος μου. Ο drake Cameron ήταν 23 και ο συνέταιρος του Conor Stewart που ήταν 19 χρόνων.

Ήπια άλλη μια γουλιά από τον καφέ μου αφού άκουσα βήματα να πλησιάζουν προς το σαλόνι. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο και υπήρχε στα αριστερά μια τραπεζαρία από την μεριά της κουζίνας, και το σαλόνι είχε έναν καναπέ μαζί με ένα τραπεζάκι και απέναντι μια τεράστια τηλεόραση. Υπήρχε και ένα μονό καναπεδάκι το οποίο και ήταν το αγαπημένο μου. Το σπίτι είναι για περισσότερα από 4 άτομα αλλά, αλλά ήταν 75% αγορίστικο που σήμαινε ότι το Xbox ήταν μεγάλο κομμάτι αυτού του σπιτιού, και αυτά τα καθίσματα ήταν για να κάθονται σωστά όσο παίζουν, έτσι μου είπαν τέλος πάντων.

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now