Media; Merve Özbey, Emrah Karaduman~ Kaptan
Bu bölüm yaklaşık olarak 1760 kelimeden oluşmaktadır.
Hello. Pota biraz daha ağır mizaçlı, spor, rekabet, arkadaşlık romanı olduğu için daha ağır ve argo kelimelere rastlayabilirsiniz.
Tamamen eğlence amaçlıdır, iyi okumalar😊
1.BÖLÜM
"İlk Karşılaşma"
Her insanın hayatının tam anlamıyla bir başlangıç noktası olduğu gibi hayatının en düşük ve en yüksek dönemleri de vardır.
Hani yokuş aşağı düşen bir basketbol topunun ya da her neyse işte, tepeden yuvarlanmaya başladığı andan sonra bir de en hızlı olduğu an vardır ya?
İşte ben o dinamik noktaya ortaokulda eriştim. Daha doğrusu bazı insanlar sayesinde o hıza ulaşabilecek ivmeyi yakaladım. Kötü kalpli insanlar sayesinde...
Kötü insanlar aslında bize zarar verirken aynı zamanda da iyilik yapabiliyormuş. Bunu öğrendim ben ortaokulda.
Yaşadığım her şeyin benim bahtsızlığımdan olduğu düşüncesi saçma gelmeye başlayalı çok olmadı. Yaklaşık üç sene önce.
Liseye girmeden önceki değişim evremin başladığı zamanlar.
O zamanlar hayatım büyük bir yokuşa sürüklenirken geldiğim noktada ne aldığım ilaçların ne de fazla kilolarımın bana bir faydası yoktu. Tek yapmam gerekense bunlardan kurtulmaktı.
İşte bu kararı verdiğim gün aslında ben, kendim olabilmiştim.
Ben kim miydim? Sadece intikamı buzdolabındaki donmuş çikolataları kadar soğuk yemeyi tercih eden biri.
Kuzey Lisesi Basketbol Takım Kaptanı, Sude Boysal.
Uzandığım yataktan kalktım ve her sabah olduğu gibi deliye dönmüş saçlarımı düzleştirmek için banyoya girdim. Bir yandan da telefonuma gelen mesajlara bakıyordum. Geçen bir okulla yaptığımız maçta yenilince ceza olarak WhatsApp grup ismini değiştirmiştim ve takım bundan pek memnun kalmamıştı. Sabahtan beri bu yüzden bildirim gelip duruyordu. Gelen mesajlara göz gezdirdim.
Grup ismi CİMCİMELER
Serhat: Kaptan, Allah'ını seviyorsan şu grubun ismini değiştir. Kızlar dalga geçiyor ya!
Serhat! Allah'ın adını vermesene, gerizekalı!
Erdem: Aynen lan, bugün Selen suratıma tükürdü gülmekten.
Eser: Kaptan, cevap yazar mısın?
...Kaptan yazıyor...
Emre: Aha bittik.
Kaptan: Kaç kere beni rahatsız etmeyin diyeceğim lan size?!
Serhat : Sude! Şu ismi değiştir Allah'ını seviyorsan.
Kaptan, Serhat adlı kişiyi Top olarak değiştirdi.
Erdem: Ahajahjahshshsh
Top: Lan, bu ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POTA 🏀
Teen FictionSude ilkokuldan beri kiloları yüzünden dışlanan bir kızdı. Bunu kafaya taktığı söylenemezdi, hatta önceleri hoşuna giderdi. Ta ki ortaokulda birisi yüzünden rezil olana kadar. O günden sonra Sude değişti ve bu sadece fiziksel bir değişim olmadı. ...