26.BÖLÜM ⭐Mücadele⭐

67 22 49
                                    

Media;  Sude ve Serhat.

26.BÖLÜM

"Mücadele"

Ben, Sude Boysal.

Herkes çirkin bulurken ve hoşlandığı çocuk tarafından rezil edilirken dimdik durmaya çalışan, liseye mükemmel bir vücutla ve dinamik bir hırsla giren, hayatın bazen ona bir yerlerinden güldüğünü bildiği halde ümidini kaybetmeyen, sevilmeyeceğini ve sevmemesi gerektiğini düşünürken lisede ikinci defa birinden hoşlanmaya başlayan, harika insan.

Bugün okulun son günüydü, turnuvanın olacağı ve bizim kazanacağımız muazzam gün.

İçimdeki aptal heyecanla yatağımdan kalktım. Boy aynamın karşısına geçtim ve turnuvayı kazanacağımı kendime tekrar edip durdum. Sonraysa hazırlanıp, formamı, havlumu her neyse işte...alıp hızlıca odamdan çıktım. Turnuva, Sonsöz Koleji'nin spor salonunda olacaktı. Mutfağa girmemle burnuma güzel kokular gelmeye başlamıştı. Annem harika bir sofra hazırlamıştı. Hemen bir sandalye çekip oturdum. Babam da maçı izlemeye gelecekti o yüzden ayrı bir heyecanlıydım. Maçtan sonra takımla eğlenmek için gezmeye gideceğimizi söylediğimde direkt kabul etmişti. Yanağına ufak bir öpücük kondurmuştum.

"Ben varım diye strese girme kızım. Maç önemli olabilir ama her şey kazanmak değil. Eğlenmene bak,"ağzıma salatalık atarken babam göz kırptı. Bende tebessüm ettim. Normalde hırslı bir insandı. Özellikle kazanma konusunda ama demekki kızının eğlenmesi onun için daha önemliydi.

" Teşekkür ederim baba,"annem çay koyarken araya girdi.

" Bu kız böyle böyle babacı olacak. Aferin Mithat, doğru yoldasın,"annemin kıskanç hallerine sırıttım. Evde bile kapışılamıyordum.

"Anneciğim geç kalacağız. Biz gidelim artık,"kulağına fısıldadım.

"Bu arada merak etme. Sen benim gönlümün sultanısın."

Saçlarını düzeltti. "Ayh, öyle miyim gerçekten?" 

Tebessüm etmekle yetindim. Gitme vakti gelmişti.

Ablamı ne kadar özleyip bu maçta görmek istesemde işi olduğunu söyleyip soğuk yapmıştı. Annemin ise şans eseri bugüne misafirleri vardı. Boşta babam olduğu için birlikte gidiyorduk. Haftasonu olması da işimize gelmişti babamın açısından.

Ayaklanıp çantamı aldım ve spor ayakkabılarımı giyip telefona baktım. O sırada babamda gelmişti. Arabaya doğru yürürken gruba girdim. Babam binince bende arkasından arka koltuğa oturdum.

Şampiyonlar Ligi

Kaptan: Beyler, bugün adımızın hakkını verip kupayı kazanacak mıyız?

Serhat: Kazanacağız!!!

Emre: Kazanırız!

Serkay: Hallederiz.

Erdem : Ayıpsın Kaptan, olmuş bil.

Eser: Oldu o iş.

Nihal yazıyor...

Nihal: Olacak tabii, kız kesmezseniz.

POTA 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin