" TRAILER"

430 83 49
                                    

Yeni ve bambaşka bir hikaye ile karşınızdayım.

Beğeneceğinizi umuyorum, eğer hoşunuza giderse devam edeceğim.

Merak etmeyin, yazmakta olduğum yazılara devam ediyorum. Sadece sizlere Türk isimleriyle bir lise romanı yazmak istedim. Dediğim gibi fikirlerinizi yazmayı unutmayın, devamı olup olmayacağına siz karar vereceksiniz.

Beğenirseniz oylamayı unutmayın.

İyi okumalar muck muck 😊💓🏀

İyi okumalar muck muck 😊💓🏀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" TRAILER "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" TRAILER "

 》POTA《

"Sude, kalk şu soruyu sen yap, " dedi aşırı gıcık matematik hocamız Selma Hanım. Benimle alıp veremediği bir şeyler vardı ya da öğrenci klişesiyle, dersini ve kendisini sevmediğim için bu durumun suçunu tabiiki de kendime değil tam da şu an beni tahtaya kaldıran Selma hocaya yüklüyordum.

Omzumu silktim ve o lanet tahtaya çıktım. En azından toplama işlemi yapmayı biliyordum. Tahtaya bir şeyler karalayıp yerime oturdum. Tabiiki tahtaya 46+55 yazdığımı görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Ne yazmam gerektiğini tam olarak bilmiyordum ve şu an hiçte umurumda değildi, onu deli etmek beni çok mutlu ediyordu.

"Şaka yapıyorsun. Buraya yapacağın tek işlem toplama mı?"

"Başka ne olabilir ki hocam? İlkokuldan beri bu dört işlem dediğiniz zımbırtıyla uğraşıyoruz."

"46'nın karekökü çarpı pi sayısı artı 55'in karekökünün 3'le çarpımı olacak. Bir dahaki derse hazırlıklı gel, yoksa bu gidişle dersten kalacaksın Sude, " dedi ve aşırı saçma soru çözümüne son verdi. Kafam tahtaya yazdığı birkaç işlemle dolmuştu. Matematikten nefret ediyordum, benim favori dersim tabiiki de fizikti. Diyeceksiniz, matematiği kötü olan biri nasıl fizik yapabilir? Şöyle açıklayayım: Ben sınıfın hatta bu okulun fizik profesörüydüm, her sınavdan yüz alan bir dehaydım. Sanırım tam anlamadınız, beden eğitiminden bahsediyorum.

💛💛💛

"Sude, topları getir kızım!"

"Tamam hocam! Anahtar bende, top isteyen gelsin!"

"Sude bize bir voleybol topu. Şunlarda futbol istiyor."

"Tamamdır, basketbol var mı?"

Basketbol olmasada hep ben alırdım çünkü tek başına potaları kırmak çok cool ve eğlenceli bir şeydi, benim gözümde.


💛💛💛

"Sıraya geçin! Rahat, hazır ol. Sağ baştan say!"

"1!"

"2!"

"3!"
...

"Hocam, Selen ve Zehra lavaboya gitti. Emrah da kantinde."

"Çağır bakayım hepsini, kaç kere dedim derste okula girmek yasak!"

"Tamam hocam, siz merak etmeyin!"

"Aferin Sude."

💛💛💛

Anladığınız üzere, ben tam bir fizik profesörüydüm ve basketbolda üzerime yoktu.

"Sude, şu son sınıflar bizden rövanş istiyor. Ne dersin?"

"Tekrar yenilmek ve erkeklik gururlarını yerle bir etmek istiyorlarsa gelsinler. Hadi hazırlanın beyler, bugün kazanacak bir maçımız var!"

Evet, basketbol takım kaptanı bendim. Tuhaf olan şuydu ki, takımda benden başka kız yoktu. Bu okulda yazılı olmayan kurallardan biride kızların voleybol, erkeklerinse futbol oynadığıydı. Ben ve birkaç arkadaşım istisnaydık.

" Sude bugün 11/E ile futbol maçımız var. Bize hakemlik yaparsın değil mi?"

"Olur ama kazanacağımıza söz verin. Yoksa yapmam."

Evet başarı hırsım vardı, özellikle spor dallarında en iyisi biz olmalıydık. Sınıfın Fatih Terim'i gibiydim. Gaza getirme konusunda okulun bir numarasıydım.

"Söz! Kazanmadan dönmeyeceğiz!"

💛💛💛

Sonra birgün hiç beklemediğim bir şey oldu. O geldi.

"Mert Sayar."

Okulun en gözde, en yakışıklı ve en başarılı basketbol oyuncusu olmak için.

Öyle dediğime bakmayın, benden daha iyi olamaz. Sadece, ergen kızların kaslı erkeklere ilgisi vardır ya... hah işte Mert, o erkeklerin vücut bulmuş haliydi. Benim nazarımda o tam bir Ego Manyağıydı. Evet, Egoist değil, Ego Manyağı. Kendini övmekten ve hava atmaktan başka yaptığı hiçbir şey yoktu, tek bildiği kaslı sırtını ve damarlı kollarını basketbol maçlarında sergilemek ve kazandığı maçlarla okuldaki kızların gözdesi haline gelmekti.

Benim tek amacımsa ondan intikam almaktı.

Çünkü benim gözümde şekilci bir pislikten farkı yoktu.

❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk bölüm "Trailer" hakkında neler düşünüyorsunuz?

Beğendiyseniz devam etmeyi düşünüyorum.

İlk defa Türk isimlerle bir roman yazacağım. Konusunu az çok anlamışsınızdır.

Beğendiyseniz oylamayı, önermeyi ve yorum atmayı unutmayın ballar😘




POTA 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin