Media; Cem Adrian ~Sen benim şarkılarımsın
Yazdıklarım tamamen hayallerden ibarettir.
Unutmayın, hayalleriniz varsa yaşamak için sebebiniz var demektir. Bunu kaybetmeyin, hayallerinizi, hislerinizi, ruhunuzu kaybetmeyin. Ruhunuz şarkı söylerse, hayat sizi mutlaka dansa kaldırır.
Sude Boysal'ın Sevgili Günlüğü
10 /03/2016Bugün ablamla kavga ettik.
Benden nefret ediyordu.
Kilolu ve itici bir kardeş olduğumu, onun için zaman kaybından başka bir şey olmadığımı söyledi.
Ablam beni gerçekten sevmiyordu. Yoksa beni böyle üzüp kıramazdı. Böyle soğuk olamazdı. Beni sevmiyordu, benden nefret ediyordu.
Sevmiyorsan sevme. Zaten annem ve babam dışında beni gerçekten sevdiğini düşündüğüm kimse yok, abla.
"Şişko Patates"
15.BÖLÜM
"Geçmişin İzleri"
Çekmecemde duran sinir hapını alıp içtim. Kontrollü bir şekilde iki günde bir içiyordum. Ortaokul bittikten sonra ilaçlarım ve terapilerim olumlu yanıt vermeye başlamıştı. Ama buna rağmen ara ara sinir krizleri, ağlama krizleri, bazen de sebepsizce gelen neşeli hallerim için bir hap kullanıyordum. Çok stresli hissettiğimde ya da gece diş gıcırdatmalarım başlayınca çekmecemde duran çok sevgili yardımcı hapımı alıyordum. Maçlardan önceki gün ya da maç günü almıyordum. Çünkü eğer alırsam ve bu ortaya çıkarsa oyundan atılıyordunuz.
Diskalifiye.
Onca emek, onca çaba, sizin stresiniz yüzünden heba oluyordu. Maçı kazansanız bile ödül ikinciye gidiyordu. Bu duyguyu bilirdim ama herkes gibi tatmak istemezdim.
İşte Serhat tam olarak bunu yaşamıştı.
Ortaokulda bir basketbol maçından önce, giyinme odasının dolabında duran sakinleştirici hapı kullanmıştı. Bunu gören bir oyuncu, maçın sonunda hakemlere söylemişti. Maç boyu rahatlardı, kendilerini hiç yormadılar ve kaybettiler. Ellerindeki kozu rahatça kullandılar. Karşı takımın kaptanı, hakemlere maçı kaybettikten ve Serhat'ın takımına ödül verilmeden hemen önce, hap aldığını bunun yasak ve haksızlık olduğunu söylemişti. Haklıydı. Ama Serhat'ın o şeyi içmesinin sebebini bilmiyorlardı.
Serhat o günden önce babasını kaybetmişti.
Ona verdiği son söz için maça katılmıştı. Aslında katılabilecek durumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POTA 🏀
Teen FictionSude ilkokuldan beri kiloları yüzünden dışlanan bir kızdı. Bunu kafaya taktığı söylenemezdi, hatta önceleri hoşuna giderdi. Ta ki ortaokulda birisi yüzünden rezil olana kadar. O günden sonra Sude değişti ve bu sadece fiziksel bir değişim olmadı. ...