11. BÖLÜM ⭐Despot ve Kahraman⭐

125 49 94
                                    

Geldik canlarım🌸

Yeni bölüm sizlerle 💝

Ella Dream_Nova gururla sunar 😘

Oylamayı , önermeyi ve takip etmeyi unutmayın lütfen.

Not:

Okunma ve oy sayımız maalesefki beni tatmin etmiyor. Desteklerinizi bekliyorum. Yazmak benim için bir ihtiyaca dönüştü ve bunu yaparken çok keyif alıyorum. Ancak... Okunma ve oy sayısı böylesine düşük olunca yazma isteğim azalıyor. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.

O zaman daha fazla uzatmadan geçelim isterseniz. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.

Hatırlatma:

Her neyse, hadi okumaya başlayalım ajhsksjsks

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her neyse, hadi okumaya başlayalım ajhsksjsks

11. Bölüm

⭐Despot Mert⭐

...

Yüzüme anlamazca baktı, gözleri karanlıkta olmamıza rağmen parlıyordu. Bu durumda olduğum için kendimden utanıyordum, ondan nefret ediyordum ama buradan kurtulmak içinde olsa ona sarılmıştım. Okulda bunu kullanıp benimle dalga geçebilirdi. Tanrım...hepsi Nihal'in yüzündendi.

"Siz beraber miydiniz?.. Pardon, " kolumu tutan adam yavaşça elini gevşetti ve bizden uzaklaştı.

Kurtulmuştum.

Hem de onun sayesinde.

Ama...ona sarıldığım için kendimden nefret ediyordum.

"Sude, o adam size bir şey yaptı mı?" adam uzaklaşır uzaklaşmaz sorduğu ilk soru bu olmuştu. Neden ona sarıldığımı, neden hayatım dediğimi sormamıştı.

Zaten...sorsa aptaldı, ona ölsem sarılmayacağımı biliyordu.

Denize düşünce...yılana sarılmıştım.

"Mert!" şoktan ve sinirden ne dediğimi bilmeyerek adını haykırdım. Üste çıkabileceğim bir durumda değildim. Yine de az önceki durumu açıklama gereği duymuştum.

"Ben...sana sarılmak istemedim. Adam kolumu tutuyordu, yanlış anlama."

" Bir şey yaptı mı Sude!" Ego bizi merak edip kurtarmaya gelmişti, nasıl geldiğini anlamamıştım ama şu anda sebepsizce güvende hissediyordum. Utançla başımı iki yana salladım.

"Hayır... Kimse bir şey yapmadı, " gözlerimi gözlerine diktim ve fısıltıyla konuştum. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Çünkü... Bu zamana kadar hiç pavyona düşüp nefret ettiğim kişiye rezil olmamıştım. Nihal sağolsundu, bana bunu da yaşatmıştı. Hâlâ mal gibi koltukta oturuyordu. Ama biraz olsun rahatlamış görünüyordu.

POTA 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin