Media ; Mabel Matiz, Gel
Dipnot: Doğum günüm olduğu için size sürpriz yapmak istedim ve 2000 kelimelik bir bölüm yazdım. Oy sınırını bugünlük kaldırıyorum. Beğenileriniz benim için doğum günü hediyesi, o yüzden beğenirseniz çok mutlu olurum.
İyi okumalar canlarım 🌟😘
Sude Boysal'ın Günlüğü
Nisan 2023Bugün çok garip şeyler oldu.
Önce ortaokuldan beri düşman olduğum, kin beslediğim Mert Sayar'la teke tek basketbol maçı yaptık sonra annemin isteğiyle birlikte yemeğe gittik, hemde onun sürdüğü arabayla.
Cidden, ben kafayı mı yedim?
Neden beni rencide edip yıllarca ilaç içmeme sebep olan baş düşmanımla böylesine garip bir yakınlık kurup arkadaş oluyorum?
Bunun cevabını bende bilmiyorum.
Belkide artık kin beslemekten yorulmuşumdur ya da artık geçmişi unutmak istiyorumdur.
Tek bildiğim, o yanımdayken sıkılmadığım.
"Pota'nın kraliçesi"
"Sude Boysal"19. BÖLÜM
⭐Bir Aile Meselesi⭐
"Çünkü başka birisini seviyorum, "araba durdu ama benim kalp atışlarımda durdu. O an itibariyle aklıma tek bir soru musallat oldu.
Mert gerçekten birini mi seviyordu?
Mert Sayar'ın kuzenimi başkası için bıraktığına mı şaşırmalıydım yoksa Ego'nun birini sevebilecek potansiyeli nereden bulduğuna mı şaşırmalıydım bilemiyorum. Durmuş arabada tereddütle kafamı kaldırdım. Gözlerim henüz onunkilere değmemişken, bakışlarını kaldırdığı yoldan yavaşça benden tarafa çevirdi. Sanki sormak istediği ya da söylemek istediği bir şey vardı, dilinin ucunda ama söyleyemiyordu. Söylemek istediği şey her neyse acayip gerilmişti. Resmen kızarmıştı. Elleri hâlâ direksiyondaydı, açık camdan yüzüme vuran rüzgar ortamın gerginliğiyle sıcaklamış başıma çok iyi geliyordu. Aynısı onun için söylenemezdi.
Mert neden bana bakıyordu?
Araba yaklaşık iki dakika önce durmuştu ve sessizliğimiz garip bir noktaya doğru ilerliyordu bu yüzden arabadan inme zamanı geldiğini düşündüm. Emniyet kemerimi çıkarıp boğazımı temizledim. O da sanki anlamış gibi arka koltukta duran kot ceketine uzandı. Kapıyı açıp arabadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POTA 🏀
Teen FictionSude ilkokuldan beri kiloları yüzünden dışlanan bir kızdı. Bunu kafaya taktığı söylenemezdi, hatta önceleri hoşuna giderdi. Ta ki ortaokulda birisi yüzünden rezil olana kadar. O günden sonra Sude değişti ve bu sadece fiziksel bir değişim olmadı. ...