şarkı söyler misin?

7.8K 764 159
                                    

Bölüm şarkısı:

Tuğkan - Civciv

Keyifli okumalar.

-

Gözlerim hafifçe aralanırken vücuduma değen rüzgarla üşüdüğümü hissedip bacaklarıma kadar inen pikeyi üstüme çektim. Ardından tekrar uykuya dalmadan önce bakışlarım yanımda yatan Baver'e kaymıştı. Kollarını göğsünün üstünde çapraz bir şekilde bağlamış uyuyordu. Üstünde her zamanki gibi tişört olmadığı için anında üşüdüğünü anlayıp üstümdeki pikeyi onun üstüne doğru uzattım. Sabah ve öğlenleri sıcak olsada akşamları hafif esintili olduğu için hava da hâliyle soğuyordu. Normalde yatmadan önce üstüne bir şeyler giymesini sağlardım ama şuan beraber uyuyakaldığımız için bunu akıl edememiştim.

Pikeyi omuzlarına kadar çekerken gözleri aralanmıştı. Yüzündeki ürkmüş ifade beni görür görmez rahatlarken yatakta bana doğru dönüp kalın kollarını vücuduma sararken yüzünü karnıma gömdüğünde kıkırdadım. Bu hareketleri o kadar tatlıydı ki dayanamıyordum artık.

Verdiği ılık nefesleri göğsümde hissederken elimi başına yerleştirip ensesindeki kısa saçları okşamaya başladım. Şampuan kokusu burnumu doldururken dudaklarımı saçlarına yaklaştırıp uzun bir öpücük kondurdum.

Bu sabahki geçirdiği krizinden sonra Baver'e duş aldırıp yatağına girmesini sağlamıştım. Uyuyup dinlenmesi iyi gelirdi, diye düşünmüştüm ama artık bu kadarla yetinemeyeceğinin farkındaydım. Ne kadar istemesemde psikolojik bir desteğe ihtiyacı vardı. Bunu başından beri düşünsemde hep bir kenara atıyordum. Çünkü hergün iyiye gidiyordu. Fakat bugünki gibi ani ataklar geçirmeye devam ederse eskisinden de kötü olabilirdi.

"Çişim... Geldi."

Düşüncelerimden sıyrılırken bakışlarımı indirip Baver'in gözlerine çevirdim. Dudaklarımda bir gülümseme oluşurken, "Gitsene o zaman, ne duruyorsun hâlâ?" diye mırıldandım. Gülmemek için zor tutuyordum kendimi.

Kollarını benden ayırırken, "Gideyim... O zaman." diyip yataktan kalktıktan sonra yalpalayarak odadan çıkınca arkasından gülümseyerek bakmıştım. Ardından bakışlarımı yatağın yanındaki komodinin üstünde duran telefonuma çevirip o tarafa uzandıktan sonra saate baktım. İkiye geliyordu. Bu saate kadar uyumuş muyduk? Tekrar yatağa uzanırken kollarımı kaldırıp hafifçe gerildim.

Birkaç dakikanın ardından odaya Baver girdiğinde bakışlarım ona dönmüştü. Bana bakmadan odanın diğer tarafındaki dolaba yönelip çekmeceden yeni bir baksır ve şort çıkarmıştı. Hava karanlık olsa da koridorun ışığı açık olduğu için oda az da olsa aydınlıktı. Baver sırtını bana dönüp üstündeki şortu baksırıyla beraber çıkarınca gözlerim şaşkınlıkla aralanmıştı. Bu ani hareketinden dolayı yanaklarım hızla ısınırken çok fazla utansamda bakışlarımı kalçasından ayıramamıştım.

İkimizde erkek olduğumuz için böyle şeyler Baver için gayet normaldi ama ben bu tarz durumlara pek alışık değildim. Bir ablanız olsaydı eğer, ne demek istediğimi çok iyi anlardınız.

Yeni çıkardığı baksırı giymek için hafifçe eğildiğinde kalçası daha da fazla belli olmuştu. Baksırı kalın bacaklarından geçirip kalçasına kadar çektikten sonra yine eğilip bu sefer şortu giymişti. Ardından tekrar yanıma gelip yatağa yatacağı sırada, "Kirlileri sepete atmayı unuttun." diye mırıldandım. Bakışları yerde duran kıyafetlere kaydıktan sonra, "Doğru... Unuttum." diye mırıldanıp kıyafetleri aldığı gibi tekrar odadan çıkmıştı. Böyle böyle derli toplu olmayı alıştıracaktım ona.

Bir Deli Rüzgar - bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin