ADINA NE DERSEN DE

245 27 10
                                    

Yibo, Zhan'ın elini tutup , ellerini suyun üzerinde tutarak adamı alanın ortasına çekti.

"Yibo!" diye bağırdı Zhan, Yibo'nun parmaklarını açmaya çalışarak ama adam onu bırakmayı reddediyordu.

Ardından Yibo, Jian Min'e yumuşak bir sesle,
"Sen hazır olduğunda ben hazırım" dedi ve süzülen mor nilüfere baktı.

Zhan'a bakmayı reddediyordu çünkü Zhan'ın ağladığını göreceğini biliyordu ve bu görüntü Yibo'yu dünyadaki her şeyden daha çok incitecekti.

"Herkes senin gibi bir eşe sahip olacak kadar şanslı değil, A- Zhan. Bugün Xiao Feng ve A-Liu hayatta olsaydı, sana gülümserler ve eşinle gurur duyarlardı"
(Xiao Zhan'ın ailesi)

Jian Min'in sözleri son derece anlamlıydı. Kibardı ve Yibo onlar için minnettardı ama arkadaşı hala ağlamaya ve bağırmaya devam ediyordu.

"Durdur onu Xuan!! Rong!! Bunu yapmasına izin mi vereceksin? Alfanı tehlikeye atıyorsun... He Di en azından bir şeyler söyle. Lütfen bunu durdurun."

Zhan yalvardı ve yakardı ama kimse Yibo'yu durdurmak için öne çıkmadı, bunun yerine Zhan, arkadaşlarının gözlerinin gurur ve hayranlıkla parladığını gördü.

"Çok aptalsın, Wang Yibo!", Zhan sert bir şekilde küfretti.

Jian Min, Yibo'dan sağ elini uzatmasını istedi.Uzanmış avuç içinde bir kesik açıldı ve Jian Min tekrardan ellerini birleştirdi, eski Alfa kadim dilde bir şeyler fısıldarken Yibo'nun hayatını Zhan'a bağlayan kan Zhan'ın elini kapladı.

"Ellerinizi geri çekin", diye talimat verdi Jian Min ve elleri ayrılırken altın iplik canlandı, parlak ışık gözleri kör etti. Ellerinin altındaki nilüfer, Yibo'nun tam bağlılığını simgeleyen parlak bir mor parıldadı ve gözleri Yibo'nunkilerle buluştuğunda Zhan'ın gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlandı.

Yibo'nun kalbindeki garip ağrı derin derin solumasına neden oluyordu. Acı dindiğinde Yibo sert bir nefes verdi ve gözleri hayretle açıldı. İnanilmazdı. Bunu hissedebiliyordu. Aralarındaki bağ, sanki kalplerini bir iplikle bağlanmış gibi hissettiriyordu ve garip bir şekilde Zhan kendi kafasının içinde gibiydi.

"Ben.. Ben hissediyorum", dedi nefes nefese ve Zhan hemen eşinin yanına koştu. Yibo'nun bacakları gü kaybederken Zhan eşinin yanaklarını avuçladı.

"Yibo? İyi misin?"
Zhan onu yakın tutarak sordu, Yibo gülümsedi.

Zhan endişeyle "Nasıl hissediyorsun?" diye tekrar sordu ve Yibo, "Mükemmel" diyerek yüzünü Zhan'ın göğsüne gömdü.

Gerçekten de mükemmel hissediyordu. Zhan'ın kalp atışlarını sanki kendi kalp atışlarıymış gibi hissetmek...tamamen Zhan'a ait olma hissi gerçekten çok mükemmeldi. Dudaklarında bir gülümseme vardı ve gözleri tamamen kararana kadar çok geçmeden karanlık noktalar görüşüne girdi.

/////////////////////

O gün akşam olduktan sonra sonra Yibo, başında hafif bir okşama hissederek uyandı ve gözlerini açtığında Zhan'ın önünde oturduğunu gördü.

"Hey", Zhan usulca selamladı , Yibo da memnun bir şekilde mırıldanarak eşine gülümsedi.

"Baba, beni şimdi görebiliyor musun?" diye oğlunun kısık sesi gelince Yibo evet anlamında başını salladı. Biraz bitkin hissederek doğruldu ama şimdi hissettiği his her şeye değerdi. Yuan'ı kollarının arasına aldı ve çocuk küçük kollarını onun beline doladı.

"Uzun zamandır uyuyorsun baba.A-Yuan ve havai fişek endişelendi", çocuk göğsüne doğru mırıldandı ve Yibo başını öptü.

"Üzgünüm dostum. Baban şimdi uyandı."

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin