ELVEDA YİFENG...

162 19 14
                                    

Açıklık geniş bir açık alandı. Merkezde Huang Yifeng ve Wang Yibo karşı karşıya duruyorlardı. Yibo tamamen sakin görünüyordu, yüzünde herhangi bir duygu yoktu ama Zhan, aralarındaki bağ sayesinde Yibo'yu çevreleyen öfkeyi hissedebiliyordu.

Yibo'ya ikinci bir deri gibi yapışmış olan karanlık aurayı görebiliyordu ama Huang
Yifeng bundan etkilenmemişti, gözlerinde kendini beğenmiş bir parıltı ile duruyor, bu savaşı kazanabileceğini düşündüğünü
gösteriyordu.

İçinde kendine karşı duyduğu güveni fark eden Lan kurtları, adamın uzun süre ayakta kalmayacağını bildikleri için sırıttı.

Huang'lar açıklığın yakınında durmaya gelmişlerdi, ufak bir  hareketlerinde tüm sürü Zhan'ı korumaya alarak  çevrelemeye başlamıştı.Lan kurtları merdivenlerde oturup Zhan'ı dört bir yandan sardılar ve Zhan, onların davranışlarına gözlerini devirme dürtüsünü üzerinden attı.

Rong ve Xuan, ondan bir seviye aşağı oturdular, vücutları sert ve gergindi.He di,  Guo Cheng ve Fan Xing, onun arkasında nöbetteydi. Jiang'lar, Haikuan ve Wang Zi Teng birkaç adım ötede,
doğrudan Zhan ve Huang sürüsün arasındaydılar.

Hepsinin gözleri savaşa hazır görünen her bir Huang kurduna dikilmişti. Konumları, niyetlerini yüksek sesle ve net bir şekilde haykırıyordu. Birisi Xiao Zhan'ı incitmek gibi bir hata yapacaksa, bedelini çok ağır ödeyecekti.

Genellikle iki Alfa birbirine meydan okuduğunda sürüleri araya giremezdi. Bu kurallara aykırıydı ve başka biri yardım etmek için müdahale ederse, Alfa'sı zayıf olarak yansıtılır ve hiçbir Alfa buna dayanamazdı.

Yibo, Yifeng'e meydan okumamaya karar verdiği için, diğer tüm kurallar da geçersizdi ve Lan kurtları ve Jiang'lar, Huang sürüsüne
güvenmedikleri içinde  diken üstündeydiler.

Hava gerilim ve saldırganlıkla doluydu ama Lan  kurtları sadece ünlü bir bilim kurgu filmi izlemeye giden bir grup gence benziyordu ve Zhan onların heyecanıyla bağlantı kuramasa da neden böyle olduklarını biliyordu.

Zhan, Yibo'nun kurt formuyla yaptığı dövüşleri daha önce görmüştü. Alfalar genellikle Yibo ile düello yapma niyetiyle ortaya çıkar, bazıları sadece iyi bir dövüş yapmak için, bazıları ise
aptalca Yibo'yu yenmeyi umarak...

Zhan, birçok kez Wang Yibo'yu çalışırken ön koltuğa sahip olma ayrıcalığına sahip olmuştu.
Eşinin kurdu bir o kadar güzel bir o kadar da gaddardı, onun dövüşünü izlemek büyük bir zevkti.

"Eski güzel günlerdeki gibi, değil mi Bai Li?" diye sordu Wang Talu abur cubur yerken ve yanındaki Alfa başını salladı, gözleri beklentiyle parlıyordu.

"Yibo-ge neden Yifeng'e meydan okumadı?", Guo Cheng kaşlarını çatarak sordu ve Zi Teng cevap vermek için ona doğru döndü.

"Yibo, Huang Yifeng'e meydan okusaydı ve Yifeng ona teslim olsaydı, Yibo'nun gitmesine izin vermesi gerekirdi. Teslim olan bir kurdu Alfa öldüremez. Yibo, Alfa'yı canlı bırakmak istemiyor, bu yüzden yapmadı."

Zhan, bir kaç gizli gözün üzerinde olduğunu hissedip yan tarafına döndü, gözleri nefretle yanan bir kadının onu izlediğini gördü. Zhan umursamazca buna katlanamazdı.

Huanglar, olan her şey için onu suçlayabilirdi ama gerçek şu ki Huang Yifeng bunu kendi başına yapmıştı. Kendisine yapılan uyarıları dinlemesi gerekirdi. Öyle olsaydı, hayatta kalması için bir umut olabilirdi. Zhan gözlerini kadından çekince homurtunun kendisine
yöneldiğini duydu.

Kadın öfkeyle tükürdü ve Lan kurtları saygısız ses tonuna karşı homurdandı. Kadın, Huang Ji Han'ın kız kardeşi ve Yifeng'in teyzesi Huang Xiyin'di. Ağabeyinin oğlunu kendi oğlu gibi büyütmüştü ve yeğeninin yaptıkları yüzünden zorlandığı belliydi.

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin