İYİ GÜNLERİNDEKİ TEHLİKE

105 16 30
                                    

Wang Yibo, tartışan bir grup adama baktı ve gözleri ne kadar hızlı, ölümcül ve acımasız olduklarını görünce memnuniyetle parladı. Yibo, adamlarının acımasız olmasını ummuştu... öyle olmalarına ihtiyacı vardı.

Xie Chong'un işini bitirecek kadar güçlü olmaları gerekiyordu ve Yibo, ailesinin etraflarında pusuya yatmış tehlikelerden korunduğundan emin olmalıydı. Kendisiyle pumalar arasındaki kavganın kaçınılmaz olduğunu ve yakın olduğunu biliyordu.

Xie Chong güçlerini toplamaya başlamış ve bu konuda incelikli olmaya çalışırken Lan Alfa'dan pek bir şey kaçamadı. Yibo, içinde yanan öfke karşısında yumruklarını sıkarken önünde dövüşen adamlara ve kurtlara daha çok odaklandı.

Bir vampirin, beyaz kürklü  bir kurdu yakalayıp kurdu ezmesini izledi. Kurt kemiklerini kırbaç gibi kırdı ve süslü bir hareketle vampiri altına sıkıştırdı. Etraflarındaki pek çok kişi, iki dövüşü izlemek için durmuştu ve kurt, şimşek hızında hareket ederek çıplak göğsündeki teri sildi ve gözünü zar zor kırptı.

"Bunu nasıl yaptın?", Su Nian meraklanmış görünerek sordu ve Wen Lun sanki yüz yaşında bir vampiri bir saniye içinde altına almayı başaramamış gibi omuz silkti.

"Birkaç yıldır etrafta dolaştım ve farklı türden insanlarla birlikte oldum. Bazı şeyler öğrendim."

Açıklaması basitti ama Wen Lun'un gözlerinde bunun söylediği kadar kolay olmadığını haykıran bir parıltı vardı.

Yibo, adamın gücünden ve zekasından etkilenmişti. Su Nian, tekrar saldırı pozisyonunu almadan önce adama saygıyla başını salladı.

" Bir kez daha" dedi.

Wen Lun ise sırıtarak  havada hareket edip ona doğru hamle yaptı.hareket ederek ona doğru hamle yaptı. Arkadan bir ses,
"Kendini iyi kanıtlıyor" dedi.

Yibo, arkadan uzanan kolları beline dolanırken memnun bir iç çekti. Havai fişeği  çenesini omzuna dayadı ve konuşmaya devam etti.

"Xuan ve Rong'dan sen antrenman yaparken onlara vermesi gereken birkaç ipucu olduğunu duydum. FanXing ile birlikte çalışmaya başladıklarından beri ona övgüler yağdırıyorlar", diye devam etti Zhan.


Yibo, Zhan'ın ellerini kendi elleriyle sararken mırıldandı. Zhan, Yibo'nun yetersiz konuşmasına eğlenerek Yibo'nun boynuna minik bir öpücük kondurup gülümsedi ve sordu Alfa tekrardan homurdandığında Yibo'nun boynunu ısırdı.

"Bugünlerde tek yaptığım seninle bunun hakkında konuşmak. Artık birlikte geçirdiğimiz zamanı mahvetmek istemiyorum"

Lan Alfa'nın sözlerini duyan Zhan,  omzunu eşinin vücuduna gömerek dudaklarından yakalayıp öptü.

"Birlikte geçirdiğimiz zamanı mahvetmiyorsun. Bu benim de savaşım. Elimden geldiğince yardım etmek istiyorum."

"Bu zaten hayatımızın çok büyük bir kısmını aldı havai fişek. Bu günlerde seni ve Yuan'ı zar zor görüyorum. Sadece...biraz nefes almaya ihtiyacım var."

Sözler bir fısıltıyla sona erirken  Zhan, Yibo'nun boynuna bir öpücük daha bırakarak kokusunu içine çekti.

Zhan, eşinin şuan herşeyden uzaklaşmak istemesini anlıyordu çünkü sözleri doğruydu. O ve Yibo'nun bugünlerde yaptığı tek şey stratejileri tartışmak, toplantılar düzenlemek ve hazırlıklı olduklarından emin olmaktı. Son altı haftadır bu böyleydi.

Yibo ve Zhan birçok Alfa ile konuşmuş ve neredeyse hepsi Lan sürüsüne yardım etmeyi kabul etmişti.  Yibo ve Uygulayıcıları, hiçbir şeyin ters gitmediğinden emin olmak için günde birkaç kez Lan bölgesini dolaşıyor kontrol ediyordu.

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin