Siyah kurdu tekrar ayağa kalkıp ona bakarken Xiao Zhan'da hırlarken düşmanına karşılık verdi. Zhan dişlerini ona gösterirken Alfa, öncekinden daha agresif bir şekilde tekrar saldırdı.
Siyah kurt pençeleriyle derisini hedef alırken Zhan, keskin pençeler karnını yırtmadan saniyeler önce sıçradı. Atlarken dengesini kaybetmişti bunu gören siyah kurt onu ağaca sıkıştırarak sert gövdeye daha fazla bastırdı.
Çarpmanın etkisiyle acı içinde inleyerken şoku atlatan Zhan, kurdun açıkta kalan omzunu sertçe ısırdı ve çenesini deriye sıkıca kilitlendi. Havlama bir kaç havlamaya dönüşüp daha sonra acılı hırıltılara dönüştü ama Zhan kurdun gitmesine izin vermedi.
Açıkça acı çeken Ming Fan, Zhan'ı ağaca daha sert bastırdı ve zaten acı içinde olan Zhan'ın karnına pençelerini saplandı. Gümüşi kurt acıyla dişlerini Ming Fan'ın omzundan ayrıldı.
Zhan kaçmak için kıvrandı ve acı içinde yerinden fırladı, yavrusunun güvenliğinden duyduğu korku onu huzursuz etti. Siyah kurt açıkça Omega'nın hamileliğini kendi avantajı için kullanmayı umuyordu, bu yüzden pençelerini Zhan'ın karnına tekrar tekrar vuruken her darbe bir öncekinden daha acımasızcaydı.
Zhan darbelere karşı kıvrılıp karnına doğru gelmesini engelledi ama pençeler bu kez göğsüne değdi ve karnını zar zor birkaç santim ıskaladı.
Derin yarık, Zhan'ın kurdunun homurdanmasına neden oldu ama önündeki Alfa kendisinden açıkça memnundu ve hastalıklı bir memnuniyet havlaması onu terk etti.
Zhan, siyah kurdun omzunda açtığı yaradan kan sızdığını görünce ona saldırıya geçip tekrar çarptığında daha önce açtığı yaraya odaklandı. Ming Fan'ın ön ayakları Zhan'ın boynuna doğru kalktı ve Zhan, Ming Fan'ı sertçe ısırmak için başını çevirdi.
Ming Fan acılı bir şekilde havladığında, dişlerini yalayarak hemen kurdun menzilinden fırladı. Zhan, Alfa ile başa çıkmak için aynı taktiği tekrar tekrar izledi. Ulaşılabilecek bir mesafeye gelip kurdun üzerine atlayacak diğer kurdun pençelerinden kaçmak için hemen kenara sıçrayacaktı. Daha sonra siyah kurdun omzuna pençelerini tekrar saplayıp kemiklerine kenetlenecekti.
Siyah kurt çok fazla kanıyordu ve yaralı omzu nedeniyle Zhan'ı sıkıştırması zorlaşıyordu ve Zhan bunu kendi yararına kullanıp kurdun uzuvları pratikte işe yaramaz hale gelene kadar yaralanmayı daha da kötüleştirdi.
Zhan yine de yara almadan kurtulmayı başaramamıştı. Birkaç kez Ming Fan'ın dişleri ve pençeleri Zhan'ın vücuduyla temas ederek kanamasına neden olmuştu. Zhan'ın acısını iki katına çıkaracak kadar derin değillerdi ama yine de fena halde acıyorlardı.
Yibo'nun kurdu ve Xie Chong tüm pençeleri ve dişleriyle birbirine çarptı.
Hala odağı eşinde olan kara kurt pençelerini pumanın derisine sapladı ve pumanın acı içinde inlemesine neden oldu. Puma pençelerinden kurtulurken Yibo'nun göğsünün derinliklerine kendi pençelerini saplandı.
Yibo pumayı üstünden atarken pençeleri kanla kaplanmıştı. Puma ona tekrar saldırıp boyun derisini ısırdığında Yibo'nun kurdu hırladı. Yibo başını çevirip keskin dişlerini pumaya saplandı ama üç puma daha ona çarparak önceki yaralarını kavradığında vücudu acı ile sarsıldı.
Pumalar Yibo'nun yaralarına dişlerini geçirip ezerken acı içinde havlamasına neden oldular. Ardından diğer puma Yibo'nun boynunu ısırdı, yara daha derin ve en ölümcül olanıydı.Kara kurt saldırganları savuşturmaya çalıştı ama onlar dişleriyle sımsıkı tutulmuştu.
Bu yeterli gelmemiş olmalıydı ki pumaların yanına iki kurt daha geldi. Yibo'nun bacaklarını çekip ısırarak onu yere indirirken Xie Chong, Yibo'nun sırtına gitti ve pençelerini kemiklerini kıracak kadar derine sapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman Sen -YİZHAN
Fantasiaİkinci kitap. Acımasız. Soğuk kalpli. Çılgın. Bunlar, Lan Sürüsünün Alfa'sı ile ilgili bilinen şeylerden sadece birkaçıydı. Wang Yibo, istediğini elde etmek için ne yapması gerektiğini asla umursamamıştı. Yibo onun ne olduğunu bildiği için kendisine...