SARIL BANA

202 24 8
                                    

"Duyduğuma göre bugünlerde oldukça popülersin" dedi Xize ve Zhan vampire ters ters baktı.

Yibo ve Zhan, vampir liderin evinde yemek yiyorlardı ama adam, Huang YiFeng'den bahsederek huzurlu atmosferi bozmak zorunda kalmıştı.

"Senden gerçekten hoşlandığını da duydum. Kafamı karıştıran da bu. Sende sevilecek pek bir şey yok, Omega."

"Böyle düşünüyorsun çünkü sen bir pisliksin. Bende sevimsiz olan hiçbir şey yok. Hem senin dedikodu yapmaktan daha iyi bir işin yok mu, Fang Boy?", diye karşılık verirken Zhan ve Xize ona kendini beğenmiş bir şekilde gülümsüyordu.

Tuhaftı ama Zhan, Wu Xize'nin onu sinirli görmekten oldukça keyif aldığından emindi. Zhan, Yibo'ya baktı ve işte oradaydı, eşinin kusursuz
yüzünde hafif bir gülümseme vardı.

"Bundan zevk alıyorsun, değil mi?"

Zhan eşine suçlayıcı gözlerle baktı, Yibo hemen eliyle ağzının fermuarını çekerek başını salladı. Havai fişeğinin ne kadar sevimli göründüğünü asla kabul etmeyecekti. Sözlü bir savaşı kaybederken Zhan'ın gözlerinde hep üzgün bir bakış vardı ve bu, Yibo'nun Havai fişeğini kucaklayıp bütün gece ona sarılmak istemesine neden oluyordu.

Üç yıl sonra bile, Zhan ile Xize arasındaki
şakalaşma eğlenceliydi ve vampir, tek bir bakışla Zhan'ın tüylerini diken diken etmeyi başarmıştı. Yibo, Xize'nin eşiyle dalga geçmeyi neden sevdiğini asla
anlayamazdı ama genellikle ikisini kendi haline bırakırdı. Her karşılaşmada birbirlerine doyasıya küfürler, hakaret eder birbirleriyle alay ederlerdi. Bunu izlemek o kadar keyifliydi ki her gösteride Yibo ilk koltuğu alırdı.

Ama bugün Zhan her zamankinden daha sinirliydi bu yüzden Yibo Xize'ye bakıp sessizce ona bunu bırakmasını söyledi.
Yibo'nun uyarısıyla Xize teslim olur gibi ellerini havaya kaldırdı ve Zhan ofladı.

Daha önce Xize, ikisine de Zhan hakkında konuşmak istediğini söylemişti. Zhan'ın sabırsızlanmasına neden olan
ebeveynleri ve saldırıları hakkındaki bilgilerdi.

"Tamam o zaman önemli konulara geleceğim. Sana saldıranlar pumalardı ve evet, anne babanın ölümüyle bağlantılılar, Zhan."

"Annemle babamı kimin öldürdüğünü öğrendin mi?" diye sordu Omega'sı alçak bir sesle ve Yibo elini destek olarak Zhan'ın beline koydu.

"Öğrendim. Yibo'nun ısrarı üzerine biraz araştırma yaptım ve bir şey buldum."

"Ne buldun?"

"Shen Yun.O bir pumaydı ve Yunmeng'in
koruması altında bir sığınakta yaşıyordu. Hamileydi ve Alfa'sından kaçıyordu."

"Neden?" diye sordu Yibo.

Xize bulduğu her şeyi yere bırakıp konuştu,
"Xie Chong, erkek kardeşinin eşiyle uani Shen Yun ile zorla evlendi. Buna kimse engel olamadı.Shen Yun, Xie Rong'un çocuğuna hamile kaldı. Bir Alfa olarak bu, Xie Chong'a yapılan en büyük hakaretti ve hem Shen Yun'u hem de erkek kardeşini öldürmeye çalıştı. Xie Rong öldü ama Shen Yun'u kurtarmayı başardı. Zhan'ın ailesi kadını bulup ona sığınak sağladı. Onu korudular ve Xie Chong'un onlara düşman olmasına neden oldular. Daha sonra pumalar Xie Chong önderliğinde aileni pusuya düşürdü ve Xie Chong anne babanı öldürdü, Zhan."

"Onları Shen Yun yüzünden öldürdü." Zhan, boğazına bir yumru otururken bu sözleri tekrarlayıp durdu. Yibo eşine destek olmak için Zhan'ın elini sıkıca tuttu.

"Bulduğum kadarıyla, Xie, Chong, Shen Yun'u geri almaya çalıştı. Her türlü yolu kullandı ama ailen iyi insanlardı Zhan. Shen Yun'u ve çocuğunu son nefeslerine kadar korudular."

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin