"İşte biraz su",
Xuan Zhan'a bir şişe uzattı, Zhan sanki kavrulmuş hissedip suyu bir anda yuttu."İyi misin?",
Xuan ona endişeyle sordu ve Zhan başını salladı.Yibo'nun Yifeng'in omurgasını parçaladığı görüntüsü, Zhan'ın kafasında tekrar tekrar yanıp sönüyordu, bir türlü silinmiyordu. Sakinleşmek için oturmak zorunda kaldı.Talu da karşısına oturup Zhan'a sandviçini ikram etti.
"Az önce gördüklerimden sonra... artık yemek yiyebileceğimi sanmıyorum. Zaten buna
benden daha çok ihtiyacın var" dedi Alfa.Zhan, herhangi bir şey yemekten bahsedildiğinde bile boğazında safra yükselince başını hayır anlamında salladı.. Kan kokusu kafasında hâlâ tazeydi ve Zhan sinirlerini yatıştırmak için biraz daha su içti.
"Birinin sana tekrar zarar vermeye çalışması konusunda endişelenmene gerek yok Zhan.
Yibo'nun mesajını yüksek sesle ve net bir şekilde herkesin anladığından eminim", dedi HeDi ve diğerleri başlarını salladı.Zhan,
"Yibo'yu orada yalnız bırakmak beni hâlâ iyi hissetmiyor."Eşi için endişelenirken sırtına bir şaplak hissetti. Wang Rong ve Zhan'a doğru konuştu, "Huang'lar sürü bölgesinden çıkarıldı. Yibo'nun kafasını normale döndürmesi için biraz zamana ihtiyacı var. Şu anda çok öfkeli. Ona biraz
zaman ver " dedi."Bazı şeyleri tartışmak için doğru zaman. Herkesin dikkatini dağıtacak, buna ihtiyacımız
var", dedi Bai Li ve Zhan'ın kaşları çatıldı."Ne hakkında?" diye sordu ve bütün kurtlar Bai Li'yi dinlemek için oturdular.
"Aslında ben ve Talu sadece Yibo'nun dövüşünü izlemeye gelmedik. Han Yi'nin sürüsündeki çocuğu bulduk. Han Yi'nin bölgesinde tutsak tutuluyormuş."
"Peki ya Han Yi?" diye sordu Wang Zi Teng ve Talu başını salladı.
" O hala kayıp ve sanırım Han Shuo ile birlikte. Gao Fang adlı çocuk da Han Shuo'yu tanıyordu. Han Shuo hala yaşıyor. Yibo haklıydı, her şeyi Han Shuo ve Han Yi ayarladı. Han Shuo tüm Omegaları öldürünce babası Han Yi onun saklanmasına yardım etti."
ÇŇ/ Han Yi , Han shuo'nun babası, ayrıca Yibo ve diğer sürülerle beraber katili arıyorlardı, unutmuş olabilirsiniz diye hatırlatmak istedim. Han shuo Omegaları öldürüp tecavüz eden asıl kişi.
"Dünyamızda onun gibi yılanların olduğuna inanmak zor. Piç kurusu, oğlunun ne yaptığını biliyor olduğu halde ona yardım ediyor." dedi A-Qing ve Yubin, onu sakinleştirmek için sırtını ovuşturdu.
"Aile bağları derindir, A-Qing. Han Yi, bir şekilde oğluna yardım edebileceğini düşünmüş olabilir. Ne yazık ki, Han Shuo çok ileri gitti".
Jian Min derin bir iç çekerek konuştu ve ardından Zhan konuştu. Sokağa çıkma yasağı koyup tüm insanlarımızı çalıştırın. Han Shuo'yu dışarı çıkarmanın tek yolu onu köşeye sıkıştırmaktır. Saldırma şansı bulamazsa, çaresiz kalacak. Daha sonra bir yem yerleştirip onu yakalayabiliriz. Yibo'nun görüşlerini isteyeceğim ve size haber vereceğim. Bugün için teşekkür ederim."
Alfalar başlarını onaylayarak salladılar ve Rong tarafından Lan bölgesinden çıkarıldılar.
"Artık burada oturamam. Baya zaman olmuştur. Ben gidip Yibo'yu kontrol edeceğim", diye duyurup sürü evinden ayrıldı Zhan.
Yibo'yu bulmak çok zor değildi. Zhan, Yibo'nun
kurdunun kendini sakinleştirmek için dere kenarında oturmayı sevdiğini biliyordu. Gün kaotik geçmişti ve Zhan, Yibo'yu ağacın altında, taş levhanın üzerinde bulacağını bilerek oraya doğru yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman Sen -YİZHAN
Fantasyİkinci kitap. Acımasız. Soğuk kalpli. Çılgın. Bunlar, Lan Sürüsünün Alfa'sı ile ilgili bilinen şeylerden sadece birkaçıydı. Wang Yibo, istediğini elde etmek için ne yapması gerektiğini asla umursamamıştı. Yibo onun ne olduğunu bildiği için kendisine...