Zhan,
"Anlamıyorum! Şimdi ne istiyorlar?"Han Yi'nin cesedini Lanlar tarafından bulunması için yakın bir yere bırakmak herşey için yeterli bir açıklamaydı. Bu pumaların geleceğine dair bir uyarıydı.
Daha küçük bir Alfa bu durumda sarsılırdı ama Yibo korkak değildi ve dahası havai fişeğini bu kadar acıya maruz bırakan adamları bitirmeyi bekliyordu.
Zhan-Zhan'ı ailesi olmadan büyümüş, hayatı boyunca hedef alınmış, hak ettiği tek şey anne babasının sevgisi ve ilgisiyken kendini yalnız hissetmişti. Yibo, Xiao Feng ve Xiao Liu'nun harika ebeveynler olacağını biliyordu çünkü onlar harika insanlardı.
Bir yabancıyı kurtarmak için bu kadar ileri gitmiş olsalardı, oğulları için neler yapacaklarını ancak tahmin edebilirdi. Yibo, doğru olana karşı duran çifte hayran kalmıştı. Onlar ölümün kapısında bile ilkelerine ihanet etmeyip direnmişti.Bu tür bir güç, birçok insanın sahip olmayı arzuladığı şeydi, ancak kalite doğuştandı.
ÇŇ/ Xie Chong, xiao zhan'ın anne ve babasını öldüren puma.
Yibo, Xie Chong'u havai fişeğinin başına gelenleri telafi etmek için on yıl boyunca sefalet içinde bırakıp iskence etmek istiyordu.Havai fişeğini yetim bırakmakta parmağı olan herkesin işini bitirmek istiyordu.
Şimdi onu Xie Chong'un bölgesine gidip savaş çığlığı atmaktan alıkoyan tek bir şey vardı. Yibo havai fişeğine bakarken tek düşünebildiği eşini ve çocuklarını bu kaostan uzak tutmaktı.
Yibo, Huang Yifeng'in havai fişeğine ne yaptığını hala unutamamıştı ve şimdi kapısının önünde bekleyen, Yibo'nun ailesini tehdit eden başka bir düşmanı vardı. Yibo bu tehdidi ortadan kaldırması gerektiğini biliyordu ve titiz olması
gerekiyordu. Uğruna yaşadığı her şey tehlikedeyken artık hataları göze alamazdı."Lan sürüsünün eli dertlerle dolu. Üstelik Zhan'ın bebek beklediği haberi yayıldığı için daha çok dikkat çekmiş olmalı. Burada kaybedecek çok şeyiniz var. Xie Chong'un istediği de tam olarak bu. Bu konuda biraz düşün Zhan, Xie Chong artık eşini, sürünü, çocuklarını senden alabilir. Kaybedecek çok
şeyin varken pumanın kazanacağı çok şey var ", diye açıkladı Wu Xize ve Zhan, vampirin sözlerine homurdandı.Başı şiddetli bir şekilde zonkluyordu. Zhan, kelimelere boğulmuş bir halde yüzünü ellerinin
arasına aldı.Xuan, "Zhan hiçbir şey kaybetmeyecek Xize.
Lan sürüsü bunun olmasına asla izin vermeyecek" dedi ve Lan kurtları anlaşıp mırıldandı.Yibo sürü arkadaşlarının yüzlerindeki ifadeyi görünce sürüsünün yanında olacağını biliyordu. Kalbi gururla doldu ve bakışlarında hepsine saygı ve ilgi vardı.
"Yibo, hepimizin onu desteklemesini sağlayacak", Talu katıldı ve Bai Li, Tianyu ile birlikte başını salladı.
"Kaç kişi olursa olsunlar Yibo, bizim için sorun olmayacak. Seninle savaşacağız."
"Sanırım Xie Chong bunu beklemiyordu. Herşeyi iyi planladığını düşündü. Han Shuo başımızın üzerinde bir kılıç gibi asılıyken, sürümüzün başkalarından destek görmemesini beklemiş olabilir", diye düşündü Rong ve herkesin gözleri gerçekle karardı.
"Ne yapmak istiyorsun Yibo?" diye sordu Xize ve
Yibo'nun gözlerindeki tanıdık buz gibi bakışı gördü.Lan Alfa uygulayıcılarına dönüp buz gibi gözleriyle niyetini mükemmel bir şekilde ifade etti.
"Xie Chong'un grup arkadaşlarını ziyaret edin. Lanların neler yapabileceği konusunda onları uyarın. Uyarının kanlı olmasını istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman Sen -YİZHAN
Fantasiİkinci kitap. Acımasız. Soğuk kalpli. Çılgın. Bunlar, Lan Sürüsünün Alfa'sı ile ilgili bilinen şeylerden sadece birkaçıydı. Wang Yibo, istediğini elde etmek için ne yapması gerektiğini asla umursamamıştı. Yibo onun ne olduğunu bildiği için kendisine...