YAPMAMALIYDI.

98 16 19
                                    

"Çok sinir bozucu, midem düğüm düğüm oldu" diye yakındı Jiyang ve Zhan, adamın içinde yükselen mide bulandırıcı duyguyu görmezden gelerek elini adamın omzunda ovuşturdu.

"İyi olacak. FanXing bana oldukça iyi dayandığımızı söyledi. Xie Chong'un ölmesi an meselesi."

"Ne kadar oldu?" diye sordu Zi Yi ve Haikuan yüzünde ciddi bir ifadeyle şifacıya döndü.

"Neredeyse bir saat. Yibo az önce ikinci grubun kendisine katılması için işaret verdi."

"Zhuocheng de evin etrafında dolaşmaya gitmişti ama henüz dönmedi. Gidip onu kontrol edeceğim. Hemen döneceğim."

Zhan fısıldadı, "Sorun değil."
Tam o an Lan bölgesinde başka bir yüksek uluma yankılanınca ellerini sıkarak yumruk yaptı.

"İyi görünmüyorsun, Zhan. İyi misin?", Jiyang, önündeki yarı Omega'yı sorguladı ve Zhan, yüzünü avuçlayarak başını salladı.

"Ben... kendimi iyi hissetmiyorum. Neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Yibo'yla ilgili hiçbir şey hissedemiyorum. Herhangi bir yerinin incinip yaralanmadığını bile bilmiyorum."

"Ne bu nasıl olur?"

"Beni engelledi."

Jiyang'ın yüzüne bir inanmazlık ifadesi yerleşince Haikuan, Zhan'a özür dileyen bir bakış attı.

"Endişelenmeni istemedi Zhan. Yibo, bağından bir şey sezersen kendini tehlikeye atacağından korktu."

"Bilmemek durumu daha iyi yapmıyor Kuan-ge. Hasta olacakmışım gibi hissediyorum."

"Orada bekle Zhan. Sana yiyecek bir şeyler getireyim ve su bulayım."

"Hayır. Yapamam Jiyang. Lütfen."

Zhan'ın çenesi sertçe kasılırken Jiyang'a yapmayacağını söyledi. Onu ikna edemeyeceğini anlayan adam hemen arkasına yaslandı ve kolunu Zhan'ın omzuna doladı.

"Endişelenme. Her şey düzelecek."

"KUAN-GE!!"

Odaya yüksek bir ses doldu. Zi Yi'nin sesindeki aciliyet Zhan'ın tüylerini diken diken etti. Grup hemen dışarı koştu ve ZiYi'yi birinin yanında diz çökmüş halde buldu.

"O kim?" diye sordu Haikuan, Zhan'ı arkasına iterek ve ZiYi başını salladı.

"Bilmiyorum. Zhuocheng onu ortalıkta yatarken gördü ve bir tehdit olabileceğini düşünerek bayılttı."

Kadın, davranışlarından dolayı eşine ters ters baktı ama Zhuocheng hiç de üzgün görünmüyordu.

"Zi Yi'yi Zhan'ın yanına gelmesine izin veremezdim. Adam bir tehdit olabilir. Onu bağlamalı ve acımasız bir şekilde sorgulamalıyız."

"İç organları kanıyor, A-Cheng ve bacakları kırılmış. Ayrıca bilinci kapalı."

Zhan yerde yatan adamı gördü ama tanıyamadı.

"Belki de müttefiklerimizden birinin kurtlarıdır. Yaralandı ve buraya kadar geldi." diye konuştu Jiyang, Zhan da başını sallayarak onu onayladı.

"Üzerinde puma kokusu yok. Cheng'e katılıyorum. Bu adama güvenemeyiz."

"Önce seni içeri alalım" dedi Haikuan, Zhan'ı oturma odasına götürürken.

"Ama adam..."

"Onu düşünmene gerek yok. Kendine odaklan Xiao Zhan." dedi Haikuan, Zhan'ı oturma odasına götürürken.

Zhan tekrar kanepeye oturdu, başı zonkluyordu ama hafif bir gıcırtı duyunca tüm vücudu dondu. Ses en üst kattan gelmişti. Zhan'ın gözleri kısıldı çünkü orada kimsenin olmaması gerektiğini biliyordu. Yukarıda sadece kendisinin ve Yibo'nun odası vardı ve içindeki bir ses ona bu sesi bir şeyin çıkardığını söylüyordu. Aslında, bir şey değil, birisi...

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin