"Ah, Yibo!! Bunu burada yapmayı kabul ettiğin için çok memnunum. O Zhuo Yitong'a zerre kadar güvenmiyorum. O her zaman benim için sorun yaratıyor" diye şikayet etti Han Yi ve sürüsü.
Yibo, adama hiç bir şey söylemeden boş gözlerle bakıyordu. İstese bir kaç kelime boş yapabilirdi ama şuan buraya dedikodu yapmak ve kimin kimi arkadan bıçakladığına dair hikayeleri dinlemek için gelmemişti.
Bölgesindeki kaostan kimin sorumlu olduğunu öğrenmek istediği için buradaydı.
"Aramadınız"
Yibo, Wang Talu'nun Rong ile konuştuğunu duydu ve uygulayıcısı sadece "Meşguldük" diyerek omuz silkti.
Wang Alfa'sı kaşlarını çattı ve diğer sürülerden çeşitli Alfalar yerlerini alırken Rong da Alfa'sı Yibo'nun yanına geçip durdu.
Yibo'nun amcası ve abisi toplantıya katılmak yerine sadece diğer Alfaların ne düşündüğünü duymak adına burada oldukları için masadan uzakta oturmayı seçmişlerdi.
Diğer Lan kurtları, birbirleriyle arası kötü olan Alfaların kavga veya sorun başlatmamasını sağlamak için toplantı alanını koruyorlardı.
Yibo, odaya girmeden önce Han Yi'ye
oturmasını işaret etti. Elini Zhan'ın sırtına koydu ve Zhan, onları yelpazeleyen Wang Rong, Xuan, Fan Xing ve Guo Cheng eşliğinde sandalyedeki yerlerine geçerek eşiyle yanyana oturdu.Yibo her Alfa'nın bakışlarıyla tek tek karşılaştı ve bazıları onaylayarak başını salladı, diğerleri ise ondan korkmadıklarını kanıtlamaya çalışarak dik dik gözlerinin içine bakmaya devam etti. Hepsi aptal pisliklerdi.
Yibo varlığından dolayı hallerindeki huzursuzluğu hala görebiliyordu ve o bu korkudan besleniyordu. Havai fişeğine biraz fazla uzun süre bakan tüm adamları fark etti ve gözleri onlarla buluştuğunda, adamlar hemen bakışlarını başka bir yere çevirdiler.
Zhan söz konusu olduğunda Yibo'nun sigortaları son derece kısa süreliydi bunu oradaki herkes biliyordu. Yibo'nun, Zhan'a çok uzun süre baktığı için Zheng sürüsü Alpha'sının boynunu nasıl kırdığını çoktan duymuşlardı.
Yibo, adamın kısa ömürlü hayatına son
verdiği için üzgün bile değildi, yaşlı piç havai fişeğinin şimdiye kadar gördüğü en nefis kıça sahip olduğunu söylediğinde ölmeyi hak etmişti.On altı Alfa'nın tamamı oturduktan sonra Yibo masaya doğru eğildi, yüzü her zamanki gibi metanetli ve soğuktu.
"Birbirinizi suçlamak için burada değilsiniz. Sorun çıkarmaya ve kavga çıkarmaya çalışan herkes dışarı çıkarılacak ve kurtlarım size karşı merhametli olmayacak. Bu toplantıyı burada yapmaya karar verdim çünkü bir sorunumuz var... ve bu konu gerçekten büyük bir sorun. Şimdi sizinle tartışmak için buradayım, birbiriyle savaşmak isteyen veya bu konuda ciddi olmayan herkes gidebilir."
Yibo'nun sert bakışları tüm Alfaları oldukları yere sabitlemişti. Kimse
ayağa kalkıp bir şey söylemeyince Yibo sandalyesine yaslanarak rahatladı.Wu An, "Her gruptan iki üyenin konuyu
araştırmasını istememizi önermek üzereydim" dedi ve Alfalardan bir başını salladı."Anlaşmaları uzun zaman alacak ve bu bizim için işleri daha da zorlaştırabilir."
Yibo da aynı şeyi düşünüyordu ve diğer bazı Alfalar anlaşmalarını mırıldandı."Han Yi'nin kurdu, katilin bir kurt olduğunu söyledi. Aramızdan herhangi biri olabileceğini seçenek olarak düşünmeliyiz. Tüm sürülerimizde yüzlerce kurt var, önce sürülerimizi kapsamlı bir şekilde kontrol etmeliyiz", Bai Li önerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman Sen -YİZHAN
Fantasíaİkinci kitap. Acımasız. Soğuk kalpli. Çılgın. Bunlar, Lan Sürüsünün Alfa'sı ile ilgili bilinen şeylerden sadece birkaçıydı. Wang Yibo, istediğini elde etmek için ne yapması gerektiğini asla umursamamıştı. Yibo onun ne olduğunu bildiği için kendisine...