BENİ RAHATSIZ ETME

638 37 9
                                    

Wang Yibo'yu kızdıran çok az şey vardı. Emirlerine uymayı reddeden insanlar, onu manipüle etmeye çalışan adamlar ve her fırsatta ona meydan okuyan eşi sadece bunlardan bazılarıydı ama listenin başında tabi ki Zhan'ın yataklarından gizlice çıkması vardı.

Sinsice çıktığı çok belliydi çünkü Yibo'nun uykusu hafifti ve Zhan'ın sinsi bir kedi olmadan Yibo'nun kollarından kaçmayı başarması mümkün değildi. Ayrıca Zhan, Yibo'nun bundan hoşlanmadığını da biliyordu.

Ve bu sabah Yibo'nun canını sıkmıştı çünkü Alfa sabahları havai fişeğinin sıcak esnek gövdesini altında ezmeyi, o kiraz dudaklarıyla ziyafet çekmeyi ve eşine özel o zengin çikolatayla vanilya kokusunu solumayı severdi.

Yibo bunların hiçbirini bu sabah yapamadığı için sinirli bir şekilde uyanmıştı. Yibo, genellikle Zhan'dan önce uyanır ve sabahın erken saatlerini güzel yüze bakarak , yetenekli ağzıyla Zhan'ı uyandırmaya çalışarak geçirdi ama bugün açıkça o günlerden biri olmayacaktı.

Yibo'nun gözleri açıldı ve sinirle hırlayarak yataktan kalktı, eşinin hafif kokusu onu ve kurdunu tedirgin etti. Bir gömlek giyme zahmetine bile girmedi çünkü çok kızmıştı.
Zhan'ın yatakta uyuduğu kısmın ne kadar soğuk olduğunu hissettiğinde derin bir hırıltı bıraktı.

Görünüşe göre havai fişeği bugün çok erken uyanmıştı. Yibo'nun kurdu yüzeye çıktı, o kadar sinirlenmişti ki Yibo resmen kurdunun taleplerine boyun eğmişti.Yibo'nun kurdu Zhan'ı cezalandırmayı, Omega'yı yalvartmayı seviyordu ama bugün küçük havai fişeğine kendi başına bir ders vermek istiyordu.

Yibo odadan hızla fırladı ve aşağı indi, sabırsızlığı yüzüne yansımıştı.Zhan'ın kahvaltı masasında A- Qing'in yaptığı lezzetli şeyi yerken dudaklarını yaladığını görünce Yibo'nun yüzü öfkeyle karardı.

Acımasız bir homurtu onu terk etti ve Zhan, irkilerek kahvesini masaya döktü ardından şaşkın gözlerle Yibo'ya döndü.

"Bunu yapmadan önce beni uyaramaz mısın Yibo?"

Adam, alanı bir kağıt havluyla silerken bir yandan şikayet ediyordu, o sırada Yibo'nun yüzü, Zhan'ın kendi giydiği gömleği görmesiyle karardı. Bu onun gömleğiydi.

Yibo ona doğru yürüdüğünde Zhan kağıt havluyu atıyordu ki eşi yüzünü Zhan'ın boynuna gömmeden önce omzunu keskin bir şekilde ısırdığında acı içinde sızlandı.

"Bu acıttı", Zhan ona tıslayınca ,Yibo hırladı.

"Yine beni uyandırmadan yatağımızdan ayrıldın."

Bu sözler üzerine Zhan, yüzünde bir gülümsemeyle Yibo'nun kollarında döndü. Yibo'nun kalbi bu güzel manzara karşısında çırpınmıştı. Havai fişeği dünyadaki en güzel
gülümsemeye sahipti ve Yibo aksini söyleyen herkesle savaşmaya hazırdı.

Zhan'ın ona gülümsediği gerçeği, Yibo'nun göğsünü yumruklamak ve zevkle aya doğru
ulumak istemesine neden oluyordu. Uyanmaktan ve kendisine yöneltilen güzel gülümsemeyi görmekten hoşlanıyordu ama Zhan bugün bunu ondan mahrum etmişti.

"Somurtuyor musun, Yibo?"

Bu aptal soru karşısında Yibo'nun gözleri kısıldı. "Somurtmuyorum."

"Sen az önce somurttun."

"Yatağımızdan böyle ayrılmandan hoşlanmadığımı biliyorsun", Alfa ters ters eşine baktı .

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin