KAHRETSİN, HAYIR!

174 21 16
                                    

"Tamamen sağlıklısın, Zhan. İlk ultrasonu iki hafta sonra yapabiliriz. Biraz sabah bulantısı yaşayacaksın ama bolca su içtiğinden emin ol. Dinlendiğini süre itibaren Bay Wang'a bir
liste verdim. Tebrikler.."

Zhan gülümseyerek,
"Teşekkürler doktor" dedi ve Li Xiao ona başını salladı.

Yibo kaşlarını çatarak,
"Burada kalamaz mısın? Kaldığın sürenin rahat geçmesini sağlayacağız ve bu şekilde eşime daha iyi göz kulak olabilirsin" dedi.

Zhan, güzel doktorun avuçlarının nasıl terlediğini görebiliyordu. Neden terlemesin ki? Yibo'su Zhan'ın yanında kaşlarını çatarak otururken ve duruşu tamamen "Alfa" modunda iken  korkutucu bir resim çiziyordu.

"Himm...Üzgünüm ama cömert teklifinizi reddetmek zorunda kalacağım. Karım ve çocuklarım, etraflarında yabancılar varken burada rahat etmeyecekler. "

Zhan doktora gülümsedi ve yavaşça ayağa kalktı.

"Sorun değil doktor. Hafta bir kere kontrol için anlaştık zaten bu fazlasıyla yeterli. Herhangi bir
şey olursa size ulaşacağız. Zi Yi?"

Zhan kadına doktora eşlik etmesini işaret etti ve şifacı, Li Xiao'nun sırtını okşayarak kapıya yöneltti. Adam ayrıldığı için rahatlamış görünüyordu ve Lan kurtları buna sırıttı.

"Daha iyi tavırlar sergilemen gerekiyor Yibo. Baksana onu korkutursun ", Rong kıkırdadı.

Yibo, Zhan'a doğru dönerken bir yandan Rong'a  sert bir bakış fırlattı. Ardından tekrar eşine dönerek,

"Rahatsız mı oluyorsun? Yorgun musun?
Dinlenmelisin."

Zhan gözlerini devirdi ve meyve kasesini yanına koyarak kanepeye oturdu. Zhan, Yibo'yu görmezden gelirken diğerleri gülmeye başlamıştı, Yibo bundan hiç hoşlanmadı.

"Beni dinleyeceğine söz vermiştin", kaşlarını
çattı ve Zhan sırıtarak ona döndü.

"Bana bakmana izin vereceğime söz verdim. Bana camdan yapılmışım gibi davranmana izin vermeyeceğimden değil. Bir saat önce
yataktaydım Yibo. Hamile bir Omega'nın ne kadar dinlenmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorsun? hamilelik boyunca uyumamaları gerekiyor."

"Ben sadece kendini zorlamanı istemiyorum. Zi Yi ve doktor bize dikkatli olmamızı söylediler. İşimi şansa bırakmak istemiyorum", diye konuştu Yibo ve Zhan gözlerini ondan kaçırdı.

"Lütfen şu köşede surat asar mısın? Ben biraz televizyon izlemek istiyorum ve sen şuan buna engel oluyorsun."

Hedi, Yibo'nun suratına gülerken o kadar ürpertici bir bakış aldı ki, kurdu koruma moduna geçti. Yibo ofladı ve Zhan'ın yanına oturdu ve eşine dokunmamaya dayanamadığı için Zhan'ı kendisine çekti.

Kolu havai fişeğine koruyucu bir şekilde yaslanmış, kokusuyla sakinleşiyordu. Zhan-Zhan'ı onun bu tavırlarına ediyordu. Sürü onları çevrelerken omzuna bir öpücük kondurdu.

Oynayan filmi izlediler ve çok geçmeden Zhan, Yibo'nun omzunda derin bir uykuya daldı. Lan bölgesinde huzurlu bir gündü ve Yibo ateşli Alfa'sını kollarına alıp yatağına götürdü.

"Çok inatçısın"

Dedi şefkatle ve Zhan'ın dudaklarına ve karnına bir öpücük konduran Yibo, eşinin etrafına kıvrıldı.

///////////////////////

"Ne gördüğünü bilmem gerekiyor, Gao Fang",

ÇŇ/ Han Yi'nin bölgesinde tutsak olan çocuk olayları gördüğü için kaçırılmıştı. (Hatırlatma)

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin