HANGİ DURUM?

116 16 68
                                    

Zhan, dizüstü bilgisayarında çalışıyordu, gözleri ara sıra odanın diğer ucundaki arkadaşına çarpıyor, Rong'u göz kırptığını görmek için ekrandan kafasını kaldırıyordu.

Kadın bunu herkesin gözünden uzak tutmaya çalışıyor, etkilenmemiş gibi davranıyordu ama Zhan her şeyi gün gibi net bir şekilde görebiliyordu.

Hua, Rong'u seviyordu. Kabul etmek istemediğinden biraz fazla. Rong, uygulayıcı olarak işini yapmak için bir masaya oturdu ve Zhan için meyve kesmesi gereken Chun Hua, son yarım saatten beri bir elma soyuyordu.

Zhan, ekranına bakarak yumuşak bir
ses tonuyla "Tanrıya şükür burada yaşamıyorsun. Aksi takdirde açlıktan ölürdüm" dedi ve Qing ve Jiyang kıkırdarken Hua ona dik dik baktı.

"Neden gidip onunla konuşmuyorsun?", Qing gerçekten meraklı görünerek sorguladı ve Hua tam önlerinde kızardı. Zhan emin değildi.Kadın yakalandığı için mi  kızıyordu yoksa utandığı için mi?

"İstemiyorum", diye neredeyse anında yalanladı Hua ve Zhan'ın kafasında bir fikir oluştu.

Zhan, sadece Hua'nın duyabileceği kadar yüksek bir sesle, "Ona şimdi yaklaşmasan iyi olur," dedi.

"Nedenmiş?"

"Aslında, Rong... neyse unut gitsin." Zhan, kaseden bir mango dilimi alırken yüksek sesle iç çekti ve gözlerinin ucuyla Hua'nın ellerini bacaklarında  yumruk yaptığını gördü, açıkça Zhan'a ne olduğunu sormak için can atıyordu.

"O günden mi bahsediyorsun?" dedi Jiyang katılarak ve Zhan başını salladı.

Qing'in sesi geldi,
"Ben de bilmek istiyorum" ama Zhan parmağını dudaklarına koydu ve başını salladı.

"Ne yaptığını bilmediğimi sanma Xiao Zhan. Bu bende işe yaramaz", Hua tisladı ve Zhan yüksek sesle gülmemek için dudaklarını ısırdı.

"Öyle olduğu açık. Neden bahsettiğimi sormak için can atıyorsun. Madem seni çok önemsiyorum, sana anlatacağım. Yibo, Rong'un o gün lokantadan çıkarken bir dişi bir kurt  tarafından  durdurulduğunu söyledi."

"Doğru mu bu ?"

"Lokantadaki bir kadın Rong'a gizlice baktı ve ondan etkilenmiş görünüyordu. O zamandan beri Rong'u bir randevu için takip ediyor ve hatta dün Lan bölgesine geldi!  Kadın çok ısrarcı, bunu söyleyeceğim."

Hua'nın çenesi kelimelere kasılırken Zhan, zihninin olasılıklarla yarıştığını hissedebiliyordu. Birkaç dakika sonra çenesi gevşedi ve kayıtsız bir ses tonuyla cevap verdi.

"Aferin ona. Yine de, o Rong'un tipi gibi  görünmüyor."

Etrafındaki üç kişi tekrar güldü ve Hua, hayal kırıklığı içinde Zhan'ın kafasına bir elma dilimi fırlattı.

Jiyang,
"Kıskançlıktan yeşile dönüyorsun, Hua. Sadece adamla konuş. İçinden ona deli olduğunu görebiliyorum" dedi ve utanmaz bir pislik olduğu için koridorda bağırdı.

"Hey Rong! Hua ile çıkar mısın? Sana bunu soramayacak kadar utangaç."

"Siktirip gidin piçler", Hua yüzünü ellerinin arasına alarak öfkeden kudururken kendisine doğru gelen tanıdık ayak seslerini duyduğunda sırtı kaskatı kesildi.

"Yalan söylüyorlar", diye tısladı Hua arkadaşlarına ters ters bakarak ama Rong gülümseyerek kollarını göğsünde kavuşturdu.

"Umutlandım bebeğim. Şimdi seni elde edene kadar hiçbir şeye odaklanamayacağım. Bunu burada mı yapalım yoksa benim odama mi gitmek istersin?"

Her Zaman Sen -YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin