PROLOG

3.6K 112 23
                                    

Londýn

Slunce už dávno zapadlo a já hledím na zářící London Eye. Na obloze svítí měsíc, zatímco v Malibu teď svítí ranní sluníčko. Je to tak zvláštní, když si uvědomím, že ty teď pravděpodobně surfuješ a přemýšlíš nad tím, co si dáš k snídani, zatímco já hledím na měsíc a myslím na tebe.

Jednou jsi řekl, že jsme jako vlny – proudíme tam a zpět. Vím, že to je z Malibu od Miley Cyrus. Oba tu písničku milujeme, i když jsme si jí spolu vlastně nikdy nepustili.

A teď mi přesně tahle skladba hraje v uších a já si na malý moment dovolím zavřít oči a vzpomenout si na vůni slaného oceánu, na zvuk narážení vln do útesů a na tvůj smích.

Moc často se nesměješ, o to víc si těch chvil vážím. Vzpomínám si, jak jsme spolu byli surfovat a mně to strašně nešlo. Každá vlna mě smetla, ale já to nechtěla vzdát. Byla jsem odhodlaná alespoň jednu vlnu chytit.

V moment, kdy se mi to povedlo, jsem se štěstím rozesmála. A ty jsi se smál se mnou, Jamie. Smál jsi se se mnou.

Směješ se teď s nějakou jinou?

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího příběhu, který se ve mně vynořil dost spontánně. Tak moc už toužím po létě, že jsem se do něj chtěla přesunout alespoň prostřednictvím tohohle příběhu.
Dneska to je jen krátká úvodní kapitola, ale ty další budou opět delší a bohatší. Budou vycházet opět každou středu, pátek a neděli. Kdyby se stalo něco, kvůli čemu by kapitola nevyšla, dozvíte se to <3
Předem moc děkuju za podporu v podobě hlasu, komentáře nebo sledování. Vážím si naprosto všeho.
Děkuju moc! <3
Romča

PS: Pokud jste to ještě nezaznamenali, založila jsem si nový Instagram (Knihomolka_176), kde pravidelně zveřejňuju informace k novým příběhům a taky recenze na knížky. Chci Vám i tady poděkovat za obrovskou podporu, kterou tam od Vás dostávám.
Jsem za Vás všechny hrozně moc vděčná! <3

PPS: Pusťe si k první kapitole Malibu od Miley Cyrus, naladí Vás to do správné atmosféry <3

Vlny, co proudí tam a zpětKde žijí příběhy. Začni objevovat