V naší rodině nedodržujeme moc tradic. Výjimkou je ale nedělní snídaně, kterou ze zásady máme vždycky společně. Lexie většinou usmaží lívance nebo palačinky nebo ještě večer předtím upeče koláč nebo bublaninu. Jelikož se ale ze včerejšího rande vrátili pozdě, jsou dneska palačinky.
Stůl je obložený ovocem, čokoládou a nádobami s džusem. Lexie u plotny smaží palačinky a na tváři jí hraje tak šťastný úsměv, že si říkám, že se to včerejší rande muselo opravdu povést.
O pár minut později mi to táta potvrdí, jelikož jakmile vstoupí do kuchyně, mě si vůbec nevšímá a jde rovnou za svou krásnou ženu, kterou láskyplně políbí. „Dobré ráno," pozdraví ji a ona celá zčervená. Je to tak roztomilé, až je mi z toho smutno. Tohle já s Jamiem nikdy zažívat nebudu.
Náladu mi ale zvedne Chris, když se došourá dolů s dlaní přitisknutou na čelo. Svalí se na protější židli a když zmerčí můj pobavený výraz, spraží mě pohledem. „Nic neříkej."
„Ale ale, tady si někdo v noci užíval," pronese táta rozzářeně, zatímco stále drží Lexie kolem pasu. Ta se k němu s úsměvem tulí.
„Jen jsme si s Jamiem dali pár piv, nic víc," odvětí úsečně.
„Slyšela jsem o jeho rodičích," nadhodí Lexie opatrně. „Jak to snáší?"
„Moc dobře ne," povzdychne si Chris. „Prý se v jednom kuse hádají, přetahují se o věci a je jim úplně jedno, jak to působí na jejich syna."
„Rozvody jsou na prd," řekne táta posmutněle, „ale ne vždycky jsou špatné. Někdy je lepší se rozvést, než žít s někým, koho nemiluješ."
Lexie k němu zamilovaně vzhlédne a přitiskne se k němu ještě blíž.
„A někdy pak poznáš někoho, kdo ti ukáže pravou podstatu lásky."
Vymění si zamilovaný pohled, než se políbí.
„Jste děsně trapný, víte to?" zazubí se Chris, ale oni dva to vůbec neřeší. Mají oči jen jeden pro druhého.
„Jdeme s klukama na pláž, přidáš se?" navrhne mi Chris a zakousne se do lívance, který si natřel hustou vrstvou nutelly.
„Nevím, jestli je v tvým stavu dobrej nápad surfovat, Christophere," pokrčím rameny.
Ušklíbne se. „Je mi dobře, to zaprvý. A i kdyby ne, na pláži se dá dělat stovka jiných aktivit."
„No tak dobře, jak myslíš. A jo, určitě se přidám. Napíšu Emily."
„Zase? Ta holka je jako osina v zadku," zamračí se.
Hodím po něm lívancem a on překvapeně vykulí oči. „Tak tos podělala, Elizabeth."
Popadne láhev s javorovým sirupem, namíří ji na mě a zmáčkne, takže na mě tekutina okamžitě vystříkne. Zakryju si rukama obličej a poslepu nahmátnu další lívanec a mrštím s ním po něm. On se mu ale stihne vyhnout a dál na mě stříká.
„Ale no tak!" zvolá Lexie. „Jste jako malý děti."
O hodinu později už Chris parkuje na našem obvyklém místě u pláže. Vyskočíme s Emily, která má na sobě krátké šaty v barvě oceánu, slaměný klobouk a její oblíbené lenonky, z auta. Chris otevře kufr, abychom si vzaly plážové tašky, a bok po boku zamíříme za klukama, kteří sedí blízko mola, kde parkují jejich skútry.
„Dobré ránko," pozdraví nás Tyler se zářivým úsměvem a trochu se posune, aby nám udělal místo. Rozložíme si u nich osušky.
„Tobě taky, Tylere," popřeje mu Emily, zatímco já se jen přemluvím k úsměvu. Po tom incidentu, kdy mi před pár dny sáhl bez dovolení na zadek, jsem k němu odtažitá. A on to ví.
ČTEŠ
Vlny, co proudí tam a zpět
RomanceElizabeth Meyersová se právě vrátila z Londýna, kde byla rok na studentském pobytu. I když si Londýn a lidi v něm zamilovala, nic se nevyrovná vůni oceánu v Malibu, kde žije s nevlastním bratrem Christopherem, jeho mámou Alexou a svým otcem Jonathan...