18♧

102 10 0
                                    

"Jisung!"

Geçen günkü çocuk yine Jisung'un yanına gelmişti. Hyunjin neden Jisung'un böyle biriyle arkadaşlık kurduğunu anlamamıştı. Jisung'a sorduğunda arkadaşım demişti.

"Ne yapıyorsun?"

"Defteri tamamlıyordum."

"Dışarı çıkalım mı?"

"Olur."

Jisung sınıftan çıkarken Hyunjin de arkadaşlarının yanına gitmişti.

"Ya neden ya?"

"Hyunjin."

"Efendim."

Hyunjin kafasını sıraya koymuş bir şekilde uzanıyordu.

"Kıskanıyor olabilir misin?"

"Ama o çocuk Jisung için iyi biri değil ki. Çocuğa sarılmaktan nefret ediyordu en son."

Hyunjin mızmızlanırken Jake hevesli bir şekilde Hyunjin'in yanına geldi.

"Hyunjin."

"Efendim Jake."

"Şey proje için birlikte çalışıcakmışız hoca öyle söyledi."

"Tamam sonra bakarım."

Jake'i gönderdikten sonra tekrar zırlamaya başladı. O sırada beklenmeyecek tek şey Minho'nun, Hyunjin'in oturduğu sıranın önüne oturmasıydı.

"Neden ona anlatmayı düşünmüyorsun?"

"Ne?"

"Jisung'a diyorum. Ona anlatırsan anlar ve bir daha o çocukla konuşmaz. Bence onu seven biri olarak bunu yapabileceğini düşünüyorum."

"Nasıl eminsin?"

"Değilim. Ama ben yapamayacağıma göre sen yapacaksın."

"Sen neden yapamıyorsun?"

"Kişisel bir nedenim var Hyunjin. Ve Jisung'a bir şey olmasını istemiyorsan elini çabuk tutmalısın."

"Minho!"

"Geldim Felix! Dediklerimi ciddiye alırsın umarım."

Minho giderken Hyunjin ise ne yapacağını bilemiyormuş şekilde sırada duruyordu.

"Hyunjin kalk Jeongin daha dönmedi."

"Sen git."

"Kalk lan. Böyle durarak sadece kendini sıkıyorsun."

Oflayarak sıradan kalktı. Ardından o ve Seungmin birlikte kantin katına indiler ancak Jeongin'i orada bulamadılar. Akıllarına Jeongin'in kantine gitmeden önce tuvalete gittiği gelince oraya ilerlediler ancak tuvaletin hemen oradaki koridorda gördükleri pek iç açıcı değildi. Jeongin kaşı kanamış dudağı patlamış bir şekilde yerde duruyordu. Hemen yanında ise Jisung vardı.

"Sana karışma hakkını kim veriyor!"

Bunu gören Hyunjin ise dişlerini o kadar sıkıyordu ki baskı uygulamaktan ağrımıştı. Hemen çocuğu tuttuğu gibi kafayla girişmişti.

"Asıl sana bunu yapma hakkını kim veriyor!"

"Sende kimsin be! Bir dakika sen Jisung'un yanında oturan çocuksun. Üzgünüm sevgiline yavşamam sana rahatsızlık mı verdi?"

Çocuk bunları söylerken Hyunjin tekrar onu tuttu ancak çocuk karnına vurmuştu. Geri savrulan Hyunjin hemen kendini toparlayıp çocuğun tam burun yerine yumruğunu geçirmişti.

"Pislik!"

Bunu söylemesinin ardından çocuğu kafayla yere geçirirken yere düşen çocuğun üstüne çıkıp yüzünü yumruklamaya başladı.

N/S ♧ HyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin