45♧

66 3 0
                                    

Jisung ve Hyunjin yorucu günün ardından kendilerini eve attıklarında hemen üstlerini giyinip yatağa yatmışlardı ancak çalınan kapı ile uykusu olan Hyunjin küfür ede ede kapıyı açmış karşısındaki hyunguna bakıp anahtarla kapıyı açsana diyerek geri Jisung'un yanına yatmıştı.

Jisung, Hyunjin'in sinirli haline gülüp sakinleşmesi için yanağını öperken iki saniyede yumuş yumuş olan Hyunjin anında arkasını dönüp Jisung'a sarılmış onu göğüsüne doğru yatırmıştı.

1 ay sonra

Minho iki haftadır olduğu gibi yine Hyunjin'in odasına girmiş yorgunluktan uyuyan arkadaşına bakmıştı. Kendini bugünlerde çok yoruyordu.

Yavaşça arkadaşının yatağına yaklaşıp sessizce uyandırdı onu. Hyunjin kalkınca ne olduğunu anlamış yemeği yemek için mutfağa ilerlemişti. Minho ise onun arkasından bakıp balkona çıkmış orada oturarak Felix'i aramıştı.

"Meleğim."

"Aşkım! Nasılsınız?"

"Ben iyiyim de işte Jisung'u biliyorsun."

"Yine mi bir şey yemedi?"

"Yedi, yedi de. O da anca tehditle. Hyunjin nasıl?"

"Kendini fazla yoruyor dersle. Yemek yiyiyor ama az. Ben laf etmeyeyim diye atıştırıyor işte."

"Off! Ne olucak bu halleri?"

"Düzelmeleri lazım. Her şeyi geçtim cidden sağlıklarından oluyorlar."

"Sence barışırlar mı?"

"Barışırlar da biraz inatçılar işte. Yok senin hatandı yok benim hatamdı."

"Aptallar. Ji'ye bakıyorum bir anda Hyunjin'e sövmeye başlıyor bir anda bakıyorum ki kendine sövmeye başlamış."

"Hyunjin sanki farklı. İkide bir Ji'yi sorup duruyor bana."

"Of of!"

"Tamam ya ben buldum. Getirelim Ji'yi bizim eve. İkisini de bizim bodrum kata kilitleyelim günde bir yemek su için kapışsınlar bak nasıl barışıyorlar."

Felix karşıdan kıkırdarken Minho sinirleniyordu.

"Ne ama harika bir fikir?!"

"O bizde işe yarar Minho!"

"Hatırlıyor musun o günü?"

"Hatırlamamak mümkün mü aptal? Birde ben aç değilim sen ye demiştim."

"Aç değildim."

"Bir gün boyunca bir şey yememiştin Minho! Bilmiyorum sanki kıyamadığını."

"Kıyamıyorum."

Felix'in bıkkın sesi gelirken Minho kıkırdamıştı ki Seungmin'in aradığını farketti.

"Meleğim ben kapatıyorum Seungmin arıyor."

"Tamam. Bende gidip Ji'ye bakayım."

Felix kapattığında Minho da Seungmin'den gelen aramayı cevaplamıştı.

"He Seungmin."

"Ben niye her seferinde seni arıyorum onu da bilmiyorum dağ ayısısın ya."

"Hadi hadi. Ne istiyorsun?"

"Hyunjin yiyor mu bir şeyler?"

"Hmm. Yemiş gibi görünmek için atıyor ağzına bir lokma."

"Changbin yok mu?"

"Yok daha gelmedi."

İçeriden boğuşma sesleri gelir.

"İti an çomağı hazırla."

N/S ♧ HyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin