19♧

110 12 0
                                    

Olayların ardından üç gün geçmişti. Şimdi de Jisung ile Seungmin konuşuyorlardı. Okul saati bitmişti bile. Jeongin bugün gelmediği için ikisi takılıyordu. Hyunjin de Jake'in bahsettiği proje ile uğraşıyordu.

Jisung zıplaya zıplaya okul girişine yürürken Seungmin de ona bakıp gülüyordu. Okulun önüne geldiğinde çalan korna sesi ile güldü. Koşarak arabanın oraya giderken Seungmin de peşinden ilerliyordu.

"Selam Jisung."

"Selam hyung."

"Chan?!"

"Seungmin?"

İkili şaşkınlıkla bakışırken Jisung ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu?

"Siz tanışıyor musunuz?"

"Şey size gösterdiğim fotoğrafı Seungmin çekti."

"Dünya küçükmüş ha Chan?"

"Bir dakika sonrasında konuşmaya devam mı ettiniz?"

"Evet."

"Evet."

"Beni özlemişsindir."

"Aslında telefondayken daha iyi biliyor musun? Şimdi başıma kaza falan gelir."

"O gün sakarlığım tutmuştu!"

"Belimin üzerine düştüm. Hala nasıl o fotoğrafı düzgün çekebildik diye şaşırıyorum!"

"Chan!"

"Ne kızıyorsun yaa?!"

Seungmin ve Chan karşılıklı bağırarak konuşurken onları izleyen Jisung halinden memnundu. Hatta bu anı bozmak istemiyordu ama bozmuştu.

"Atışmanız bittiyse sen neden geldin hyung?"

"Seni alıcaktım."

"Seungmin bize gelir misin?"

"Şey kendimi biraz yorgun hissediyorum. Belki daha sonra."

"Uyumadın mı sen?"

"Hayır uyku tutmadı fazla."

"Göz altların morarmış. Hatta bunu gizlemek için kapatmışsın."

"Ben gidiyorum Jisung."

"Seungmin ne saklıyorsun?"

"Ne saklayabilirim? Bir şey yok işte."

"Jisung sen arabanın içinde bekle geliyorum."

Jisung başını sallarken Chan, Seungmin'e gelecek misin işareti yaptı. Seungmin ise fazla ısrar etmek istemediği için kabul etti.

"Uyku problemin olduğunu neden söylemedin?"

"Ne yapabilirdin ki? Bu benim bile çözemediğim bir durum."

"Bilmiyorum. En azından her gün neden uyumuyorsun diye sormazdım."

"Sorun değil Chan. Uyku problemim olduğunu nasıl anladın?"

"Bir şeyden çekindiğini anlayınca zor olmadı. Birde daha önce buna benzer kısa süreli bir şey yaşamıştım."

"Benimki yaşadığım sürece bitmeyecek."

"Neyden oluyor? Neden uyuyamıyorsun?"

"Ses. Sesler beni rahatsız ediyor. Ses duymasam bile zihnim bir şekilde ses üretip beni kandırıyor."

"Aklımda bir şey var umarım bu seni uyutur."

"Ne? Chan!"

Chan sırıtarak arkasını dönerken eliyle görüşürüz işareti yapmıştı. Arabaya bindiğinde ise hemen telefonunda kayıtlı olan ses kaydını Seungmin'e attı.

N/S ♧ HyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin