נקודת מבט דין:
התנפלתי על שפתיה הוורדרדות מהתשוקה שבערה בחדר.
היא הייתה בהתחלה שקועה בהלם, אבל לאחר דקות אחדות התאפסה.
ביקשתי רשות לחדור עם לשוני לתוך פיה, וכתגובה היא פתחה את פיה ונתנה ללשוני להיכנס. הלשון שלי נגעה בלשונה והם התחילו לרקד ביחד.
התחלנו להילחם על הכוח וכמובן שאני ניצחתי. היא ויתרה לאחר כמה דקות של מלחמה ביננו מי יתפוס את הכוח.
אני לא מאמין שאני-הקאפו של המאפיה האיטלקית- פאקינג התנצלתי.
היא כל כך שינתה אותי. ואני חושב- אני יודע שאני אוהב אותה.-----------------
נקודת מבט בלה:
לאחר זמן ארוך מאוד שבו אני ודין מתנשקים בפראות, בתשוקה, באהבה, בפראות וכעס. אני מתחילה להבין באיזה מצב אנחנו.
קטעתי את הנשיקה והתרחקתי שלוש צעדים אחורה ליתר ביטחון.
הסתכלתי עליו עדיין בהלם מהנשיקה אך אני לא יכולה להכחיש- אני אהבתי אותה.
הייתי זקוקה לה כל כך הרבה זמן- חיכיתי לה.
לשפתיים שלו יש טעם של תשוקה, של כוח. של גן עדן. כל אחת הייתה חולמת רק להתקרב לשפתיים האלה.
"אני.." לא ידעתי מה להגיד, והוא רק הסתכל בעייני. לא יכולתי לנסח את מבטו, הוא היה כל כך קשה לקריאה. בזמן שאני יודעת שאני פתוחה לקריאה כמו ספר פתוח..
"זה היה.." התחלתי להגיד, מגמגמת. סומק עלה על לחיי וצבע אותם בורוד חלש. זה היה כל כך מביך. היה ביננו מתח כל כך גדול עכשיו שלו רק היה לי סכין ביד יכולתי לחתוך אותו.
"מדהים." הוא הנהן ואני הייתי בהלם. פערתי את פי. הוא.. הוא כזה.. הוא חשב שהנשיקה איתי מדהימה. אני.. התאהבתי בו.
אני חושבת שסלחתי לו מהר מדי על מה שקרה.. אני לא יכולה לסלוח לו מהר! הוא צריך ללמוד שאני לא כלה לשבירה. הוא לא יכול לחזור על זה!-
"אתה.. תפגע בי?" שאלתי עקב החששות והמחשבות שעלו למוחי, פחדתי שדבר כזה או דומה יקרה שוב. אני לא רוצה! לא רוצה להיפגע..
"לא. למה את חושבת ככה?" שאל ואני הוצאתי גיחוך מפי, מעניין מאוד אה?.
"אני.. מצטער. שוב. אמרתי את זה טוב?" אמר והרגשתי שהוא.. בתוכו.. פגוע. אני חושבת שהוא נפגע פעם.. הייתי רוצה לחבק אותו ולהקשיב לו למה שקרה לו בעבר.. הוא פגוע מהעבר ואני מבינה אותו, גם אני פגועה מהעבר. אני יכולה להיות פה בשבילו.
הוא התחיל לשחק בשערי ואני הנחתי את ראשי על חזהו.
"יש לך ריח חלומי מהשיער.." מלמל אלי והסניף את ריח שערי הטוב. אני הסמקתי ולחיי התחילו להיצבע בוורוד שנית.
"אתה אוהב לגרום לי להסמיק!" האשמתי עליו, בזמן שנהייתי יותר ויותר מוסמקת. "את יפה שאת מסמיקה.." הודה ורק העלה על פני יותר ויותר ורוד.
YOU ARE READING
wedding covenant
Romance*גמור* היא אוהבת אומנות, הוא אוהב דם ורצח. היא ביישנית וחמודה, הוא שומר על קור רוח. היא אוהבת לימודים, הוא שנא את הלימודים. "אני לא מבין איך.. איך הילדה הקטנה הזאת ריככה אותי." ... מה יקרה שהגורל יפגיש את המאפייה האיטלקית עם המאפייה הרוסית? שכל כך ה...