פרק 20//הנשיקה.

1K 23 8
                                    

נ.מ בלה:

הוא נישק אותי.
הנשיקה שלו הייתה מהפנטת.
היה לשפתיו טעם של סיגריות ומשהו מתקתק. משהו ממכר.
התנתקנו מהנשיקה שלנו. ושתינו היינו נשואים ומלאי אנדרלין ומרץ.
"בלה.. אני אוהב אותך." אמר לי בשלמות והייתי בהלם.
דין- פאקינג דין שאני מכירה- שהוא בעלי בכפיה.. אוהבת אותי.
הוא נישק את מצחי והזיז את פיסת השיער שהציקה לי בעין וחייכתי אליו. שקועה עדיין בהלם הזה שהוא הודה הרגע בפני שהוא אוהב אותי.
"גם.. גם אני אוהבת אותך." השלמתי אותו והוא חייך את חיוכו המהפנט והיפה.
הוא נישק שוב את שפתיי. זה פשוט מהפנט.
דין הרים אותי כמו שמרימים כלה והתקדם לחדרנו. החדר נדף ריח של הבושם הגברי שלו ושל מקלחת מרעננת.
הוא נכנס למקלחת והפשיט את בגדי. בזמן שהוא עשה זאת התחלתי לפתוח לו את הריצרץ' של מכנס הג'ינס ואת הבוקסר השחור.
איברו היה ענק. זה היה מהפנט. אני לא יודעת איך הדבר הזה יכנס לחור הדק והצר שבי.
בנתיים הוא הוריד את כל בגדיי ואני עזרתי לו עם הלבשה התחתונה שלי.
שנינו היינו חשופים למראה אחד לשני. זה היה מהפנט. היה בי משהו מורעב אליו. הוא היה יפיפה.
"אני אוהב אותך בלה." אמר לי בסיכום ואני חיבקתי אותו. הדבקתי את שפתיי אל שפתיו ולשוננו התחברו ורקדו ביחד.
"גם אני אוהבת אותך, דין." השבתי לו באמצע הנשיקה.
שהתנתקנו, הוא התחיל למצוץ את הפטמה שלי. לאחר שהקדיש לה את זמנו הרב, הוא עבר לשניה. הוא נשך, ליקק, מצץ. זה היה וואווווו.
"כן, דין. תמשיךךך." הודדתי אותו בין גניחה לגניחה.
לאחר שהקדיש זמן רב לפיטמותי ולציצים שלי. הוא ירד בנשיקות רטובות אל הכוס שלי.
הרגשתי את כל השביל נשיקות שלו בוער. הוא הגיע לבטני התחתונה וכולי רעדתי מרוב רגש.
הוא נישק את פתח שפתי הכוס שלי והחדיר את לשונו.
הוא מצץ וליקק, טעם וחקר עם לשונו.
"הווו, דין. כן. כן. לעולם אל תפסיק. כןןןןןןן" אמרתי בגניחות עונג. זה היה כזה מרענן וכייף. זה היה מהפנט.
הוא הוציא את לשונו בדקה שבדיוק באתי לגמור והייתי עצובה.
"לא לא. תשאיר אתזה. תמשיך בבקשה." אמרתי לו בתחנונים. הוא חייך אץ החיוך המהפנט שלו עם הגומות חן שלו.
וחדר את הזין שלו אלי. זה היה נדיר. ראיתי כוכבים.
הרגשתי שאני עומדת להתעלף מרוב הכייף.
הוא היה ענק. זה צרב מאוד בהתחלה אך אחרי כמה רגעים הפך לעונג בלתי פוסק ומהנה.
"את כל כך פאקינג צרה." השיב בקול הרדוד והגברת המהפנט שלו ונשק לתוך הטבור שלי.
הרגשתי את לחיי מתחממות. זה היה מהנה. הרגע הזה, אני לא רוצה שזה יגמר לעולם.

••••••••••••○

אחרי זמן רב שאנחנו גומרים ולא מפסיקים. החלטנו לסיים את המרקחת. שטפנו ויבנו את גופו של השני ויצאנו ערומים במגבות מהמקלחת.
שכבנו ערומים במיטה כמ וזוג מאוהבים והמשכנו לסיבוב מי-יודע-איזה.
זה היה היום המאושר ביותר בחיי.
הרגע המהנה, והטוב ביותר.
הפעם הראשונה של סקס. איבדתי את בתוליי לבעל האהוב שלי.

~~~~~~~~~~

איזה כייף אהובים שלי! סיימנו את הספר!
תרצו עוד ספר לסדרה שימשיך את הבת שלהם? אם כן תגיבו.
אשמח אם תגיבו את דעתכם על הפרק והסיפור.
מצטערת שעזבתי לתקופה ארוכהאבל עכשיו חזרתי.
תודה רבה רבה על כל הערכה המטורפת שלכם אתם מדהימים!

wedding covenantWhere stories live. Discover now