נ.מ בלה:
בשלוש חודשים האחרונים הרגשתי נורא.
הייתי מקיאה מלא, היו לי סחרחורות.
לא הרגשתי משהו.
ניסיתי להסתיר זאת מדין, בשבועיים הראשון הלך לי די טוב, אך מהר מאוד הוא הבין שמשהו לא תקין.
הוא נשאר בבית הרבה. הוא העדיף להישאר איתי מאשר ללכת לטפל במאפיה שלו.
דין הוא אהבת חיי. הוא נתן לי כל רגע שלו.
שהייתי צמאה אפילו רק טיפה, הוא ישר ניגש להביא לי כוס מים.
שהרגשתי סחרחורות, הוא ישב לצידי והביא לי כדור וכוס מים.
אפילו שהייתי טיפה עייפה, הוא אמר לי ישר ללכת לנוח, ושאני יתעורר, הוא יהיה לצידי.
לא איחלתי לעצמי מישהו יותר טוב, שיתפל בי כמו שהוא מטפל. שיעשה לי טוב כמו שרק הוא יודע לעשות לי.התעוררתי לעוד בוקר חדש, מרגישה רצון להקיא את חיי.
רצתי לתוך השירותים בחדר שלי ושל דין, והקאתי את תכולת חיי.
הקאתי והקאתי, זה לא נגמר.
שהרגשתי שסיימתי, קמתי מהאסלה והרגשתי עוד קיא עולה במעלה גרוני ישר לתוך פי ורצתי ישירות לאסלה והקאתי שוב.
הרגשתי שמישהו מחזיק את שערי שלא יתלכלך מהקיא אך לא יכולתי להגיד כלום בזמן שאני באמצע מרתון הקאות.
"אני פה איתך. תוציאי את זה. את תרגישי טוב יותר אחרי זה." דין אמר ברוך וליטף עם אגודלו את השיער שלי.
הרגשתי טוב יותר שהוא פה איתי, ושהרגשתי שהבחילה הסתיימה, הורדתי את המים והלכתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים.
"אנחנו הולכים לרופא. תתלבשי." ציווה עלי ויצא מהשירותים. ניגבתי את פניי והלכתי לכיוונו.
"לא, לא צריך אני-,' דין קטע אותי באמצע דיבור-
"אל תתנגדי. בזה אני לא אוותר לך. תתארגני ונצא." אמר בהחלטיות ולא נתן עוד מקום לוויכוח.••••••••••••••
דין לקח את ידי והמשיך במסדרון של בית החולים הפרטי הקרוב אלינו ביותר.
הוא פנה ימינה והמשיך עוד קצת ובדלת השמאלית נכנס בלי לדפוק אפילו.
היה שם מישהו בתוך מדי רופא והוא כנראה המתין לנו.
"היי.. אה-" אמר הרופא, מצפה שנגיד לו את שמי.
"בלי שום הכרות. תתחיל לבדוק אותה." קטע אותו דין. לא נתן לו אפילו לשאול את שמי.
"בסדר. מה קרה לה?" שאל הרופא, מחכה שדין יגיב לו מאשר אני. לא רוצה להעסק עם דין..
"היא בשלושה חודשים האחרונים מקיאה הרבה, יש לה סחרחורות והיא לא מרגישה טוב." השיב דין במקומי. באתי להגיד לו- "זה לא-" אך דין קטע אותי, "תבדוק אותה." אמר בהחלטיות דין ולא נתן לי להוציא מילים מהפה.
"אני חושב שאני יודע מה זה, אך לא נקפוץ למסקנות. נתחיל." דין כנראה חושב שהוא חופר וגלגלתי את עייניו. אני בתגובה ישבתי בכיסא של המטופלים.הרופא לקח ממני בדיקות, ואז ביקש ממני להיכנס לשירותים ולהשתין בתוך בדיקה אחרונה.
הייתי בהלם. אני לא בהריון. אין סיכוי. אים שום סיכוי- למרות שאני ודין לא נהגנו בזהירות בזמן האחרון.. השתגענו כמעט כל לילה לתוך סקס מדהים ומהנה.
אבל אין סיכוי.. הייתי יודעת אם..
דין היה בהלם על פניו, ולקח את בדיקת האריון מהיד של הרופא, הושיט את ידו ופשטתי לידו את ידי. הוא לקח אותי יד ביד אל חדר השירותים של החדר כאן, "אני יחכה לך כאן. אל תלחצי." אמר לי דין עם רוך שהוא מכוון אך ורק אלי. לא לשום בחורה או מישהו אחר. הוא שמור אך ורק לי.
לקחתי את הבדיקה מידו השמאלית וסגרתי את דלת התא של השירותים הקטן.
הורדתי את מכנסי הטרניג השחורים שלקחתי איתי, ואת התחתונים והשתנתי לתוך בדיקת ההריון.
הלכתי לשטוף את ידי עם סבון, ובנתיים שמתי אותה על השיש.
ניגבתי את ידי עם טישו ולא האמתי למראית עייני. על הבדיקה היו שתי קווים אדומים- שזה אומר שאני.. אני בהריון.
אני בהריון מאהוב ליבי.
לא יכולתי לבקש יותר מזה.
דמעות הציפו את עייני מהתרגשות.
שתי דפיקות עדינות נשמעו בדלת.
"בלה.. את בסדר?" אמר דין בקול דואג. פתחתי את הדלת והוא ראה שעייני מלאות דמעות.
הוא הסתכל על הבדיקה שכיוונתי לכיוונו והוא היה בהלם.
לאחר דקה שהיה שקוע בהלם שהתחלתי להילחץ, אוחי הוא לא ירצה את התינוק?, אולי הוא רוצה שנ-,
דין חיבק אותי בעדינות שמיועדת לי בלבד.
הוא חיבק אותי ומחה את דמעותיי עם אגודלו השמאלי.
"אני כל-כך מאושר." הוא אמר ועוד דמעות עלו לעייני. מצמצתי אותם ואני ודין התנתקנו.
הוא לקח את ידי והתכוונו ללכת.
"תודה." דין אמר לו והוא הנהן.
"שיהיה לכם למזל טוב." הוא אמר ודין הנהן ואני השבתי לו בהכרת תודה.•••••••••••••
לאחר שישה חודשים:
"תלחצי, כן. כל הכבוד לך! אל תפסיקי!" מעודדת אותי אותו רופאה שמתחילה להוריד את ידיה אל איברי.
"כל הכבוד תמשיכי ככה! הראש שלה כבר בחוץ!" אומר תאותו רופאה, אך אני הייתי כבר עייפה ומיוזעת. אך עדיין ניסיתי להמשיך ללחוץ.
"את תצליחי, נסיכה שלי. את גיבורה." דין אמר, עומד לידי. מחזיק את ידי ועוזר לי מהצד.
"כן תמשיכי ככה! אלופה! הצלחת!." אותה רופאה אמרה שהחזיקה תינוק קטן צורח בין ידיה.
היא לקחה אותו למין מקום ותוך פחות מחמש דקות הוא היה בין ידיה.
היא מסרה אותו לידי והתחלתי לדמוע דמעות מאושר.
הנה אני כאן, עם ילדה קטנה בין ידי.
שיצר האהבה ביני לבין אהוב ליבי, המחותן לי, דין ולק.
נישקתע לראשה הקטנטן ולחשתי לה, "ברוכה הבאה לעולם החדש, אהובה שלי." אמרתי לה מכל האהבה והרוך בעולם.
דין הסתכל עליה בכזאת אהבה ורכשנות ומסרתי אותה לו.
הוא החזיק אותה כאילו היא עומדת להישבר בכזאת עדינות.. שראיתי אותה רק איך שהוא איתי.
זה העלה לי חיוך ודמעות, לראות אותו עם הבת שלו, הבת שלנו.~~~~~~~~~~~
כל כך ביקשתם יפה אפיולוג שמי אני שאסרב?!
האפיולוג מוקדם ל user66589181 המהממת!
שוב, תודה לכם על כל הערכה המטורפת! אתם מדהימים! שבוע טוב🤍
YOU ARE READING
wedding covenant
Romance*גמור* היא אוהבת אומנות, הוא אוהב דם ורצח. היא ביישנית וחמודה, הוא שומר על קור רוח. היא אוהבת לימודים, הוא שנא את הלימודים. "אני לא מבין איך.. איך הילדה הקטנה הזאת ריככה אותי." ... מה יקרה שהגורל יפגיש את המאפייה האיטלקית עם המאפייה הרוסית? שכל כך ה...