נקודת מבט דין:
שמעתי דפיקות בדלת המשרד שלי והשארתי את מבטי עדיין על המסמכים שהיו על השולחן.
לא עניתי, השארתי את מבטי אדיש וראיתי את שון, אחד מהחיילים של הפמיליה שלי. ואחד האנשים היחידים שאני סומך עליו בעיינים עצומות.
"בוס.. אתה לא רציני. לך תישן אתה עובד על זה כל היום." אמר שון ואני לתגובה גילגלתי עיינים.
"אני אגמור ואלך." אמרתי, אני יסיים לעבוד על המסמכים של האלכוהול לאחד מהמועדונים שיש לי פה בעיר או בארץ..
הוא הנהן בנוקשות ויצא מדלת החדר משרד שלי. אני עבדתי על המסמכים זמן מה בערך שעה ואז החלטתי לצאת. קמתי מכיסא המשרד שלי ישר לחדר שלי-שבצד השני של המסדרון.
שהגעתי לחדר, ראיתי אותה- את בלה ישנה על המיטה הגדולה של שתינו. היא באמת יפה.
פאק. אני לא מבין- איך הילדה הזאת ריככה אותי..
לאחר של דקות ארוכות שבהם הסתכלתי עליה, הלכתי לעבר המיקלחת בקושי רב לא להמשיך להסתכל עליה..
פשטתי את בגדי, ונכנסתי לתוך זרם המים הקרים שבהם אני מתקלח תמיד. פתחתי את המים והם היו על הכי רותחים. איך שבלה מתקלחת.. זה רק מראה כמה אנחנו הפכים ולא מתאימים..
לאחר שסיימתי להתרחץ, כרכתי על פלג גופי התחתון מגבת שחורה וגדולה.
יצאתי לעבר חדר הארונות ולבשתי בוקסר. לאחר זה, נכנסתי לתוך המיטה שלנו והסתכלתי עליה.
-------------------
נקודת מבט בלה:
התעוררתי שעדיין מחוץ לחלונות הענקיים שהיו בחדר היה חושך מוחלט. תיארתי לעצמי שעכשיו השעה 4/5 בלילה-בוקר.
לקחתי את הטלפון שלי מהשידה שליד המיטה, והדלקתי אותו.
השעון הראה לי: 04:01, ושיפשפתי את עייני מעייפות השינה.
הסתכלתי על דין ששכב לצידי והוא היה רגוע, שליו, יפה. באמת שהוא נראה כמו מלאך עכשיו. למרות שברגיל הוא שטן..
ניסיתי להירדם במשך מלא זמן ללא הצלחה. החלטתי לרדת למטה ולהכין לי שוקו, כי לא ארדם בזמן הקרוב..
התחלתי לחפש את השוקולית ולאחר כחמש דקות מצאתי אותה בתוך ארון שנראה כמו כולם.. אך מבפנים נראה שונה כמו כולם. לקחתי כפית ממגירת הסכום שידעתי היכן היא, ושמתי שתי כפיות שוקולית גדולות. מה אני יעשה? זה טעים..:)
שמתי קצת חלב ומים רותחים מהתמי-4 השחור שמתאים עד כאב לכל שאר המטבח..
הלכתי לספריה שלי עם ספל השוקו בידיי, מתחממת ממנו בזמן שרעדתי מקור. הלכתי לפוף גדול שהיה שם , ולקחתי שמיכה. התכסתי בה ולקחתי את הספר 'לאהוב את 13', מתחילה אותו בפעם הראשונה לאחר זמן רב שרציתי.
--------------
"דיןןןןןן" קראתי לו, הוא הסתכל עלי עם העיינים המהפנטות האלו, העברתי את מבטי לשפתיו, וכך גם הוא.
הוא התקרב והתקרב, ואז שפתיו התנפלו על שפתיי. היה להם טעם שם אקשן, של דם, והיה להם טעם שכל אחת הייתה חולמת רק לטעום.
הלשון שלו ביקשה שאפתח את פי בנשיקה כדי שתוכל לחדור ופתחתי. הוא העביר אותה קודם על השיניים ואז הלשונות שלנו רקדו ביחד.
---------------
התעוררתי מהחלום המהפנט, אני כל כך רוצה אותו.. אך אני יודעת שהוא בחיים לא ארצה אותי..
קמתי מהפוף, והלכתי לעבר חדרנו למעלה, שהגעתי, שמעתי מים זורמים בתוך המקלחת. אוף.
לקחתי את הטלפון שלי והתחלתי לשחק 'קנדי קראש'.
שמעתי את המים מפסיקים, ולאחר פחות מחצי דקה דין יצא עם מגבת כרוכה על פלג גופו התחתון. השרירים המוצקים שלו.. הייתי חולמת להעביר עליהם את לשוני הקרה..
והפנים שלו.. העיינים היפות והמהפנטות האלה.. אני יכולה לטבוע בהם. והרסים שבהם? הם היו ארוכות מטבעם, כל בת הייתה רוצה כאלה ריסים..
העצמות לחיים הגבוהות והיפות שלו.. והשפתיים? הם היו ורודות ומלאות, כאלה שבנות היו רק מתות לנשק.מבטינו הצטלב, "תסתכלי עלי עוד הרבה?" שאל בציניות ואני גילגלתי עיינים.
"אתה.. שונא אותי?" שאלתי אותו, מרגישה את הדמעות מבצבצות בעייני, הוא הסתכל עלי ולשגריר שניה ראיתי.. רוך בעיניו. לא אני סתם מדמיינת. אין שום פאקינג סיכוי שאהיה רוך בעייניו.
"למה את אומרת ככה?" הוא שאל והרגשתי את הדמעות חזקות מדי ויורדות כשתי מפלי מים ארוכים על לחיי.
"כי.. אתה בגדת בי?" אמרתי חצי שואלת חצי עונה, הוא.. היה מבטו אשם בתוך העיינים שלו. אני יודעת שהוא לא יצטער. למה שהקאפו של מאפית איטליה החדש, שהרג אלפי אנשים בלי מצמוץ קטן אפילו, יצטער-ועוד לי.
"אני.. אני מצטער." הוא אמר, ואז עייני נפערו. הוא פאקינג הצטער, לא דמיינתי את זה. וואו. אני חושבת שבאמת אני התאהבתי בו. והכי חרא-שהוא לא יואב אותי בחיים.
הרגשתי שאני מוצפת רגשית והדמעות שוב חזרו לרדת מעייני שלקחו הפסקה של שניות אחדות..
הוא התקדם אלי, עם המגבת הכרוכה רק בפלג גופו התחתון-ערום, ומחה את דמעותיי עם האגודל ששייך לידו הימינית.
"אני בחיים לא הרגשתי ככה.." הוא הודה, ואני חושבת-אני חושבת שהוא מרגיש דומה למה שאני מרגישה? הוא מרגיש את התשוקה הזאתי? אם כן-
ואז מבטי נדד לשפתיו היבשות, הם היו כל כך מפתות. הם היו ורדרדות ודי גדולות. הם כאלה יפות. ומפתות. מעניין מה הטעם שלהם-בטח טעם סקסי וגברי ואקשן..
מבטו ירד גם לשפתיי וראיתי בעיניו את הניצוץ הזה-שאני חושבת שהיה גם אצלי בעיינים.
הוא התקרב והתקרב- ככל שהיה יותר קרוב ואז הרגשתי את נשימותיו- שמעתי אותם-
ואז שפתיו התנפלו על שפתיי וביקשו רשות ללא שום קול שלשונו תחדור לתוך שפתיי- ואני פתחתי אותם ללא היסוס.
-------------
העניינם מתחילים להתחמם? איזה כייף! שבת שלום יפים ויפות שלי❤❤
YOU ARE READING
wedding covenant
Romance*גמור* היא אוהבת אומנות, הוא אוהב דם ורצח. היא ביישנית וחמודה, הוא שומר על קור רוח. היא אוהבת לימודים, הוא שנא את הלימודים. "אני לא מבין איך.. איך הילדה הקטנה הזאת ריככה אותי." ... מה יקרה שהגורל יפגיש את המאפייה האיטלקית עם המאפייה הרוסית? שכל כך ה...