Merhabalaar
Gerçekten uzun bir aradan sonra çok keyifli bir bölümle geldik.
Umarım seversiniz.
Bu arada başlamadan söylemek isterim ki bebeğim 10K oldu ve bunda benim kadar sizin de emeğiniz var bunun için hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
Keyifli okumalar.
🍁
Günce Gürsel Artıktay - Umut
Ya Bu İşler Ne - Mabel MatizHaftalar sonra ilk defa mutlu uyandığım uykumdan gözlerimi baş ucumdaki komodine koyduğum gardenyalara açtım. "Günaydın." diye mırıldandım onlara doğru ve gülümsedim. Bana çiçek almıştı. Arkadaşım olarak bana çiçek almıştı. Elimde olmadan kıkırdarken aniden kapımın açılması ile korkuyla yerimde sıçradım.
"Bensiz ne gülüyorsun?"
Omzundaki havlu ile çatık kaşlarla hesap soran abime karşı daha çok gülüp başımı yastığa gömdüm. Tilki kulakları her zaman olduğu gibi yine dikilmişti. "Kız bu ot ne?" Doğrulup ona baktım. Çiçeklerime bakıyordu ve nereden geldiğini hem sesli hem de içinden sorguluyordu. Ne diyeceğimi bilemedim. Yüzbaşı yolladı desem olmazdı, Mert veya Ömer desem kıllanırdı. Ben ne diyeceğimi şaşırmış halde ona bakarken aniden gözlerinde bir ışık çaktı ve yamuk bir sırıtışla bana döndü. "Kız yoksa o herif mi yolladı? Özür mü diliyor kaçtığı için? Afferim, erdemli adammış."
"Evet, evet o yolladı. Arkadaş olmaya karar verdik o da böyle bir jest yaptı."
Başını ağır ağır sallarken çiçekleri alıp kokladı ama kokuları onu sarmamış olacak ki burun kıvırıp geri bıraktı.
"Ne çiçeği bu? Saksıda yollamış diye laf edeceğim ama kesilmiş çiçek yoklamasından iyidir. Ne zaman geldi bu? Dün kapıya koştuğun sırada mı?"
Uyuz gülüşü ile kendini yatağıma atarken sırf utanayım diye kafama kakıp duracak gibiydi. Yapacağını bildiğimden beni yakalamasına fırsat vermeden koşarak yataktan çıkıp banyoya gittim. Zaferle gülerken aynanın karşısında geçip kendime baktım. İşte aynada görmek istediğim kadın tam olarak bundan ibaretti.
Soğuk suyla uyku mahrurluğunu tamamen üstümden atıp rastgele bir topuzla saçlarımı toplayıp banyodan çıkarken yüzümde hala bir tebessüm vardı. Odada abimi görmemek keyifle kıkırdamama neden olurken yatağa atlayıp yastığın altındaki telefonumu aldım.
Didem: Günaydın ;)
Gözüm çiçeklerime iliştiği sırada çevrimiçi oldu ve mesajı görüp anında yazmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMİSİZ VURGUN
Teen FictionHayatı bir gecede değişen Yüzbaşı ve Didem... Yaralanan abisi için endişelenen Didem Kopmaz abisinin göreve gitmesini istemediği için gizlice abisinin komutanına yazar. Askeri için endişelenen Yüzbaşı hiç düşünmeden evlerine gelirken ikisininde bir...