Ide csak annyit szeretnék írni, hogy azért kezdek ebbe bele mert kerestem Aizawa × Hizashi történeteket itt, de nem találtam szóval írok én egyet. Vagy ha akarjátok idővel többet is irhatok...
Jó olvasást!
______________________________________
Aizawa Pov.
Utálom ezt a folytonos hajtást a világban folyton ezt csináld azt csináld. Menj ide oda legyen életed de azért dolgoz is mert ha nem éhen döglessz. Mért nem lehet egyszerűen lelassítani és csak örülni az apróságoknak is? Ilyen gondolatokkal indulni egy állás interjúra nem éppen a legideálisabb. Dehát nem vagyok egy hullám hosszon a világgal nekem ez az egész túl pörgős. Akkor mért is jelentkeztem egy rádió műsorba mint bemondó ahol a pörgés a lényeg? Nos egy dolog tudod rá venni erre a túlélési kényszer. Semmi kedvem elpatkolni még így kell egy munka amiből van pénzem hogy éljek. Már amennyire lehet életnek nevezni ezt a valamit amit én művelek? Itt vagyok a harmincas éveim derekán és még egy valamire való kapcsolatom sem volt. Bár valljuk be őszintén melyik pasi állna össze velem egy kész romhalmazzal. Mert hogy ez is itt van hogy a férfiakhoz vonzódok amivel amúgy nincs bajom. Viszont másoknak már annál inkább tisztában vagyok vele hogy sokan nem bírják a fajtámat így szinte sosem kezdeményeztem semmit. Nem akartam balhéba keveredni ha véletlenül egy hetero palira megyek rá. Ha valaki úgy érzi úgy is közelíteni fog felém akkor meg minek kéne magam rá erőltetettni bárkire is.
- Van tapasztalata hasonló munka körben? - kérdez az interjúzottató nő.
- Nincs. - rázom meg a fejem.
- Rendben. - olvassa át az önéletrajzom.
- Azt hiszem tehetne egy próbát aztán meg látjuk. - mosolyog biztatóan.
- Próbát? Mármint próbaidőszak vagy próbanapra gondol? - kérdezek vissza.
- Egy próba felvétel a következő műsorban össze tesszük egy tapasztalt bemondóval és meg nézzük hogy hogy boldogul. Mit szól? - keresgél a papírok között.
- Rendben próbáljuk meg. - bólintok rá a dologra.
- Ma este lesz egy műsor Yamada Hizashi szokásos esti adása felirom szólok mindenkinek és kérem jöjjön vissza 19:00-kor kezdünk. Minimum egy fél órával kezdés előtt legyen itt vagy akár hamarabb. Várni fogjuk. - egy kézfogással elköszöntünk majd haza mentem. Reggel volt az interjú így van bőven időm pihenni és nem is nagyon tervezek mást csinálni. Befeküdtem az ágyba és szinte azonnal el is aludtam. Ha valaki meg ismer előbb utóbb szóba kerül hogy hogy a fenébe tudok ennyit aludni. Különleges tehetség talán vagy csak lelkileg ki vagyok merülve a magánytól és így mutatkozik meg. Nem igazán tudom én se a választ szeretek aludni ez tény de hogy mért alszom ennyit magam sem tudom....
Még éppen időben ébredtem szépen lassan elkészültem nem vagyok egy divat majom szóval nem öltöztem ki. Fekete felső fekete farmer és egy barna bakancs hajam össze fogtam azért még is csak munkáról van szó. Mivel közel van a rádió stúdió a lakásomhoz így jóval hamarabb oda értem. Ez volt az egyik ok is arra hogy ide jelentkeztem dolgozni közel van legalább nincs macera túl korán keléssel. A recepciónál azonnal beengedtek mivel tudták hogy mért jövök. Meg mutatták hol lesz a felvétel majd az ajtó előtt hagyva elmentek. Bekopogtam valaki azonnal ajtót is nyitott nekem.
- Te csatlakozol hozzám a mai műsorra? - néz rám egy nálam alig pár centivel magasabb szőke hosszú hajú srác.
- Igen. - adok gyors választ és közben nyelek egy nagyobbat.
- Gyere. - ragadja meg karom és húz be a kis helységbe majd zárja be utánam az ajtót.
- Egyébként Yamaha Hizashi vagyok. - áll meg és fordul hátra hozzám.
- Úgy hallottam még nem dolgoztál ilyesmit. - mér végig.
- Nem lesz baj csak hallgass rám és minden rendben lesz. - teszi kezét vállamra és kacsint egyet.
- Körbe vezetlek. - követem.
- Itt lesznek páran akik figyelik a műsort meg a háttérben csinálják a dolgukat. - beszél a kis helységről majd bevezet egy másik szobába.
- Itt fog zajlani a műsor ez a mi színpadunk ha úgy tetszik. - mutat körbe a helységben ahol voltak mikrofonok különböző gombok irányító pult vagy hogy szokták hívni ezeket.
- Értesz innen valamihez? Vagy mért jelentkeztél ide dolgozni? - ül le a székébe.
- Nem értek innen semmihez csak egy mért is ne alapon jelentkeztem. Ha nem sikerül hát nem sikerül. - rántom meg vallam.
- Nem olyan nehéz csak beszélni kell és hozzá szólni a témához. - dől hátra.
- Azt hiszem az menni fog. - mosolyodok el.
- Lassan kezdünk. - pillant az órára majd rám.
- Nincs forgatókönyv vagy ilyesmi? - figyelem.
- Nincs. Mindig improvizálok ami jön sosincs megtervezve előre egy műsor se. - mosolyog.
- Ne aggódj minden rendben lesz. - áll fel elkezd pakolászni tett vizet az asztalra. Akaratlanul is végig mértem őszintén tetszett amit láttam szívesen bele túrtam volna a hajába. Olyan puhának és selymesnek tűnik biztos sokat foglalkozik vele hogy ilyen legyen én sose tudnék annyi időt fordítani a hajamra.
- Kezdünk. - térít magamhoz a hangja a bambulásból leülök mellé.
- 3,2,1 és felvétel. - ezzel el is indult a műsor.
- Üdvözöljük hallgatóinkat! - kezd el mikrofonjába beszélni.
- Ez itt az esti Present Mic. - rám pillant majd folytatja.
- Ma este egy különleges vendégem van az adás után kiderül hogy velünk marad vagy sem. Szavazatok az Instagramon a műsor után hogy szeretnétek e még vele itt találkozni. - rám pillant ismét.
- Köszönj a hallgatóknak. - karol át mosolyogva
- Üdvözlöm a hallgatókat. - mosolygok vissza rá.
- Kicsit izgul ezt nézetek el neki kérlek. - elhúzza kezét és tovább beszél.
- Ma is várjuk hívásotokat mert a ti véleményetek is számít. Mai első üzenetünk: A barátom folyamatosan irányítani próbál nem érti meg hogy nem egy báb vagyok akit kedvére irányíthat. Mit kéne tegyek? Próbálkozzak más megoldással vagy hagyjam ott a fenébe? - olvassa fel az üzenetet.
- Te mit gondolsz erről barátom? - pillant rám.
- Szerintem ha ennyire irányítani akar hagyni kell a fenébe. Párkapcsolatban éltek nem a kutyája vagy nem szép dolog tőle ha így bánik veled hagyd ott sokkal jobb lesz neked lelkileg is. Kitartás és sok szerencsét kívánok. - zárom rövidre a válaszom.
- Jól mondod barátom. - mosolyog.
- Kapcsoljuk telefon vonalban lévő hallgatónkat. - nyom rá egy gombra.
- Hallgatunk. - mosolyog. Nagyon illik hozzá ez az egész látszik milyen lelkesen dolgozik és szereti amit csinál.
- Mit gondolsz? - pillant rám.
- Mi? - pislogok.
- Azt kérdezte a hölgy hogy mit gondolunk a társadalmi dolgokról?
- Én nem szoktam ítélkezni legyen valaki bármilyen társadalmi helyzetben. Mindenkinek szíve joga mit csinál az életében senkinek nincs beleszólása. - válaszolok erre is tömören.
- Lássuk a következő üzenetet: Meg tudhatjuk ennek a különleges vendégnek a nevét? - olvassa fel.
- Azt hiszem ez a te döntésed hogy elmondod a neved vagy nem. - fordul felém.
- Szerintem semmi akadálya hogy elmondjam Aizawa Shouta vagyok. - fordulok Hizashi felé. A műsor további része elég gyorsan eltelt ami kicsit számomra furcsa volt mivel a legtöbb dolgot unom. Lehet azért élveztem ennyire kivételesen mert tetszik nekem Hizashi.
- Nem is voltál olyan rossz. - karol át miután leállt a hangfelvétel.
- Köszönöm. - mosolygok.
- Meg hívlak egy italra. - ránt magával így felöltözve kettesben indulunk el.
- Igazából nem nagyon szoktam inni. - próbálom megállítani.
- Ugyan már egy pohár nem a világ. - gyújt rá egy cigire majd nyújtja felém a dobozt. Elveszek egy szálat majd elfogadva a felém tartott tüzet is szívok bele.
- Azt hiszem igazad van egy pohár nem a világ. - sóhajtok ahogy kifújom a füstöt.
- Ez a beszéd. Menjünk. - nyomja el cigijét és biccent egy kocsma felé. Sietve elnyomom én is majd utána megyek a pultnál leülünk és ki kérjük az italokat.
- Azt mondtad nem nagyon szoktál inni. Mért? - pillant rám miközben ki kér még egy pohárral én még mindig azt az egyet kortyolgatom.
- Maradjunk annyiban hogy egyszer történt egy kis baleset. - fordítom el a fejem.
- Mesélj. - támasztja meg fejét rám nézve.
- Nem érdekes. - legyintek majd húzom le én is a pohár tartalmát.
- Hányadikat iszod már? - nézek végig rajta. Arca enyhén kipirult és test tartása is megváltozott látszott rajta hogy már alkohol hatása alatt van.
- Nem tudom csak ittam egy kicsit nem is volt olyan sok. - kéri ki a következő pohárral....
- Gyere ideje haza menned. Hívok neked egy taxit. - teszem vállamra karját és támogatva indulunk ki.
- Meg tudod mondani hogy hol laksz? - állok meg és pillantok rá.
- Hm? Hol nyalok? Nem szoktam olyat csinálni. - csuklik.
- Azt hiszem nincs más választásom a ma éjszakát nálam töltöd. - sóhajtok és indulok meg a lakásomra ami nincs messze így nem kell sokáig Hizashit cipeljem.______________________________________Tudom nem volt túl izgalmas, de valahol el kell kezdeni...azért remélem tetszett annak aki elolvassa. Hagyjatok egy kommentet hogy mit gondoltok, hogy tudjam tetszett vagy sem. Egyáltalán meg éri folytatni?
2023.03.07
YOU ARE READING
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanfictionÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...