11.rész

108 9 2
                                    

Jó olvasást! 😊

______________________________________

Hizashi Pov.


Vissza érve a hotelbe már elég későre járt így külön külön elmentünk zuhanyozni. Én kezdtem kivételesen és csak utánam jött Aizawa míg én meg szárítottam a hajam ő is végzett.


- Menjünk aludni fáradt vagyok. - ásít ahogy közelebb jön hozzám.


- Várj a hajad. - tolom el mielőtt meg ölelt volna.


- Mi van vele? - pillant rám álmos szemekkel.


- Csöpög. - sóhajtok.


- Gyere meg szárítom neked. - ülök az ágyra ő pedig elém ül a földre. A kezébe nyomok egy párnát majd elkezdem a haját szárítani. A puha anyagot ölelve hunya le a szemét és várja meg amíg végzek. Miután befejeztem felébresztettem mivel bealudt aztán meg vártam míg az ágyba fekszik és én is mellé feküdtem.


- Gyere ide. - nyújtom ki karom amire egyből rá fekszik és közelebb bújva hozzám ölel át.


- Jó éjszakát. - simítok hajába arcára nézve és veszem észre hogy már alszik.


- Jó éjszakát. Szeretlek. - motyog miközben már alszik.


- Én is szeretlek. - puszilok tincsei közé majd elhunyva szeme lassan én is elalszok.



...



Reggel nem keltem túl korán inkább olyan átlagosan Aizawa a vállam szuszogott engem ölelve. Haja szemébe lógott így nem sokat láttam az arcából de hamar orvosoltam a helyzetet és ki simítottam tincseit. Elkezdtem arcát simogatni mire meg rezzenve nyitotta ki lassan a szemét.


- Minden reggel így akarok ébredni. - motyog álmos rekedtes hangon.


- Hogy? - kérdezek vissza egy kis mosollyal számon.


- Melletted. - néz a szemembe.


- Az jó lenne. - húzom közelebb egy rövid csókra.


- De ma haza kell mennünk. - ölelem meg.


- Mi? - lepődik meg szavaimon.


- Vége ennek a kis pihenésnek irány vissza dolgozni. - tolom el magamtól hogy a szemébe nézek.


- Már el is felejtettem. - sóhajt.


- Pakoljunk össze délig el kell hagyjuk a szobát. - kimászva az ágyból rendbe szedve magam kezdek el pakolászni. Teljesen a gondolataimba merültem közben így egész hamar végeztem is nem volt valami jó kedvem. Már teljesen hozzá szoktam az itt léthez mi lesz most velünk? Mármint nem kell sülve főve együtt legyünk de azért még is hiányozni fog.



- Minden rendben? - érzem meg kezét derekamon.


- Persze. - fordulok felé most már mosolyogva.


- Csak túl gondoltam valamit. - húzom magamhoz.


- Ha valami baj van szólj. - támaszkodik meg vállamon és simít hátamra.


- Úgy lesz. - bújok nyakába.


- Lassan indulnunk kell majd. - bontakozik ki karjaimból és sétál be a fürdőszobába. Onnan is össze szedi a saját cuccait majd vissza jön és a bőröndbe pakolja.

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Место, где живут истории. Откройте их для себя