12.rész

88 9 2
                                    

Jó olvasást! 😊

______________________________________

Hizashi Pov.

Előkészültünk az élő adáshoz egyikünk telefonját kitámasztottuk míg a másikon tudjuk nézni a kommenteket. A kanapé előtt a földön foglaltunk helyet majd el is indítottuk a műsort.
- Azta éppen hogy be kapcsolatuk de már is milyen sokan vagytok. Sziasztok. - mosolygok és köszönök bele a kamerába.
- Sziasztok. - köszön Aizawa is.
- Azt hiszem várnunk kéne még pár percet vagy kezdjük el most? - pillanatok felé.
- Várjunk még néhány percet. Addig hozok valamit inni. - ezzel távozott majd vissza jött két pohárral és egy doboz gyümölcslével.
- Notebook vagy valami ilyesmi van a közelben? - fordulok felé még mielőtt leült volna így azt is oda hozza aztán foglalt helyet mellettem.
- Nézzük meg addig a pletykát amíg várunk. Nagyon sokan kérdezik hogy hallottunk e róla. - rá keresünk elég volt a nevünket beírni már több cikket feldobott. - rá kattintottam az elsőre és elkezdtem hangosan olvasni.
- Mindenki kedvenc és jóképű bemondója enyhén szólva csúnya megjegyzéseket tett az LMBTQ+ közönségre. Új partnere az ellenkezőjét mondta majd rejtélyes módon eltűntek a hír csatornákról. A bejelentések alapján Aizawa Shouto egészségügyi okok miatt került szabadságra. Yamada Hizashi a jelentések szerint teljesítménye jutalmára kapta ezt a kis pihenőt. Viszont aminap érdekes dolgokra lettünk figyelmesek velük kapcsolatban. Munkatársunk látta őket egy meleg bárba iszogatni mint korában említettem Hizashi megjegyzését erről a közösségről. Valaki hazudik? Vagy ez csak egy botrányos marketing fogás lenne? Nos erre nem tudjuk a választ. Azonban történtek egyéb dolgok is a közel múltban. Látták őket kezén fogva sétálni és csókolózni a nyílt utcán. Ezen kívül a pároknak szánt csónakázó előtt meg lehetősen intim helyzetbe kerültek egymással. Marketing fogás lenne? Nehezen hiszem. Az emberek magyarázatot követelnek. - fejezem be majd lentebb görgetve látjuk meg a csatolt képeket rólunk az adott szituációkban. Össze nézünk majd sóhajtva hajtom le a notebookot és nézek a kamerába. Nem tudtam mit kéne mondjak így elkezdtem olvasni a kommenteket amik között volt hideg és meleg is. „Tényleg együtt vagytok?" „Ez igaz vagy csak szerkeszteték a képeket?" „Mocskos buzik" „Hazug" „Szerintem cukik lennétek együtt" Éreztem ahogy Aizawa kiveszi a kezemből a telefont így rá nézve a hangom is meg találom.
- Ez egy elég bonyolult dolog. - fordulok a kamera felé
- Amit mondtam abban az adásban az tekintsétek semmisnek és sajnálom ha valakit meg sértettem vele. - kicsit elgondolkodtam hogy ezek után mit mondjak.
- Azután az adás után úgy alakult hogy elmondtam a melegségem ezután beteg szabadságra mentem. - folytatta Aizawa helyettem.
- Amit abban a műsorba mondtam az igaz volt legalább is abban a pillanatban. Viszont mikor meg tudtam Aizawáról hogy meleg valahogy nem zavart ugyan úgy a barátja akartam maradni. Később segítséggel rá jöttem hogy többet érzek iránta amit elmondtam neki. - felé pillantok és elhallgatok.
- Végül pedig össze jöttünk. - mosolyodik el majd elkezdjük a kommenteket olvasni. „Olyan aranyosak ahogy folytatják egymás gondolat menetét." „Gratulálunk" „Legyetek sokáig együtt" „Mocskos fasz szopó buzik" „Öljétek meg magatok vagy egymást"
- Ne aggódj mindig így reagálnak esőre majd lenyugszanak a kedélyek. - hajol közelebb Aizawa és olvas bele a kommentekben.
- Igen biztos. - mosolygok miközben leteszem a telefont.
- Te figyelj azt hiszem a macskád meg akar ölni. - pillanatom meg az engem figyelő jószágot.
- Dehogy akar meg ölni. - hajol közelebb hogy meg nézze háziállatát.
- Nem nagyon szereti az embereket és elég könnyen meg sértődik. Azt hiszem nem tetszett neki hogy patkánynak hívtad. - helyezkedik vissza és olvassa tovább a kommenteket.
- Mentségemre szóljon részeg voltam. - nevetek fel.
- Nekem nem volt vicces főleg mikor lehánytál. - elkezdi simogatni az ölébe ugró szőrmókot közben figyeli tovább a képernyőt.
- Hogy hívják a cicát? Nagyon aranyos. - olvass fel egy kommentet.
- Süti a neve mivel miután haza hoztam ellopta a sütim szóval innen jött a neve. - mosolyog mintha csak eszébe jutott volna az emlék. Gondoltam meg simogatom hogy tudassam vele nem kell félni tőlem hogy nem fogom bántani. De nem úgy alakult ahogy terveztem még hozzá sem értem mikor karmát belém mélyesztette és jól kikarmolt.
- Rossz vagy Süti. - szól rá Aizawa majd meg fogva kezem vizsgálja meg.
- Nagyon fáj? - néz a szemembe.
- Annyira nem vészes. - mosolygok vissza a lüktető égő érzés ellenére.
- Azt hiszem el kéne köszönjünk a nézőktől azt pedig ellátni. - mutat a kezemre. Így elbúcsúztunk a közönségünktől és ki kapcsolatuk a live-ot.

- Bazd meg. - szisszenek fel ahogy kinyomta az adást.
- Csak fáj akkor. - áll fel.
- Csak kicsit lüktet. - vallom be.
- Gyere. - nyújtja ki kezét amit meg fogok fel húz és kimegyünk a fürdőszobába.
- Doktor bácsist játszunk? - mosolygok miközben figyelem ahogy koncentrál.
- Ne szórakozz el is fertőződhet. - tevékenykedik a karmoláson.
- Értettem doktor úr. - nevetek.
- Ha én vagyok a doki akkor azt a segged fogja bánni. - szólal meg ami enyhén szólva is meglepett.
- Mi? - kérdezek vissza a hirtelen jött sokktól.
- Semmi semmi felejtsd el. - pakol össze majd indul ki a helységből.
- Várj. - kapok keze után.
- Ezt most úgy értetted hogy szeretnél engem... - nem tudtam hogy fejezem így végül csak simán elhallgattam.
- Még szép hogy de nem szükséges ha nem szeretnéd az első elég kellemetlen tud lenni. - ölel meg amit kicsit késve viszonzok.
- Lezuhanyzok. Maradsz éjszakára? - lassan bólintok majd magára hagyom.

Teljes káosszal a fejemben mentem vissza a nappaliba és ültem a kanapéra. Olyan váratlanul ért ez a dolog hogy azt se tudom mire gondoljak. Boldoggá akarom tenni minden értelemben akkor még is mért ilyen nehéz ez. Ebbe még bele sem gondoltam hogy elveszthetem a segg szüzességem. Van ilyen egyáltalán? Segg szüzesség. Fel nevetek a gondolataimon majd magam mellé pillanatva nézek szembe a kis szőrös pamacsal.
-Jöttél újra kikarmolni? - húzódok kicsit hátrébb mikor meg látom hogy felém közelít. De csak nyávog egyet és leül a lábam mellé majd felnéz rám végül a kis mancsát a combomra teszi és még egyet nyávog. Lassan óvatosan meg simogatom a buksiját mire az ölembe másik lefekszik és elkezd dorombolni. Hátra dőlve simogatom tovább és csukom be szemem. Mit kéne most tegyek? Akarom én ezt egyáltalán? Ő akarja az biztos. Nagyon élveztem mikor lefeküdtünk de ez a fordított helyzet még eszembe sem jutott. Erről a részről még mindig nem érzem hogy lehet élvezni hogy megdugnak. Mi olyan jó benne? Főleg úgy hogy fáj. Ráadásul a legtöbben tisztában vannak vele hogy fájni fog még is csinálják. Mi veszi rá őket? Értem én hogy a szexuális irányultságukkal jár hogy valaki dominánsabb a másik pedig aki nos csinálja a dolgokat. Én azt hittem elsőnek hogy én egy domináns biszex férfi vagyok. De ha jobban belegondolok volt ma olyan pillanat mikor leletem dominálva. Őszintén szólva az tetszett de az aktus az teljesen más szinten van. Meg hát azért nem kicsi neki valljuk be őszintén az átlaghoz képest nagy. Hogy férne az belém? Jó ez hülye kérdés mert az enyém is befért neki és nagyjából egy méret. De azért nekem még is csak első lenne neki pedig már kitudja hányadik. Lehet várnom kéne vele és majd idővel meg tesszük viszont akkor is fájni fog akármikor csináljuk. Nem tudom mit kéne tegyek? Utálom ezt a zavaros érzést mintha nem is én lennék hanem egy teljesen másik ember.


_____________________________________
Hizashi megint elmélkedik...mi lesz ebből?🤭 A következő részben kiderül aminek most rögtön neki is kezdek.

2023.04.22

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now