Jó olvasást! ☺️
______________________________________
- Mért érdekel ennyire a meleg bár? - pillantok felé séta közben.
- Igazából csak arra vagyok kíváncsi hogy szeded fel a fiúkat. - csúsztatja fel kezét tarkójára.
- Össze akarsz hozni valakivel vagy mi? - nevetek.
- Nem csak kíváncsiság te vagy az egyetlen meleg haverom. - karol át.
- Értem. - pillantok rá. Elenged és néhány méter után oda is értünk az ajtó előtt meg álltam és felé fordultam.
- Legyél óvatos ne beszélj senkivel mert azt fogják hinni akarsz valamit. Ha valami baj van említs meg engem hogy velem vagy a legtöbben ismernek innen. - igazítom meg bőrkabátját és nézek a szemébe.
- Menjünk. - indulok be az ajtón a nyomomba Hizashival. Leülünk a pultnál kértünk egy italt és elkezdjük kortyolgatni.
- Nem mész oda valakihez? - kérdezi közel hajolva.
- Meg leszel egyedül? - nézek a szemébe.
- Persze. - bólint. Lehúzom a pohár tartalmát majd meg indulok az emberek között. Kiválasztok egy random személyt és oda megyek hozzá.
- Szia. Egyedül vagy? - meg szeppenve rám pillant majd bólint.
- Van kedved csatlakozni hozzánk? Egy heteró barátommal vagyok itt. - mosolygok.
- É-én... - dadog.
- Nem kell félni én nem foglak bántani abban biztos lehetsz. - szegény biztos most van itt elsőnek.
- R-rendben. - bólint rá.
- Most vagy itt elsőnek? - indulunk vissza a pult felé.
- Igen. - hajtja le a fejét.
- Hány éves vagy? - kérdezgetem tovább.
- 18. - igazam volt tényleg fiatal.
- Rendelj valamit. - biccentek a pult felé közben meg állunk Hizashi mellett.
- Nem kérek semmit köszönöm. - rázza meg fejét.
- Meg hívlak kérj amit akarsz. - kérek még egy pohár italt.
- Rendben. - rendelt magának egy gyengébb koktélt.
- Nem túl fiatal hozzád? - súgja oda nekem Hizashi.
- Semmi olyan szándékom nincs vele de nem hagyhattam egyedül túl fiatal ahhoz hogy erőszak nélkül kiszabaduljon innen. - súgom vissza amig a srác a telefonját nézegeti mellettem.
- Rendes srác vagy. - mosolyog mire egy enyhe pír szökik arcomra így elfordítom a fejem.
- Egyébként hogy hívnak? - fordulok a kis sráchoz.
- Kaminari Denki vagyok. - mosolyog a telefonját eltéve.
- Mi járatban erre? - kérdezgetem tovább.
- Igazából találkozok valakivel viszont késik de már itt voltam mikor szólt így gondoltam meg várom. - játszik a poharával.
- Randi? - mosolygok.
- Valami olyasmi. - hajtja le a fejét.
- Sok sikert hozzá. - iszom meg a második pohár tartalmának maradékát.
YOU ARE READING
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanfictionÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...