Jó olvasást!😊
______________________________________
Hizashi Pov.
Reggel Aizawa mellkasán ébredtem kényelmes volt így vissza csukva szemem öleltem át szorosabban.
- Jó reggelt. - simogatja bőröm.
- Azt hittem még alszol. - támaszkodok meg vállán és pillanatok rá.
- Most keltem nem rég. - ásít.
- Hogy aludtál? - néz a szemembe.
- Remekül. - csókolom meg.
- Szeretlek. - ölel magához és túr a hajamba.
- Én is szeretlek. - hajolok kicsit el és nézek a szemébe.
- Beszélgessünk valamiről szeretnék több mindent tudni rólad. - piszkálom fekete haját.
- Mit szeretnél tudni? Nem vagyok egy érdekes ember. - mosolyodik el.
- Nekem érdekes vagy. Hogy jöttél rá hogy meleg vagy? - figyelem arcát a mellkasán megtámaszkodva.
- Elég fiatal voltam valahogy éreztem hogy különbözők a többiektől. Tudod a gyerekek is beszélnek arról hogy nekik ki tetszik. Én hallgattam ahogy a többi fiú arról beszél hogy melyik lány a legszebb meg hasonlók. Míg engem ez a téma nem érdekelt akkor még nem tudtam hogy mért. Nem értettem mért csak a lányokról beszélnek így én úgy gondoltam hogy a fiúk sokkal jobban néznek ki számomra. Egyszer ez kicsúszott a számon és én lettem a suli buzija. Ekkor tudtam meg hogy több identitás is létezik és mivel amúgy is tudták nem titkoltam. - hallgat el.
- Biztos nehéz lehetett. - elkezdik hátam simogatni.
- Nem volt vészes néha össze vertek meg hasonló, de már nem számít. - mosolyog.
- Pedig ez igen is nagy dolog és nem elhanyagolható. - emelem fel a fejem.
- Már nem számít. - rázza meg a fejét így bele törődve váltottam témát.
- Oh hogy és hány évesen vesztetted el a szüzességed? - zsongok be hirtelen mint egy gyerek.
- Én...ez egy elég bonyolult dolog volt mármint voltak dolgok amik közre játszottak. - szomorodik el a hangja.
- Sajnálom ha érzékeny témát érintettem. - adok egy gyors csókot ajkaira.
- Nem. Nem ezzel van a baj. Elégé hamar kezdtem és nem a legjobban. - sóhajt.
- Én nem ítélkezek szóval nyugodtan elmondhatod ha gondolod. - mosolygok.
- Akkor kezdem az elején. Először is a szüleim is hamar rá jöttek arra hogy meleg vagyok ugye mivel nem tagadtam a suliba. Kidobtak otthonról jó ez egy erős túlzás elég nagy volt a telek és egy mini kis házba bedugtak hogy ne lássák a család szégyenét. 12 éves voltam szükségem volt a pénzre mivel épp hogy csak kaját adtak a többit magamnak kellett meg oldanom. Nyilván mindenki más úgy tudta milyen elfogadó a családom de csak meg játszódták magukat. - egy pillanatra elhallgatott.
- Ez szörnyű. Hogy voltak képesek ilyesmit tenni? - fújom fel az arcom dühösen mire mosolyogva ad egy puszit pofimra.
- Aranyos vagy. - kuncog.
- Folytatom. Szóval szükségem volt a pénzre így munkát kerestem de mivel fiatal voltam nem akartak felvenni sehova. Végül találtam neten egy állást el is mentem teljesen normálisnak tűnt. De végül kiderül hogy egy eldugott meleg bárba keveredtem ahol kiskorúak nyújtanak bizonyos szolgáltatásokat meg felszolgálnak. Elvállaltam kézbe kaptuk a pénz és ha rendőrök jöttek arra rögtön fel kellett szívódni. Mondhatjuk hogy jól kerestem és a vendégeim is elégedettek voltak így bekerültem a vip-ba ahol már le is kellett feküdni azzal aki fizetett. - zárja le és várja reakcióm.
ESTÁS LEYENDO
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanficÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...