Jó olvasást! 😊
_____________________________________
Aizawa Pov.
Miután kettesben maradtunk lassan elő készültünk és elkezdtük az adást.
- Üdvözöljük nézőinket és hallgatóinkat. Hogy vagytok? - kezd bele Hizashi majd én is beköszönők
- Köszönjük türelmeteket hogy vártatok ránk. Várjuk hívásaitokat és üzeneteiteket. Addig is lásunk néhány kommentet nézőinktől. - kezdjük olvasgatni.
- Hizashi van valami a felsődön. - olvasom fel az egyik kommentet.
- Hol? - néz le magára. Végig nézve rajta látom meg nyakszegélyén a kis fehér foltot.
- Legközelebb ha ilyesmit eszel figyelj oda mert folyik. - törlöm le ujjammal.
- Inkább csak hallgass. - hajtja le vörös fejét.
- Rendben. - nevetek kicsit. Valamiért egyikünk sem vette észre hogy a spermám oda csöppent.
- Hogy van a karmolás? - olvas fel egy kérdést.
- Már be gyógyult. - mutatja fel kezét.- Lassan kezdjünk bele a komolyabb témákba. - fordul vissza a mikrofonhoz.
- Lássuk..."A szerelem egyenlő a szexel?" - olvass fel egy kérdést.
- Nem feltétlenül... - kezdem meg válaszolni.
- Például ott van az aszexualitás ők ritkán vagy egyáltalán nem éreznek szexuális vonzódást. Ettől még ugyan úgy lehetnek szerelmesek. - állok meg egy pillanatra hogy át gondoljam mit mondjak még.
- Ilyen van? Mármint ez a hogy is mondtad? Aszexualitás. - néz rám Hizashi teljesen értelmetlenül mire nevetve kicsit lehajtva fejem.
- Ne nevess. Tudod hogy új vagyok a témában. - lők meg.
- Elég sokféle szexualitás van. - fordulok felé.
- Ez érdekess. Te meleg vagy én biszex ez eddig tiszta a többi nekem teljesen homályos. - támaszkodik meg kezén.
- Majd felvilágosítalak. - nevetek újra.
- Úgy érzem magam mintha hirtelen vissza kerültem volna a suliba aztán majd énekelhetem neked hogy „Szexi tanár bácsi szeretnék..." inkább befogom. - fordítja el fejét és vörösödik fülig.
- Kicsit eltértünk a témától. - nevetek egyre pirosabb arcát figyelve.
- Sajnálom. - fordul vissza a mikrofonhoz.
- Szóval a témához vissza térve. - mentem ki gyorsan ebből a kínos szituációból.
- Attól hogy szerelmes vagy nem kötelező a szex csak ha tényleg akarod vagy a párod kedvére akarsz tenni. - ezzel zártam a témát.
- Én azt hiszem mára kiszállok. - koppan Hizashi feje az asztalon.
- Mért? Valami baj van? - állok fel és lépek mellé.
- Minden rendben. - emeli fel fejét és tárul elém dudorodó nadrágja.
- Biztos? - billentem oldalra fejem.
- Azt hiszem. - néz rám mintha arra kérne hogy segítsek rajta valahogy.
- Ha azt akarod hogy segítsek szólj és leállítjuk az adást. - hajolok füléhez és súgom úgy hogy csak ő halja.
- Folytassuk jól vagyok. - szedi össze magát de láttam hogy még mindig ott a probléma.
- Rendben. - sóhajtok.
- Ezt idd meg. - nyomok a kezébe egy üveg vizet ami az asztalon volt. Valószínűleg értette hogy azért adom hogy a nézők ne vegyék észre hogy mi történt valójában és csak azt hidjék hogy csak kicsit rosszul lett.- Lássuk a következő témát. - keresgél a kérdések között.
- Mindenki nyugodjon meg jól vagyok. - emeli fel a fejét a kommentek olvasásából majd vissza hajolva folytatja.
- Elég sokat kérdeztek rólunk. - görget a kommentek között.
- Azt hiszem meg válaszolhatunk pár kérdést kettőnkről ha már ennyire érdekel titeket. Mi szólsz? - fordul felém a kezén támaszkodva.
- Mit akarnak tudni? - csúszok közelebb hozzá és át karolva olvasok bele a telefonba.
- Sok mindent. - pillant rám majd elkapva tekintetét olvassunk tovább.
- Undorítóak vagytok komolyan egymás faszát szopjátok? - olvasok fel egy random kommentet.
- Először is ez mért zavar téged? Másodszor a legtöbb srác elvárja a barátnőjétől hogy le szopja de ha már két fiú csinálja az már undorító. A lényeg ugyan az csak a nemek különböznek. - meg válaszolva fodulok vissza a telefon felé.
- Az emberek mért kíváncsiak arra ki mit csinál a párjával a szobába? - gondolkozik el Hizashi.
- Az emberek már csak ilyenek. - sóhajtok.
- Itt van például ez: Oké értem én hogy együtt vagytok nincs bajom vele de ki dug kit? - olvassa fel a kérdést majd néz rám.
- Ezt most meg akarod válaszolni? - nézek rá meglepetten.
- Dehogy is. Ez már túl sok információ lenne. - nevet.
- Nagyon sokan írják hogy csókot. - nézegeti tovább.
- Oh azt kérdezik honnan van a gyűrűd? - fordul felém mosolyogva.
- Hogy ez? - pillantok rá a kis fekete ékszert piszkálva.
- Kaptam. - válaszolok végül és félve pillantok Hizashi felé. Kicsit látszott rajta hogy nem erre számított és talán picit szomorú is volt.
- Lásunk egy utolsó kérdést aztán mára ennyi. - keresgél így mellé hajolva olvasgatok bele én is kezét hátamra teszi és elkezdi hajam piszkálni.
- Választhatok én egyet? - fordulok felé rám néz így elég közel kerültünk egymáshoz.
- Persze. - pillant a kamerába majd eltávolodva adja ide a telefont.
- Legyen ez: Mennyire változtatta meg az életetek hogy rá jöttetek arra hogy a saját németekhez is vagy csak ahhoz vonzódtok? - lassan Hizashi felé fordulok és meg várom hogy ő válaszoljon elsőnek.
- Az enyémet nagyon meg változtatta nem tudom hogy fogalmazzam meg de sokkal jobban érzem magam. Felszabadult vagyok vagy hogy mondjam. Még egyszer sajnálom amiket akkor mondtam és köszönöm azoknak akik továbbra is támogatnak. - hallgat el.
- Én már régóta tudom hogy meleg vagyok...meg változtatta az életem az tény. Sőt elég sok mindenen mentem keresztül azért hogy most itt lehessek. De a lényeg hogy most itt lehetek és köszönöm hogy így befogadtatok annak ellenére hogy váratlanul csöppentem ide a semmiből. - hallgatok el és ezzel zártuk az adást. Elköszöntünk majd kikapcsolva a kamerát álltunk fel és nyújtoztunk egyet.
- Minden rendben azóta? - utalok a kis problémájára műsor közben.
- Minden vissza állt a régi állapotába. - mosolyog és lép közelebb hozzám.
- Mitől indultál be így? - derekamnál fogva magához húz és szemembe néz.
- Elképzeltelek szexi tanár bácsinak. - mosolyog és hajol ajkaimra.
- Szívesen tanítok neked egy kis biológiát. - mosolyodok el és hajolok vissza egy csókra.Odakintről hangok zavartak meg minket az ajtóhoz sietve mentünk ki. A biztonságiak Naomi karját lefogva tartották vissza mondván nem zavarhatja meg a forgatást.
- Mi történt? - ránk pillantva engedik el a lányt.
- Kérlek Hizashi segíts. - sír és borul a lábai elé.
- Ígérem hogy eltűnők csak segíts. - fogja meg a kezét.
- Könyörgöm. - - néz fel rá mire össze nézve kerekedik el a szemünk.
- Gyere. - húzom fel a földről és a stúdióba vezetve ültetem a kanapéra.
- Ezt idd meg. - adok neki egy üveg vizet hogy kicsit lenyugodjon.
- Mit művelsz? - ragadja meg karom Hizashi.
- Segítek neki. - pillantok a lány felé.
- Minek? Egy önző beképzelt ribanc hagyd a faszba és dobjuk ki. - mutat az ajtó felé.
- Ezt te se gondolod komolyan hogy kirakjunk egy síró lányt? - nézek a szemébe.
- Jó. De egyáltalán nem érdemli meg. - teszi karba a kezét.
- Néha azzal teszel a legjobbat ha ott vagy annak aki keresztbe tett az életed során. Tudod lehet rossz ember de nem fogom elküldeni anélkül hogy meg nem hallgatom. - mosolygok mire rá tapadva ajkaimra húz magához.
- Olyan jó szíved van. - távolodik el és simít ki egy tincset szememből.
- Hallgassuk meg. - mosolygok és egy csókot nyomva párnáira megyünk vissza a kanapé elé.
- Mi történt? - ülök le míg Hizashi mellettem foglal helyet.
- E-elvitték. - remeg meg a hangja.
- Kit vagy mit? - hajolok kicsit előrébb.
- Mai-t elvitték elrabolták. - sírja el magát újra.
- A kislányod? - kérdezek vissza Hizashi csak figyel nem mond semmit.
- Igen. - szipog és kezd táskájába kutatni.
- Ez hagyták a lakásban. - nyújt át egy gyűrött borítékot. Kibontom és Hizashival együtt végig olvassuk a levelet.„Igazán aranyos kislányod van fizesd ki a tartozásod különben nem kapod vissza. Tudod hogy nem viccelek."
Ennyi állt a levélben se több se kevesebb.
- A rendőrségre kellett volna menj. Kinek tartozol? - hajol előrébb Hizashi hogy rá tudjon nézni.
- Nem mehetek a rendőrségre. - rázza meg a fejét majd folytatja.
- Bele keveredtem a maffia dolgaiba. Fogalmam se volt róla kitől veszem a cuccot. - remeg és fel pattanva térdel Hizashi elé.
- Kérlek segíts. Fizesd ki nekem inkább neked tartozok kérlek. - csúsztatja kezét lábára.
- Ha kell leszoplak. - nyúl nadrágja felé de Hizashi elcsapja a kezét.
- Te utolsó ribanc.... - hátra csúsztatom a kezem mire rám pillant. Meg rázom a fejem hogy ne csinálja most ezt és nyugtatás kép az oldalára simítok.
- Jó... bízd ránk a dolgot. - sóhajt.
- Mond el a címét aztán pihenj aludj egy kicsit mi elintézzük. - erőltetett magára egy mosolyt mire a lány a nyakába ugrott és meg öleli. Hizashi nem tett semmit nem ölalt vissza meg sem moccant. Csak egy kis idő után vakarta le magáról majd ott hagyva mentünk ki a stúdióból.
- Rendőrség? - pillanat rám egy sóhajtás kíséretében.
- Rendőrség. - bólintok. Az épület nyitva van mások éjszakai műsora miatt nem csak mi dolgozunk itt. Velük nem nagyon találkozunk így Naomit be kísértük egy pihenő szobába majd elindultunk. A legközelebbi rendőr kapitányság nem volt olyan túl messze de annyira közel sem. Felszálltunk egy arra tartó buszra hogy gyorsabb legyen majd néhány megálló után leszálltunk. Be mentünk a rendőrség épületébe kaptunk egy papírt amit ki kellett tölteni utána vártunk hogy valaki jöjjön. Leültünk két székre és figyeltük az éppen hevesen tiltakozó bilincsben lévő fiatal srácot.______________________________________
Nem lett olyan hosszú tudom viszont ha tovább folytatom nagyon elhúzódott volna. Szóval a következő részben folytatódik a dolog. Addig is kíváncsi vagyok mit gondoltok mi lesz ebből?2023.05.07
ESTÁS LEYENDO
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanficÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...