Jó olvasást! 😊
______________________________________
Hizashi Pov.
A gondolat menetem Aizawa zavarta meg egyszál köntösben ült mellém.
- Van a fürdőben még egy köntös azt fel tudod venni ha végeztél addig keresek valamit amit feltudsz venni. Majd gyere a szobába. - ezután felállt és ott hagyott. Vajon haragszik rám?A gondolataimba merülve léptem be a fürdőszobába majd levetkőzve a zuhany alá. Talán csak hagynom kéne hogy történjen aminek történnie kell. De lehet nem kezdeményezne úgy ha csak nem én ajánlkozom fel. Hogy kéne felhozam a témát? Nem mehetek csak úgy oda hogy "gyere rakd belém a farkad". Még is mire gondolok? Még azt se tudom hogy készenállok e. Igazából sose fogok teljesen készen állni. Ő pedig már tapasztalt csak tudja mit hogyan csináljon hogy kevésbé legyen kellemetlen. Elhatározva magam léptem ki az ajtón és indultam meg a szobába tisztán a köntösben.
- Kész is vagy? - fordul felém a kezében néhány ruha darabbal.
- Ezeket fel tudod venni. - nyújtja felém de kilökőm a kezéből magamhoz húzom és meg csókolom.
- Csináljuk. - hajolok el és nézek a szemébe.
- Mi ütött beléd ilyen hirtelen? - mosolyog míg én zavartan keresem a szavakat.
- Azt akarom hogy te irányíts. - próbálok finoman fogalmazni.
- Ezt hogy érted? - figyeli arcom mosolyogva.
- Ted be. - nyögőm ki végül.- Ezt komolyan gondolod? - habozik és kérdez vissza.
- Igen. Szeretlek szóval tegyük meg. Igaz hogy félek de bízom benned. - nézek a szemébe.
- Én is szeretlek. - fogja meg a kezem és hajol ajkaimra egy csókra. Lassan mozgatja párnáit miközben kezével kiköti a köntöst majd levéve rólam hagyja hogy a földre hulljon. Az ágyig tol ahol meg állva lök rajtam egyet mire a matracra huppanok. Végig nézem ahogy magáról is leveszi a köntöst majd felém tornyosulva támaszkodik meg fejemnél.
- Biztos vagy benne? Az első nagyon tud fájni hiába vigyázok vagy figyelek oda. - piszkálja hajam.
- Tudom vagyis biztos vagyok benne hogy fájdalmas de ha valakivel akkor veled szeretném meg tenni. - simítok arcára mire meg fogva csuklóm csókolja meg kéz fejem.
- Rendben. - mosolyog majd az éjjeliszekrényhez nyúlva vesz elő síkosított és óvszert.- Szólj ha hagyjam abba jó? - bólintok így folytatja. Kezére nyom egy kis adag síkosított majd ánuszomhoz helyezi ujját lassan elkezd körözni majd elkezdi benyomni.
- Ne feszülj rá ennyire így csak jobban fog fájni. - szemem össze szorítottam így nem láttam semmit.
- Sajnálom. - fordítom el fejem miután kihúzta az ujját.
- Ez nem a te hibád szóval nem kell bocsánatot kérj. - fordítja vissza fejem és néz a szemembe.
- Tudok egy módszert ami segíthet ellazulni viszont még sose csináltam. - sóhajt.
- Teljesen rád bízom magam. - mosolygok.
- Akkor csukd be a szemed. - teszem amit kér és várom mi történik. Érzem ahogy fel emeli derekam és közelebb húz magához. Kezét újra meg érzem bejáratomon ami hamarosan átvált valami nedves furcsa bizsergető de kellemes érzés.
- Mit csinálsz? - pattan ki a szemem és tárul elém a látvány ahogy rám pillantva nyalogatja ánuszrózsám.
- Mi a fenét művelsz ott? - kérdezem újra.
- Segít ellazulni mellesleg úgy láttam tetszett. - mosolyodik el.
- Ez nem igaz. Nem tetszett. Furcsa volt. - rázom a fejem.
- Ne tagad le a tested elárult. - nyal végig rajta újra.
- Bazd meg. - sóhajtok fel.
- Próbáld meg elengedni magad és élvezd. - folytatja tovább. Mért ennyire szexi miközben ezt csinálja a hátsómmal? Egyáltalán ez mért tetszik nekem? Normális hogy ennyire élvezem? Az ön uralmam lassan elveszítem így sóhajtozni és nyögdécselni kezdek. Meg érzem úját ahogy most már gond nélkül befér egy így még egyet bedug mellé ami kicsit kellemetlen de már nem olyan vészes.
- Szépen ellazultál. - mosolyog miközben ujját mozgatja bennem.
- E-ez azért van mert isten nyelved van. - sóhajtozok és nem is figyelek arra mit mondok.
- Igazán? - hajol közelebb.
- Milyen érzés hogy benned vannak az ujjaim? - nyitja szét három ujját.
- Furcsa nem tudom. - nézek a szemébe.
- Tudom hogy kellemetlen de ha nem készítelek elő fájni fog azt pedig nem szeretném. - túr hajamba és kezdi simogatni arcom.
- Hogy érzed magad? Tágítsalak még vagy...? - annyira figyelmes. Még is hogy érdemeltem ki egy ekkora csodát?
- Jól vagyok. Azt hiszem most már beteheted. - kihúzza ujjait majd kibont egy gumit és felhúzza magának. Nyelek egy nagyobbat mikor ánuszomhoz helyezi majd szemem is eltakarom kezemmel.
- Mehet? - nyitja szét még jobban a lábam.
- Mehet. - bólintok. Lassan elkezdi betolni ami elsőnek csak furcsa volt szokatlan aztán elkezdett feszülni minél beljebb került. Beharapva szám tartom vissza a fájdalmas nyögést és a sírás hangját.
- Minden rendben? - áll meg de csak bólintok.
- Vedd el a kezed. - húzza el ujjaim.
- Sajnálom. - törli le könnyeim.
- Jól vagy? - húzódna ki, de meg állítom.
- V-várj. - fogom meg csuklóját.
- J-jól vagyok. Folytasd kérlek. - össze kulcsolom ujjainkat és közelebb húzom magamhoz.
- Csókolj meg. - csukom be szemem szinte azonnal meg érzem ajkait közelebb húzom magamhoz és át ölelem. Csak puha párnáira koncentráltam beharapva alsó ajkát mosolyodtam el.
- Szeretlek. - nézek a szemébe.
- Én is szeretlek. - add egy rövid csókot majd pillanat le amit én is meg teszek.
- Ezt hogy? - kapom fel a fejem.
- Ellazultál én pedig betetem teljesen. - mosolyog.
- Észre sem vettem. - fordítom el a fejem és takarom el arcom.
- Hogy érzed magad? - húzza el kezem újra.
- Jól vagyok. Mármint kicsit fura de nem vészes rendben van. - simítok arcára.
- Olyan gyönyörű vagy és szexi soha nem akarom hogy vége legyen ha álmodok kérlek ne kelts fel. Ez olyan mint egy varázslat. Hogy kaphattam meg egy ekkora csodát mint te? Én ezt nem hiszem el. Azt se tudom mért mondom most ezeket a dolgokat. Olyan boldog vagyok. - sírva beszéltem majd meg éreztem hogy valami arcomra csöppen.
- Te sírsz? - nézek fel rá és kezdem letörölni könnyeit.
- Sose mondtak még ilyesmit nekem. Köszönöm hogy itt vagy nekem. - mosolyog és csókol meg. Lassan elkezdi mozgatni csípőjét mire bár még kicsit kellemetlen de hamar elkezdem élvezni.
- Gy-gyosabban. - markolok a takaróba és engedem ki hangom. Teljesíti kérésem közben péniszemre is rá fog és ugyan abba az ütemben kezdi mozgatni.
- V-valami furcsa ott benth. Azt hiszem el fogok menni. - ez meg is történt ahogy ki mondtam néhány lökés után Aizawa is belém élvezett. Kihúzodva belőlem dől mellém és fogja meg kezem.
- Ez elképesztő volt. Nem ilyennek képzeltem. - fordulok felé. Az éjjeliszekrényről elvett egy zsebkendőt és letörölte spermám.
- Csináljuk újra. - pattanok fel és lőköm az ágyra majd mászok felé.
- Ennyire tetszett? - mosolyodik el.
- Igen. Imádtam. - felbontok egy új óvszert és farkára húzva nézek szemébe.
- Meg próbálsz bele ülni? - simít karomra.
- Azt szeretnéd? - kérdezek vissza csak bólint így eleget téve neki tartom meg és ülök bele majd vállára dőlve nyögök fel egy nagyobbat.
- Minden rendben? - simít hajamba.
- Jól vagyok. Ez...csak...túl mély. - szemébe nézek míg ő a fenekemre markol.
- Már csak attól eltudnék menni ahogy lüktetsz bennem. - ajkaira tapadva harapom be párnáit majd nyögök fel ahogy kicsit meg mozdul.
- Csak nyugodtan éld ki magad. - simít arcomra tenyerével és figyeli arcom. Elkezdek mozogni viszont a póznak köszönhetően nagyon közel voltam a csúcshoz. Egyre gyorsabb tempóra váltottam ujjait bőrömbe mélyeszti ami engem csak még jobban beindít.
- Ezt csináld újra akár ki is karmolhatsz. - sóhajtozok. Körmét bőrömbe mélyeszti egyszere nyögünk fel végig húzza kezét hátamon majd egyszere elvezünk el.
- Ez elképesztő volt. - kapkod levegő után.
- Olyan voltam mint egy rossz ribanc. - hajtom fejem vállára.
- Szerintem meg inkább szexi voltál. - ölel magához.
- Azt hiszem fogtam egy vad macskát. - mosolygok és eltávolodva tőle nézek szemébe.
- Sajnálom. Fájdalmat okoztam ne haragudj. - hajtja le fejét.
- Nekem tetszett cica. - ölelem meg.
- Elfáradtam. - bújok nyak hajlatába.
- Én is. - nevet fel. Lassan lemászok róla és mellé fekszek betakarva minket foglal helyet én pedig hozzá bújva teszem fejem vállára.
- Szerinted meddig fog ez tartani köztünk? - csúszik ki a számon egy kóssza gondolat.
- Remélem minél tovább. - puszil hajamba és közelebb húz magához.
- Mi lesz ha egyszer vége lesz? Ha történik valami vagy ha még sem működik vagy nem tudom? Nem akarom hogy vége legyen. - simogatom mellkasát míg ő a hajammal babrál.
- Nem akarom hogy vége legyen. Tudom hogy nem tudhatjuk mi fog történni, de ameddig csak lehet veled szeretnék lenni. - ölel meg.
- Én azt hiszem össze törnék ha elveszítenélek. - pillantok rá.
- Igyekezni fogok hogy ez ne történjen meg. - emeli fel fejem államnál fogva és csókol meg. Ezután csak csendben feküdtünk Aizawa a hajam simogatta míg én mellkasán köröztem addig amíg el nem aludtunk.______________________________________Na most végre történt néhány dolog, de még lesznek izgalmak ígérem. Remélem mindenkinek tetszett ez a rész...hamarosan hozom a folytatást.
2023.04.22
YOU ARE READING
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanfictionÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...