Jó olvasást! ☺️
______________________________________
A szoba üres volt mire vissza értem Hizashi az erkélyen cigizett és úgy tűnt gondolkozik valamin.
- Minden rendben? - megyek ki hozzá.
- Végeztél? - fordul hátra mosolyogva bár nem nagyon tűnt őszintének.
- Kérhetek egy szállat? - mutatok a doboz felé.
- Persze. - tartja elém kiveszek egyet számba teszem majd meg gyújtja. Csendben szívtuk el majd mentünk vissza a szobába egy szót se szólva egymáshoz.
- Aizawa. - szól utánam.
- Gyere. - húz az ágyhoz.
- Még mindig ezt szeretnéd? - nézek szemébe.
- Igen. - fordítja el a fejét látom rajta hogy nem őszinte.
- Csak utána ne én legyek a hibás. - húzom közelebb magamhoz majd döntőm el az ágyon. Felhúzva pólóját veszem kezelésbe mellbimbóját minden kis mozdulatomnál remeg, de úgy hiszem nem az élvezettől. Lejjebb haladva simítok rá ágyékára jól gondoltam még csak fel sem állt neki. Eltávolodva nézek rá de eltakarja arcát így nem sokat látok gyengéden húzom el ujjait és nézek könny áztatta szemeibe. Ajkait beharapta így meg akadájozva hogy halljam sírását de ezek után még is hogy tegyek bármit is vele.
- Nem tudom meg tenni. - ülök mellé az ágyon.
- Mért? - törli le könnyeit majd csúszik mellém.
- Tudom hogy heteró vagy és nem akarok semmi olyat tenni ami neked nem esik jól. Téged nem izgat egy másik férfi érintése csak felejtsük el ezt az egészet. - hallgatok el.
- Akkor még is mit kellene tegyek? - húz hátra majd tornyosul felém.
- Semmit nem kell tenned semmit. - nézek a szemébe.
- Valamit biztos tehetek. - húzza feljebb lábát és nyomodik térde alfelemnek elejtek egy sóhajt mire meglepetten figyeli arcom. Még egyszer meg mozdítja lábát most már szándékosan így egy újabb nyögés hagyja el szám. Szeme egyre jobban kitágul majd felpattanva szalad a fürdőszobába.
- Minden rendben? Rosszul vagy? - kopogok be az ajtón.
- M-minden rendben jól vagyok. - szól ki.
- Mindjárt megyek. - hallom ahogy meg nyitja a csapott amit elég sokáig folyatott így nem tudtam mit csinál....
- Egy kicsit le lépek. - jön ki egy idő után fel öltözik és egyedül hagy a szobába. Még is mi a fene történt? Hova megy? Mért szaladt be így a fürdőbe?
Hizashi Pov.
Olyan furcsán érzem magam sose hittem volna hogy velem ilyesmi meg fog történni. Felállt Aizawa nyögéseitől de ez ugyan az mintha meg érintett volna. Akkor még is előtte mért nem történt ott lent semmi? Én ezt nem értem? Csak el akarom őt fogadni nem akarok ilyesmibe keveredni. Akkora egy idóta vagyok.
Mióta itt vagyunk az első reggel is mikor fel ébredtem ott aludt a mellkasomon. Zavart? Egyáltalán nem inkább úgy tettem mintha aludnék és hagytam. Amikor betakart az erkélyen azt sem bántam jól esett hogy úgy odafigyel rám. Aztán ott van az a kis csók ami csak egy szájra puszi lett fogalmam sincs mért tettem. Teljesen össze vagyok zavarodva. Amikor a gyógyfürdőbe voltunk is tetszettek a reakciói igaz hogy nem szándékosan csináltam azokat a dolgokat. Még is jól esett látni ahogy elpirul ahogy zavarba jött nagyon aranyos volt. Még is hogy gondolhatok ilyesmit egy másik férfiról? Mikor azt kellett nézem hogy mit tesznek vele fájt nem akartam látni sőt szét tudtam volna verni az összes vad barmot. Arra gondoltam hogy szívesebben lennék én aki meg teszi vele akkor nem is figyeltem arra hogy mi jár a fejemben. Most tudatosult bennem mire gondoltam akkor és hogy utána mért éreztem olyan szörnyen magam. Én le akartam feküdni Aizawával. Nem ez lehetettlen. Ha ez igaz lenne már rég tudnám ha vonzódnék a férfiakhoz már rá jöttem volna. Nem lehet. Harmincegy éves vagyok kizárt hogy ez igaz legyen. Nem vagyok meleg. Nem akarok az lenni.
Egy padra ülve gyújtottam rá már este van igazából egész hamar elment a nap és alig csináltunk valamit. A kis dobozra pillantva jutott eszembe hogy vennem kéne cigit mert fogyóba van. Meg is indultam a legközelebbi üzlet felé és vettem kettővel egyszerre. Az utcákat járva agyaltam és sorra szívtam a füstölni valót.
ESTÁS LEYENDO
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanficÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...