7.rész

185 12 2
                                    

Jó olvasást!☺️

______________________________________

Hizashi Pov.

- Mit gondolsz rendeljünk valamit reggelire? - térek vissza a fürdőből frissen és jó kedvel.
- Mit ennél szívesen? - ül fel az ágyon mivel azon feküdt a telefonját nyomkodva.
- Nem tudom te mit ennél legszívesebben? - dobom vissza a kérdést.
- Rád bízom rendelj valamit. - dől vissza az ágyba. Kezembe véve a telefont adtam le a rendelést majd ültem le az ágyba. Egyik lábam fel húztam másikat hagytam had maradjon lógva.  Aizawa tőlem pár centire kicsit lentebb feküdt a hátán lábát az ágy végén lógatva.
- Nézd csak fesztivál lesz ma a közelben? - megyek közelebb hozzá és hajolok felé.
- Nem nézzük meg? - pillantok le rá a szemébe mosolyogva. Amint fel nézet rám mintha az idő érzékem egy időre köddé vált volna. Teljesen elvesztem fekete íriszében szemem át vándorolt formás enyhén szét nyílt ajkaira és önkéntelenül is benyálaztam sajátom. Mintha csak erre várt volna meg éreztem tarkómon kezét közelebb húzott magához és gyengéden meg csókolt. Szívem hevesen verni kezdett gondolkozás nélkül viszonoztam tettét  néhány pillanattal később elválva tőle néztem ismét a szemébe. Láttam hogy éppen meg akar szólalni de egy csókkal folytom belé a szót. Nem bírtam ki hogy ne tegyem meg annyira jól esett az előző hogy kellett még egy. A pillanatnak a szoba telefon vettet véget elhúzódtam tőle majd fel ültem.
- Felveszem. - állok fel és sétálok a kis vezetékes készülékhez.
- Halló. - teszem fülemhez.
- Meg hoztam a rendelést. - szól bele egy fiatal férfi hang.
- Megyek. - ezzel meg szakítva tettem le.
- Le megyek a kajáért. - kapok fel egy felsőt és a pénztárcám. Rá se nézve indultam el hiszen az imént még ajkaira voltam tapadva amit tagadni se tudnám mennyire élveztem. A liftbe beszállva nyomtam meg a földszint gombot majd vártam meg hogy leérjen. Kimentem a hotel bejáratához ahol várt a futár az étellel köszöntem neki majd kinyitva pénztárcám fizettem ki és indultam vissza. Be szálltam a liftbe ahol elgondolkodva érintettem meg párnáim és gondoltam vissza a csókra majd mosolyodtam el.
- Gyere együnk. - lépek be a szobába és helyezem a papír szatyrot az asztalra. Nem szólt semmit csak leült és csendben figyelt kivettem a gondosan becsomagolt finomságokat és én is leültem.
- Jó sok mindent vettél. - kezdi el kibontogatni.
- Annyira nem is sok ketten meg tudjuk enni. - mosolygok és kezdek neki egy spam onigirazunak.
- Mit gondolsz a fesztiválról? - kanyarodok vissza az utolsó témára.
- Elmehetünk. - pillant rám majd egy ideig furcsán méreget.
- Valami baj van? - kérdezem meg félve.
- Nincs. - rázza meg fejét és folytatja az evést.

...

Miután befejeztük a reggelit össze pakoltunk majd elindultunk a városban a fesztivál felé. Napközben nem volt semmi érdekes meg néztünk pár előadást kipróbáltunk pár népszerű játékot. Délután elmentünk egy a helyszínen fel állított kísértet házba.
- Merre menjünk? - fordulok Aizawa felé.
- Mondjuk arra. - mutat balra így elindultunk abba az irányba.
- Itt nincs semmi. - nézelődők mikor valami az arcomon landol. Kezembe véve nézem meg mi az majd elhajtva ugrok Aizawa nyakába.
- Fúj egy óriási pók áh... - bújok közelebb a rezzenéstelenül álló barátomhoz.
- Ez csak egy gumi pók. - veszi fel miközben még mindig rajta csimpaszkodok.
- Akkor is. - ráz ki a hideg és engedem el most már.
- Fúj vidd innen. - hátrálok mikor felém közelít vele.
- Csak nem félsz a pókoktól? - mosolyog jókedvűen.
- Pókok, bogarak minden ilyen kis csúszó mászott ki nem állhatok. - ráz ki a hideg már csak a gondolattól is.
- Menjünk tovább. - dobja el a gumi pókot így követve őt megyünk tovább.
- Mi ez a hang? - torpanok meg. Furcsa motoszkáló hangokat lehet hallani mintha kicsi lábakon szaladgáló lények lennének.
- Ugye nem? - pillantok fel a falakra ahol több ezer pici bogarat pillantottam meg.
- Nem tudok tovább menni. - guggolok le és helyezem két kezem fejemre remegve.
- Minden rendben. - simít hátamra mire könnyes szemmel pillantok fel rá.
- Gyere itt vagyok melletted nem lesz semmi baj. - mosolyog majd fogja meg a kezem. Remegve állok fel az ujjait szorongatva és így megyünk tovább.
- Ugye nem fognak rám esni? - bújok közelebb hozzá.
- Dehogy. Nézd csak ott a kijárat. - lassan arra nézek amerre mutat és tényleg ott volt.
- Áh, valami hozzám ért? - ugrok meg.
- Sz-szed le rólam. - pillantok karomra majd ordítok fel.
- Mindenhol érzem magamon ahogy másznak. Szed le őket kérlek. - szipogok most már.
- Nincs rajtad már semmi. - szorítja meg a kezem és indulna tovább de nem mozdulok.
- De érzem magamon a lábukat. - remegek rá nézve. Keze közé fogta arcom szemembe nézett majd ajkaimra hajolva csókolt meg. Szemem tágra nyitva maradt majd lecsukodot kezemmel hajába túrtam és közelebb húzva magamhoz viszonoztam. Eltávolodva tőle már nem éreztem a pici lábakat kezünket újra össze kulcsoltuk majd elindultunk több. A kijárathoz érve szinte letépve az ajtót menekültem ki majd rogytam a földre.
- Soha többet nem megyek ilyen helyre. Ez nem is kísértet ház volt. - motyogok.
- Nézd csak. - guggol mellém Aizawa és mutat az ajtó felé oda nézek és elolvasom ami oda van írva.
- Arachnofóbia és entomofóbia folyosó. - lassan pislogok párat majd Aizawára pillantok.
- Talán rossz irányba jöttünk. - csúsztatja tarkójára kezét.
- Sajnálom. - néz rám teljesen mire letámadva ölelem magamhoz.
- Most már jól vagy? - simogatja hajam lassan bólintok majd elengedem.
- Nézzük meg a tűzijátékot. - rántom fel kezénél fogva és húzom magam után.
- Hova megyünk? - kérdezi mikor egy fére eső útvonal felé indulok.
- Majd meg látod. - mosolygok rá és kézen fogva sétálunk tovább. Őszintén szólva észre se vettem hogy a kezét fogtam mióta elindultunk valahogy olyan természetes volt hogy fel sem tűnt.
- Mindjárt ott vagyunk. - néhány lépés után meg is érkeztünk fel a magasba egy korlát előtt álltunk meg.
- Innen az egészet látni fogjuk. - fordulok felé.
- Hizashi. - néz a szemembe.
- Igen? - állok meg vele teljesen szemben.
- Tudom hogy valami aggaszt és próbálsz nem rá gondolni csak hagyod hogy meg történjenek a dolgok. - sóhajt szomorúan.
- Miről beszélsz? - fagyok le.
- Az én szememben még mindig heteró vagy annak ellenére ami reggel történt. Tetszik ahogy viselkedsz de úgy érzem hogy nem gondolod komolyan. - hajtja le a fejét. Ahogy elhallgatott nem tudtam meg szólalni a saját szívverésem hallottam csak majd azt ahogy elkezdődik a tűzijáték. Fel néztem az égre majd a mellettem álló Aizawára pillantottam utána rögtön vissza a színes fényekre. Olyan szép napunk lett volna ha nem mondja ezeket de végül is részben igaza van. Egyáltalán nem mondtam hogy már nem vagyok heteró de azt sem hogy más lennék. Egyedül azt említettem meg hogy felállt rá de úgy tűnik neki ez nem elég. Szomorúan szorítottam meg a fémet majd folyt végig néhány könnycsepp az arcomon.
- A hotelbe majd találkozunk. - hagyom egyedül és indulok meg az éjszakába.

...

Végül a meleg bárba kötöttem ki a pultnál iszogattam mikor mellém lépett valaki.
- Te nem Aizawa...tudom is én kije vagy? - felé fordulok. Ez a lila hajú srác nem tudom már hogy hívják de biztos ő az.
- Te vagy az akivel majdnem össze feküdt. - húzom le az italom.
- Shinsou Hitoshi vagyok. - forgatja meg a szemét majd foglal helyet mellettem.
- Aizawa is itt van gondolom? - mosolyog.
- Nincs itt egyedül vagyok mint a kisujjam. - hajtom a fejem a pultra.
- Történt valami köztetek? - húza fel szemöldökét.
- Csak ez meg az. - játszok a poharammal.
- Lefeküdtetek? - támaszkodik meg kezén.
- Nem. - rázom meg a fejem.
- Akkor mért ülsz egyedül egy meleg bárba heteróként? - kérdezi.
- Össze vagyok zavarodva. - emelem fel a fejem.
- Hogy értve? Rá jöttél hogy még is vonzanak a férfiak? - nevet mintha csak viccből kérdezné.
- Lehet. - fordítom el a fejem.
- Várj, mi? - lepődik meg iménti kijelentésemen.
- Jól hallottad és most nem tudom mit tegyek próbáltam normálisan viselkedni de csak rontottam a helyzeten. Most pedig azt hiszem haragszik rám. - kérek még egy italt.
- Bele szerettél? - sóhajt.
- Dehogy is. - rázom meg a fejem és kortyolok bele a pohárba.
- Dobogott már hevesen a szíved miatta? Boldog vagy a közelébe? Tettél már olyat amit át se gondoltál csak egyszerűen meg akartad tenni? Sokkal idősebb vagy nálam ne nekem kelljen rá világítsalak biztos voltál már szerelmes. - rendel egy italt.
- Tudom hogy új ez a dolog mivel ő is egy férfi, de hidd el az érzéseid attól még valósok. Ha nem foglalkozol velük csak rosszabb lesz. - meg fogva poharát hagyott egyedül.

...

Vissza mentem a hotelbe ahogy bementem a szobába Aizawával találtam szembe magam.
- Szia. - megyek beljebb.
- Szia. Minden rendben? - fordul utánam ahogy elmegyek mellette.
- Aizawa. - torpanok meg.
- Beszélhetnénk? - fordulok vissza.
- Persze. - mosolyog.
- Szívjunk el addig egy cigit. - kimentünk az erkélyre majd rá gyújtottunk.
- Hol voltál? - kezdi.
- Voltam a meleg bárba ahova együtt mentünk beszéltem Shinsouval. - fújom ki a füstöt.
- Minek mentél oda? - figyel míg én inkább a távolba nézek.
- Csak oda keveredtem és bementem inni. - szívok bele a cigibe.
- Azt hiszem el kell mondjak valamit. - nézek fel a csillagokra.
- Nehéz volt össze rakni mivel sose gondoltam hogy meg történhet, de miután beszéltem Shinsouval rá jöttem hogy igaza van. - elnyomtam a csikket majd felé fordultam.
- Én kedvelek téged Aizawa. - nézek a szemébe majd fogom meg a kezét.
- Nem úgy mint egy barátot én annál többet érzek. Talán kicsit gyors és elsietem a dolgokat mivel még nem régiben gondolkodtam el azon hogy lehet vonzódok a férfiakhoz is. - elhúzza kezét ezért kicsit meg ijedtem hogy talán rosszat mondtam. Végül váratlanul a nyakamba ugrott és meg ölelt olyan hirtelen jött hogy kellett egy kis idő mire vissza öleltem.
- Meg értem hogy neked még új ez az egész. Ezért próbáljuk meg együtt ha nem sikerül hát nem sikerül de addig is bármire van szükséged itt vagyok. - szorít magához.
- Rendben. - bújok a nyakába mosolyogva.

______________________________________
Új rész már most el van kezdve ez pedig remélem tetszett.

2023.03.28

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now