10.rész

129 10 2
                                    

Jó olvasást!😊

______________________________________

Hizashi Pov.

Eltávolodva tőle néztem a szemébe és simítottam arcára majd nyomtam egy gyors puszit ajkaira aztán kezét meg fogva rántottam magam után. Folytattuk a sétát most már mi is kézen fogva mentünk Shinsouék mosolyogva vártak be. Lassan a mozihoz értünk meg vettük a jegyeket ezt követően leültünk mert még volt bőven időnk.
- Ki megyek a mosdóba. - hagy minket ott Aizawa.
- Úgy látom elhatároztad magad. - mosolyog Shinsou.
- Igen. - bólintok határozottam.
- Sok sikert. - karolja át Kaminarit.
- Köszönöm. - alig fejeztük be Aizawa vissza is jött. Leült mellém de nem túl közel így én csusszantam hozzá és át karolva húztam vállamra. Így vártunk percekig míg végül meg vettük a popcornt és az italokat majd a terembe ülve vártuk a film indulását. Ami lassan meg is történt így minden elsötétedet és csak a mozivászonról jövő fény világította be a teret. Egy óriási nagy popcorn volt kettőnk közé téve amiből mindketten ettünk. Ahogy bele merültünk a filmbe néha össze ütközött kezünk mikor néhány szem pattogatott kukoricát elvetünk és el nyámmogtuk. Még ezek a pici apró érintések is képesek voltak meg mosolyogtatni. Jobb kezemmel át karoltam és másik karján kezdtem körözni mire elpirulva meglepetten pillantott rám. Mosolyogva adtam a szájába egy szem popcornt amit még nagyobb zavarral fogadott. Vissza fordultunk a film felé míg én tovább simogattam vállát. Majd gondolva egyet vezettem fel ujjaim nyakán át egész állvonaláig onnan pedig ajkaimhoz. Végig húztam ujjam puha párnáján mire automatikusan szét nyíltak így kihasználva ezt nyúltam be szájába. Nem időztem sokáig egy nyál csíkot húztam ki és fél szemmel rá pillantva figyeltem reakcióját. Meg mosolyogva néztem kipirult zavart arcát majd ahogy félve rám pillant. Közelebb húztam magamhoz így vállamra feküdt kihasználva a helyzetet nyomtam egy gyengéd puszit hajába és döntöttem fejem övének. Így fejeztük be a filmet közben néha etettem a popcornból is bár tény hogy többet foglalkoztam vele mint hogy arra figyeltem volna mi történik a képernyőn, de nem bántam.

- Milyen volt a film? - kérdezi Shinsou miután sétáltunk kifelé.
- Nem volt rossz. - válaszol Aizawa miközben rám pillant majd azonnal el is fordította fejét mikor meg látta hogy én is őt figyelem.
- Menjünk együnk valamit. - tereli a témát és megy előre hátra hagyva minket mivel idő közben meg álltunk.
- Történt valami? - húzza perverz mosolyra száját Shinsou.
- Talán túlzásba vittem. - motyogok.
- Nem hiszem. - nevet.
- Mi? - kérdezek vissza mivel úgy voltam vele nem hallotta mit mondtam.
- Nem hiszem hogy túlzásba vittél volna bármit is. Azt hiszem csak nagyon zavarba hoztad. - elgondolkodva indultam meg Aizawa után és értem be a lépcsőnél.
- Mért maradtatok le így? - fordul hátra végig nézve rajtunk.
- Csak kérdeztem valamit Hizashitől. - mosolyog Shinsou így meg mentve engem a magyarázkodástól.

Elmentünk egy közeli kis étterembe és ettünk egy jót közben teljesen random dolgokról beszélgettünk. Viszont észre vettem hogy Aizawa nem nagyon eszik inkább csak piszkálta az ételt.
- Minden rendben? - fogom meg karját.
- Persze. - néz a szemembe.
- Akkor mért nem eszel? - pillantok tányérjára majd vissza rá.
- Elment az étvágyam. - fordítja el a fejét. Lassan befejezve indultunk tovább az én választott programomra ami egy privát csónakázás volt.  Ennek annyi a lényege hogy van egy hatalmas épület ahol van néhány csónakázó terem. Egyszere egy csónak megy végig a vízen ami körül különböző dekorációk fényjátékok kápráztatják el a látogatókat. Tehát egy épületen belül kiépített víz rendszer ahol az emberek végig mennek csónakkal. Meg vettük a jegyeket majd ketté válva indultunk el két különböző irányba.  Meg mutatták hogy mit hogy kell csinálni majd beszállva a hófehér kis csónakba segítettem be Aizawát is. Leültem az evezőkhöz ő pedig velem szemben foglalt helyet.
- Jó utat! - mosolyog az itt dolgozó srác és bocsájt útra minket.
- Minek jöttünk ide? - szorongatja a ruhája nyak szegélyét.
- Nem tetszik? - figyelem miközben irányítom a ladikot.
- Nem erről van szó. - rázza meg a fejét majd folytatja. - Tetszik. - körbe néz majd ismét beszélni kezd. - Viszont ez szerelmesnek való hely...mi ketten pedig igaz hogy együtt vagyunk de nem vagyunk szerelmesek. Akkor ennek még is mi értelme? - fordul felém enyhén pirult kérdő arccal. Nem válaszoltam rögtön be értünk a cseresznyevirág zónába mindenhol ügyesen kidolgozott szép mű virágok logtam. Elengedem az evezőt és hagytam hogy sodródjunk azokon a minimális hullámokon.
- Gyere közelebb. - nyújtom ki a kezem mire engedelmeskedve indul el és foglal helyet előttem pár centivel.
- Tudom hogy csak azt beszéltük meg hogy meg próbáljuk együtt. Én látom hogy kételkedsz a dologba és készen állsz hogy bármikor vége szakadhat. - sóhajtok miközben kezét továbbra is fogom.
- Igen új nekem a dolog de nem hagyhatom figyelmen kívül ezt itt. - húzom kezét mellkasomra és hevesen dobogó szívemre. Kikerekedett szemekkel és enyhén elnyílt szájjal figyel de nem mond semmit.
- Viszont egy dologban biztos vagyok most már. Nem akarlak elengedni soha sem. - másik kezemmel fel simítok arcára és a szemébe nézek.
- Szeretném hogy boldog legyél velem...mellettem. - egy pillanatra le nézek majd vissza a szemébe és így mondom ki.
- Szeretlek Aizawa. - elhallgattam figyeltem reakcióját mire egyik pillanatról a másikra könnyek folytak végig az arcán. Magamhoz húzva szorítottam karjaim közé és kezdtem hátát simogatni.
- Mióta? - motyog a fülembe de tisztán hallom minden szavát.
- Nem igazán tudom csak meg történt. Valószínűleg már akkor bennem volt mikor elmondtam hogy kedvellek csak nem értettem. De Shinsounak hála rá jöttem az érzéseimre. - kicsit eltolom magamtól hogy szemébe tudjak nézni.
- Te hogy érzzel velem kapcsolatba? - tűrők füle mögé egy tincset.
- Az elején tetszettél...nagyon közelebb akartam kerülni hozzád de ott volt az hogy heteró vagy. Fogalmam sincs mikor szeretem beléd de úgy tűnik kivételesen jó irányba mentek a dolgok. - mosolyodik el majd zavartan fordítja el fejét.
- Néz rám. - fordítom vissza fejét az állánál fogva.
- Mit gondolsz szeretnél velem egy komoly kapcsolatot? - simogatom bőrét.
- Szeretnék. - bólint egy aprót. Mosolyogva hajolok ajkaira és veszem birtokba azokat kezét fel vezeti nyakamra és közelebb húz magához. Ennek eredményeként dől hátra és húz magára amitől csónakunk kicsit elkezd billegni de nem borultunk fel. Meg támaszkodva mellette mélyítem el a csókot és vezettem át érzek szervem száj üregébe. Enyhén felnyög ahogy találkozik nyelvünk majd lassan egy nyálcsíkot húzva váltunk el egymástól.

Folytattuk az utat most már az ölembe helyezkedett el és onnan figyelte a helyet. Miután kikötöttünk vissza mentünk az épület bejáratához ahol megállva kezdtük várni Shinsouékat. Aizawa az oszlopnak dőlt és mosolyogva figyelte a földet.
- Boldog vagy? - állok meg előtte és emelem fel fejét állánál fogva.
- Ezt miből gondolod? - kérdez vissza párnáimra pillantva és próbál meg közelebb hajolni.
- Elsőnek válaszolj. - simítok puha ajkaira.
- Nagyon boldog vagyok. - sóhajt és csukja be szemét.
- Ennek örülök. - szüntettem meg a távolságot birtokba veszem azokat a méz édes ajkakat. Derekára fogva markolok bőrébe és húzom magamhoz. Kezét hajamba csúsztatja majd bele nyögve a csókba szinte egyszerre vezetjük át nyelvünket. Út közben találkozva érzék szerveink váltunk át francia csókra. De ez valahogy most más volt nem úgy mint legutóbb sokkal melegebb és felpezsdítőbb. Teljesen kizártam mindent és csak rá tudtam figyelni még többet akartam belőle. Ujjaim lejjebb vezettem ki gomboltam nadrágját majd a cipzárt is lejjebb húzva simítottam rá. Próbál meg állítani de lefogva kezét feje fölött szorítom az oszlophoz és térek át nyakára.
- Állj. - rángatja kezét.
- K-kérlek ne itt. - remeg meg a hangja.
- H-hizashi. - szipog mire rögtön magamhoz tértem.
- S-sajnálom. - törlöm le könnyeit.
- Elveszítettem a fejem ne haragudj. - ölelem magamhoz.
- Nem haragszom csak nem itt kéne ilyesmit csinálni. - bújik karjaimba.
- Akkor mért sírtál? - távolodok el és nézek a szemébe.
- Mert meg ijedtem hogy valaki meg lát és így jött ki rajtam. - mosolyog.
- Ezt nem kéne így hagyni. - mutatok nadrágjára mire lepillant.
- Igazad van. - hozza rendbe magát.
- Üljünk oda. - mutat egy padra néhány méterre tőlünk.
- Rendben. - fogom meg kezét és megyünk a lócához.
- Ide ülj. - húzom magamfelé mielőtt leült volna mellém így az egyik lábamon foglalt helyet. Bele nézek a szemébe és arcára simítok sose éreztem még ilyet amit vele.
- Mért látlak ilyen gyönyörűnek? Mármint ez normális? - simogatom bőrét.
- Teljesen normális. - mosolyodik el egy enyhe pírrel az arcán.
- Mi tetszett meg bennem? - fogom meg kezét.
- Elsőnek arra figyeltem fel hogy milyen lelkesen dolgozol és illik hozzád a meló. - mosolyodik el.
- De ami igazán meg tetszett az a hajad a szemed a mosolyod meg... - itt elhallgatott és elfordította a fejét.
- Meg? - fordítom vissza fejét állánál fogva.
- A humorod. - pillant oldalra.
- És a humorom miatt pirultál el ennyire? - nevetek kicsit és nézek a szemébe.
- Nem. - rázza meg a fejét.
- Akkor? - hajolok közelebb.
- Nagyon szexi vagy és hamar el tudod csábítani az embert. - vörösödik az arca egyre jobban.
- Olyan aranyos vagy mikor igy elpirulsz. - húzom magamhoz és ölelem meg.
- Ti aztán jól össze melegedtetek idő közben. - zavar meg egy hang mire eltávolodva egymástól nézünk Shinsouékra.
- Mi történt? - néz végig rajtuk sejtelmesen.
- Nos... úgy tűnik... - nézek Aizawára.
- Komolyra fordultak a dolgok igazam van? - fogja a mellette álló Kaminari kezét.
- Igen. - bólintok.
- Gratulálok! - mosolyog.
- Gratula. - figyel minket Kaminari is.
- Köszönjük. - húzom közelebb magamhoz a lábamon ülőt. Ezután elindultunk a kivilágított éjszakába egy kis sétára egymás kezét fogva.


______________________________________
Remélem tetszett ez a rész nektek hamarosan hozom a folytatást.

2023.04.10

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now