Jó olvasást!☺️
______________________________________
- Gyerünk nem aludhatsz a lépcsőházban. - próbálom felállítani, de a lépcső korlátjához bújva kapaszkodik.
- Olyan jó hideg. - dörzsöli hozzá arcát.
- Gyere menjünk be a házba nem foglak itt hagyni. - ráncigálom fel most már sikeresen.Egy sóhajtás kíséretében csúcsok le az ajtó mentén miután azt is bezártam és Hizashit is be cipeltem rajta előtte.
- Nem gondoltam volna hogy ez lesz a vége a mai napomnak. - figyelem a kis szőkeséget ahogy közelebb mászik hozzám.
- Ki is vagy te? - hajol az arcomba.
- Nem is olyan fontos biztos jó ember vagy hiszen segítettél rajtam. - mosolyog és néz a szemembe közelről majd hajtja fejét vállamra. Engedve a kísértésnek túrok hajába amikor józan úgy se lesz rá alkalmam így kihasználtam az állapotát. Igazam volt tényleg olyan puha és selymes mint gondoltam sőt még jobb is. Hátra dőlve fejem az ajtónak nyomva mosolyodtam el majd néztem végig rajta elégé fére érthető pozícióba kerültünk. Fel emelve fejét néz körbe és állapodik meg a szeme valamin amit erősen figyel.
- Meg mozdult a patkányod. - ugrik a nyakamba.
- Az a macskám Süti. - nevetek fel majd érzek meg valami nedveset magamon. Félve pillantok magamra és nézem végig ahogy lehányt.
- Remek. - sóhajtok majd össze szedve mindkettőnket őt a kanapéra teszem mivel bealudt én pedig elmegyek át öltözni és össze takarítani.Miután mindennel végeztem Hizashi akkor kezdett ébredezni.
- Jobban vagy? - nyújtok át neki egy pohár vizet amit már előzőnek oda készítettem.
- Azt hiszem. Mi történt? - pillant rám majd issza meg a vizet. Úgy láttam ő az a típusú részeg aki egy kis alvás után kijózanodik.
- Meg próbáltalak volna haza vinni de nem mondtad el hol laksz így a saját lakásomra hoztalak. Elég nehezen lehetett behozni oda bújtál a lépcső kapaszkodójához mondván milyen jó hideg. Aztán valahogy csak behoztalak szegény macskámra azt mondtad patkány és meg is ijedtél tőle aztán lehánytál és bealudtál. - nyilván kihagytam azt hogy fére érthető pozícióba kerültünk és hogy le taperoltam a haját.
- Sajnálom. - fogta a fejét.
- Semmi baj bárkivel meg esik.- ülök mellé és kezdem el simogatni az éppen ölembe ugró szőrmókot.
- Azt hiszem megyek nem szeretnék több gondot okozni. - áll fel de mikor elindulna vissza tartom és meg fogom csuklóját.
- Várj. - tettemre meglepetten fordul hátra így rögtön el is engedem.
- Késő van már ne bóklász az utcán maradhatsz nálam éjszakára. - nézek a szemébe.
- Biztos nem zavarok? - fordul teljesen vissza felém.
- Általában amúgy is egyedül vagyok. - megyek el mellette.
- Nincs barátnőd? - fordul utánam mire egy pillanatra meg torpanok.
- Nincs. - rázom meg a fejem majd a konyhába megyek ahova ő is bejön utánam.
- Nem vagy így magányos? - ül le az egyik székre.
- Magányos? - hajtom le a fejem. Igen az vagyok, de még is mit tegyek ha a srácok jönnek be. Sokkal nehezebb találni egy normális pasit mint egy lányt össze szedni.
- Talán. - nyitom ki a hűtőt és veszek ki mindkettőnknek egy doboz sört.
- Nincs is jobb egy jól behűtőt sörnél. - bontja fel és kortyol bele én is így teszek és leülök vele szemben.
- Én szívesen segítek keresni egy szép lányt. - támaszkodik meg az asztalon.
- Nem szükséges. - iszok bele a dobozba.
- Hát ha nem hát nem. - teszi szét kezét. Ezek után csendben fogyasztottuk el a maradék sört majd adtam Hizashinak néhány cuccot hogy eltudjon menni fürödni. Addig én a nappaliban kinyitottam a kanapét és beágyaztam neki. Miután vissza jött én következtem gyorsan letusoltam majd vissza mentem és mind ketten mentünk aludni én a saját szobában ő pedig a nappaliban hajtotta álomra fejét....
Másnap reggel meglepően korán keltem ahhoz képest ahogy szoktam délután dolgozunk tehát bőven van időnk aludni. Így az se volna olyan nagy baj ha délután kelnék fel. Viszont ma már 10 óra előtt fent voltam ébresztő nélkül, ami nálam elég furának számít. Össze szedve magam megyek ki a nappaliban Hizashi a kanapén ült amit úgy tűnik már össze is csukott. Dudolászot füle be volt dugva szeme csukva és felhúzott térdén ujjával dobolta a ritmust. Meg mosolyogtam a látványt és talán még a szívem is dobbant egy nagyobbat. Ásítva mentem beljebb és indultam meg a konyha irányába hogy egy kis életet adó nedűt kotyvaszak magamnak.
- Felkeltél? - hallom meg a hangját
- Nem éppen alva járok. Szerinted? - pillantok rá morcosan.
- Azért ne harapd le a fejem. Mindig ilyen morcos vagy miután fel kelsz? - jön utánam és foglal helyet az egyik széken.
- Kérsz kávét? - hagyom figyelmen kívül kérdését és indítom el a gépet.
- Kérek, köszönöm. - kuncog. Elővettem két kisebb bögrét majd bele öntöttem az elkészült folyadékot és az asztalra tettem az övét cukorral együtt hogy annyit tehessen bele amennyit akar.
- Beszélgessünk valamiről. - kevergeti italát.
- Általában nem vagyok beszédes kedvemben ilyenkor? - ülök le vele szembe és húzom fel a lábam megszokásból.
- Akkor csak válaszolj a kérdéseimre. - pillanat rám.
- Van valami hobbid? - támaszkodik meg a kezén.
- Nem igazán. - válaszolok unottan.
- Mért? A hobbik szuperek tudnak lenni én gitározom. - mosolyog és mutatott magára.
- Az szuper. - kortyolgatom a kávém.
- Mivel foglalod le magad ha unatkozol? - billenti oldalra a fejét.
- Alszok. - ürítem ki a bögrét.
- Unalmas. - szinte hallani lehetett ahogy koppan a feje az asztalon.
- Nem szoktál el járni a barátaiddal szórakozni? - billenti oldalra a fejét.
- Nem igazán vannak barátaim. - fordítom el a fejem néhány rossz emlék miatt.
- Az hogy lehet? - marad tátva a szája.
- Mindenki meg unt előbb utóbb és magamra hagytak.- sóhajtottam.
- Vagy meg tudtak valamit rólam ami nem tetszett nekik és teljesen hátat fordítottak nekem. - motyogok.
- Ezek szerint vannak titkaid? - mosolyog.
- Mindenkinek vannak. - állok fel. A két bögrét elmosom majd a csepegtetőre teszem és megtörlöm a kezem.
- Talán egyszer elmondhatnád. - sétál mellém.
- Meg látjuk. - kerülöm a tekintetét. A legnagyobb titkom a melegségem ezt pedig nem áll szándékomban elmondani ennyi idő ismeretség után. Tettem le kaját a kis szőrmókomnak Sütinek hogy megtölthesse pocakját.
- Azt hiszem én haza megyek. Nem tölthettem itt az egész napot. - szedi össze cuccait.
- Ahogy gondolod engem nem zavarsz. - veszem magamhoz a cigis dobozt és a gyújtom. Ki kísérve Hizashit a távolodó alakját figyelve gyújtok rá majd dőlök a kuka melletti korlátnak. Fel nézek az égre és lassan kifújom a füstöt van bennem egy kis rossz elő érzett. Eddigi életem során nem fújt felém a szél olyan személyt aki elfogadta volna a melegségem. Minden barátom homofób hetero egyén volt így elérték hogy ne akarjam ezt a dolgot tudatni magamról másokkal. Ami a kapcsolatokat illeti voltak futó kalandjaim de egyik sem volt romantikus inkább szexuális vonzalom.
- A titok maradjon csak titok. - motyogok szomorúan majd elnyomva a csikket megyek vissza a lakásomba....
A nap nagy részében aludtam vagy csak simán pihentem valami béna sorozattal a háttérben. Nem voltam valami jó kedvemben de mire indulnom kellett elviselhető állapotba próbáltam hozni magam. Nem sikerült. Így végül feladva az egészet indultam meg a stúdióban ahol ismét találkozhattam munkatársammal.
- Olyan nyúzott vagy minden rendben? - kérdezi meg végül még kezdés előtt.
- Minden rendben csak kicsit fáradt vagyok. - hazudom majd elkezdtük az adást.______________________________________
Remélem tetszett a rész tudom elég unalmara sikerült, de ígérem lesz jobb is. Hagyjatok egy kommentet, hogy tudjam mit gondoltok...2023.03.12
VOCÊ ESTÁ LENDO
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanficÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...