🔞8.rész🔞

306 14 3
                                    

Jó olvasást! ☺️

______________________________________

Hizashi Pov.

- Menjünk be elégé hideg van. - tolom el magamtól és megyünk vissza a meleg szobába.
- Aizawa. - fogom meg kezét és húzom magamhoz miután már bent voltunk.
- Ugye tudod hogy én is bármikor itt vagyok most már legyen szó szexről vagy bármi másról. - nézek a szemébe.
- Képes lennél lefeküdni velem? - hajtja le a fejét.
- Ne beszélj hülyeségeket. - emelem fel fejét állánál fogva.
- Most mondtam pár perce hogy kedvellek lényegében szerelmet vallottam. Szerinted nem tudnék veled lefeküdni ezek után? - simítok arcára.
- Mivel új neked ez az egész nem tudom mennyi idő kell hogy minden probléma nélkül meg tegyük. - kerüli a szemkontaktus. Közelebb hajolva hozzá csókolom meg és kezdem lassan az ágy felé tolni mikor már elég közel voltunk elváltam tőle és szemébe néztem.

- Mire készülsz? - pirul el engem nézve.
- Mindjárt meg tudod. - kacsintok majd derekánál tartva fektettem el az ágyon és mászok felé. Felhúzva fekete hosszú ujjú felsőjét simítok végig hasfalán majd veszem le róla a ruha darabot.
- Biztos ezt akarod? - kérdezi mikor hajolnék ajkaira.
- Mit gondolsz? - csúsztatom kezét ágyékomra.
- Szeretnéd érezni magadban? - súgom a fülébe hallom ahogy nyel egyet de nem válaszol. Végig nyalva nyakán egészen füléig ejtek el egy sóhajt amitől meg borzong. Lehúzom róla a nadrágot és a boxert majd a sajátjaimtól is meg szabadulok. Majd előkészítve a szükséges dolgokat térek vissza.

- Szólj ha valamit rosszul csinálok. - furakodok lába közé amit szét nyitva nekem add helyet. Nyomok a kezemre egy kis síkosított amit utána elkezdek bedugni tágítás gyanánt. Nagyjából tudom mit kell csinálni szóval reményeim szerint nem lesz baj.
- Ez így túl lassú. - húzom ki ujjam mire egy nyögés hagyja el ajkait. Fogom a síkosított és nyomok bejáratára ezután ismét bedugom egy ujjam. Mikor már tudom minden probléma nélkül mozgatni mellé dugom még egy ujjam majd még egyet és így tovább.
- Jóh leszh most márh. Ted be. - nyögdécsel kérésére kihúzom az ujjaim felhúzok magamra egy gumit és oda illesztve magam kezdek el behatolni.
- Fáj? - állok meg mikor meg látom a könnycseppeket az arcán beharapva ajkait bólint.
- Sajnálom. - törlöm le könnyeit.
- Cs-csak azért mert hatalmas vagy. - remeg meg a hangja.
- Volt már dolgod ekkorával? - hajolok közelebb ezzel beljebb csusszanva mire egy fájdalmasat nyögve markol a takaróba.
- N-nem. - liheg.
- Ennek örülök. - mosolyodok el majd csókolom meg közben amennyire engedi betolom magam.
- Minden rendben? - simítok ki egy tincset szeméből.
- I-igen, jól vagyok. M-mozogj. - kérésének eleget téve kezdek lassan mozogni benne. Annyira szűk és forró teljesen körbe öleli tagom és ész veszejtően jó érzés benne lenni. Most mit csináljak mindjárt el fogok menni annyira jól esik. Hallom ahogy nyögései fájdalmasból élvezésbe megy át így egy kicsit gyorsítok a tempón. Rá fogok csípőjére kicsit meg emelem mire egy nagyobbat nyög a következő lökésnél. Szemem tágra nyílt a hallottaktól és arcára pillantva figyelem kipirult izzad haja arcára tapadt ajkai nyitva nyála kifolyt. Valószínűleg eltaláltam valamilyen pontot ami tetszik neki viszont ez az arc és a hangja még jobban beindít. Igyekeztem a lökéseket arra a pontra koncentrálni hogy élete legjobb szeretkezését nyújtsam neki. Fel veszek egy még gyorsabb tempót az egész szoba a nyögéseinktől zeng.
- El... fogokh...mhenni... - sóhajtozik. Lökők még párat közben rá fogok péniszére és mozgatni kezdem majd minél mélyebre hatolva robbanok ki néhány másodperc késéssel követ ő is a csúcsra. Kezemre pillantva mosolyodok el majd közelitek vele ajkaimhoz hogy lenyaljam.
- Várj ne. - kap kezem után.
- Te már meg kóstoltál én mért nem tehetem? - nézek a szemébe.
- Az más volt. - mosolyog és kezdi el letörölni az első dologgal ami a kezébe akadt ami a boxere volt. Kihúzodva belőle veszem le a gumit elkötöm majd a földre dobom.
- Ennyire tetszett. - fog péniszemre és kezdi lassan simogatni újra álló tagom.

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now