16.rész

92 7 1
                                    

Jó olvasást!😊

______________________________________

Aizawa Pov.

Arra ébredtem hogy valaki betakar és add egy puszit arcomra kinyitva szemem pillantok Hizashira. Elégé közel volt hozzám így nem tudtam nem végig tanulmányozni arcát.


- Fel keltettelek. - hajol el.


- Nem. - dörzsölöm meg szemem.


- Nagyon aranyosan aludtatok. - mosolyog.


- Mikor jöttél vissza? - állok fel óvatosan és fektettem a kislányt a kanapéra majd takarom be.


- Csak egy percig voltam kint rám sózta a gyereket és lelépett. - sóhajtott.


- Értem. - fordulok el és megyek folytatni a dolgom.


- Haragszol még rám? - jön utánam és segít.


- Fejezd be ezt kérlek. Szakítottunk vége ez van. - hajtom le a fejem.


- Már nem szeretsz? - felé fordulok szemébe nézek.


- Nem. - össze szedem a cuccomat és ott hagyom. Haza mentem talán nem kellett volna így ott hagyjam de nem bírtam a közelében maradni.



...



Már majdnem elaludtam a kanapén tv nézés közben mikor is a csengő hangjára kipantatak szemeim. Lassan a ajtóhoz botorkáltam és ásítva kinyitottam Hizashi állt előttem.


- Aizawa úgy hiányoztál. - ugrik a nyakamba közben megcsap az alkohol szag is.


- Te ittál? - tartom meg.


- Csak egy icike picikét. - mutatja útjával hogy szerinte mennyit ivott.


- Mért nem szeretsz? - szipog és fúrja fejét nyak hajlatomba. Elhajolva kezdi arcomat figyelni majd lassan meg szólal.


- Nagyon fáj itt. - teszi kezét szívére.


- Kérlek gyógyítsd meg. - folynak végig könnyei arcán majd lecsúszva térdel elém és néz fel rám.


- Szeretlek kérlek gyere vissza hozzám. - ölelgeti derekam.


- Állj fel. - húzom fel és tartom meg.


- Rosszul vagyok. - hajtja fejét vállamra.


- Bazd meg gyere velem. - elkísérem a fürdőszobába ahol egyből betalálja a wc-t és elkezd hányni. Odasietve tartom meg haját hogy azért az még se legyen olyan.


- Jól van had jöjjön ki. - simogatom hátát mire egy újabb adag távozik belőle. Miután végzett a kádnak dől és becsukva szemét nyomja fejét a hidegnek.


- Szédülök. - vesz nagy levegőket míg én lehúzom a wc-t.


- Fel tudsz állni? - guggolok mellé.


- Nem hiszem max ha segítesz. - rázza meg lassan a fejét.


- Akkor várj egy kicsit itt. - szaladok el majd térek vissza egy üveg vízzel.


- Ezt idd meg. - nyomom a kezébe.


- Nem tudom kinyitni. - adja vissza kibontom neki és újra kezébe adom. Lassan kortyolgatni kezdi és szeméből újra könnyek kezdenek folyni.


- Minden rendben? - figyelem aggódva.


- Nem kurvára nincs minden rendben. Mért? Mért dobtál csak így el? Én szeretlek. Sose szerettem ennyire senkit. Azt hittem te leszel az akivel le élhetem az életem. Olyan boldog voltam. - kezd el hevesen gesztikulálni mire mindkettőnkre rá borítja a vizet.

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora