Jó olvasást!😊
______________________________________
Aizawa Pov.
Lassan alább hagyott a hangzavar a helységben amit egy letartóztatott egyén okozott. Néhány perccel később oda hívtak az egyik asztalhoz hogy meg hallgassanak minket.
- Miben segíthetek? - leülünk.
- Egy gyerek rablást szeretnénk bejelenteni. - kezdem én a beszédet.
- Melyikőjüké a gyerek? - kérdez vissza a gépen keresgélve.
- Nem a miénk. - sóhajt Hizashi és kezdi el meg magyarázni.
- Az ex menyasszonyom meg jelent egy kislánnyal azt állítva hogy az enyém. Csináltattam apasági tesztet és nem az enyém viszont nem régiben sírva rontott be a munkahelyünkre és elmondta hogy elvitték a lányát valami tartozás miatt. Ezt a levelet hagyták neki de ő nem akart a rendőrségre jönni így a tudta nélkül vagyunk itt. - nyújtja át a borítékot.
- Van valami oka rá hogy ne keressen fel minket? Bűnözői előélet vagy ilyesmi? - pillant ránk a nyomozó.
- Nem tudok róla. Könnyen bele keveredik dolgokba meg szinte bárkivel össze fekszik akitől jó pénz kap. Ha érti mire gondolok? - a férfi lassan bólint majd elolvassa a levelet.
- Van itt egy cím. - fordítja meg a borítékot mire össze nézve lepődünk meg. Mi észre sem vettük hogy a boríték egyik oldalára írva van.
- A jó hír hogy tudjuk hogy hol a kislány. - veszi kezébe a telefont és hív fel valakit.
- A rossz hír, hogy.... Áh igen szia. - hagyja félbe a nekünk szánt mondatot.
- Van itt két úri ember akik bejelentettek egy gyerek rablást egy fenyegető levelet is hoztak van rajta egy cím. Ez a cím tudomásunk szerint azé a maffiáé amin te dolgozol. Ide tudnál jönni? - beszél a telefonba.
- Igen. Okés várunk. - ezzel bontotta a vonalat és letette.
- Nos úgy tűnik a cím alapján hogy a maffia áll a háttérben. Tehát a szóban forgó hölgy vagy kapcsolatba áll velük a jelek szerint tartozás van a dologban. Intézkedni fogunk amint ide ér a kolléga. - nekem valahogy úgy tűnt hogy valamit elhallgat de nem kérdezősködtem. Vissza ültünk hogy várjunk már remegett a lábam annyira kezdett úrra lenni rajtam a félelem talán vagy nem is tudom.
- Ideges vagy? - térít magamhoz Hizashi ahogy meg fogja a kezem.
- Miből gondolod? - kérdezek vissza és próbálom letagadni.
- Össze ér a lábunk és érzem hogy remeg. - simogatja kéz fejem.
- Meg szereted a kislányt? - hallom ahogy mosolyog míg előre hajolva támaszkodok meg lábamon.
- Az baj? - tör ki belőlem és folyik végig az arcomon néhány könnycsepp.
- Dehogy baj. - húz magához és ölel meg.
- De ugye tudod hogy nem láthatod többet mármint ha Naomi elmegy nyilván viszi magával. - távolodik el és néz a szemembe.
- Tudom. - fordítom el a fejem majd meg törölve szemem dőltem vissza a székbe.
- Jöjjenek velünk. - áll meg előttünk a rendőr egy civil ruhás nyomozóval az oldalán. Követjük őket és be megyünk egy kihallgató szobába majd leülve várjuk hogy mit mondanak.
YOU ARE READING
Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞
FanfictionÚj munka egy új barátság kezdete vagy valami más bontakozik ki a háttérben? Yamada Hizashi évek óta dolgozik egy rádió stúdiónál mint bemondó egy nap új munkatársat kap Aizawa Shouta képében. Mit rejtegethetnek egymás elől? Mi a legnagyobb titkuk...