9.rész

191 9 3
                                    

Jó olvasást! ☺️

______________________________________

Hizashi Pov.

Elég későn ébredtünk tekintve hogy este meddig voltunk fent. Még mindig Aizawát öleltem ezek szerint egész este így aludtunk. Elkezdtem a haját simogatni közben figyeltem ahogy alszik nagyon aranyos volt.
- Hizashi. - motyog álmában amit meg mosolygok. Benyúlva a takaró alá kezdtem bőrét simogatni mire meg mozdul és hátára feküdt. Kisimítok néhány tincset szeméből majd meg csodálom nyakán hagyott tegnapi foltokat.
- Jó reggelt. - nyitja ki a szemét. Annyit elbambultam hogy észre se vettem hogy ébredezik.
- Jó reggelt. - mosolygok.
- Mióta vagy fent? - néz a szemembe.
- Nem olyan régóta. - kezdem újra bőrét simogatni.
- És engem figyeltél? - húzza fel szemöldökét.
- Igen. Baj? - kérdezem mire meg rázta a fejét. Közelebb hajolva hozzá csókoltam meg majd néztem a szemébe végül egy hosszabbra is vissza hajoltam.
- Tudtad hogy beszélsz álmodban. - hajolok távolabb tőle hogy fel tudjon ülni.
- Mit mondtam? - fagy le egy pillanatra.
- Csak a nevemet. - kuncogok.
- Biztos rólam álmodtál valamit. - teszem hozzá.
- Nem emlékszem. - pirul el és fordítja el a fejét.
- Megyek rendbe szedem magam. - slisszol ki a fürdőszobába amit beharapot ajkakkal nézek végig. Én is felkelek ideiglenes fel veszek valami ruhát azért még se kéne egyszál boxerben flangáljak itt. Az asztalon találtam egy kis papírt amit elsőnek ki akartam dobni de mikor meg láttam hogy egy telefonszám van rajta jobban szemügyre vettem. Shinsou Hitoshi neve állt rajta zsebre tettem majd az erkélyre menve gyújtottam rá. Azt hiszem meg kéne köszönöm neki a tegnapi segítséget végül is ha nem beszélek vele tegnap semmi nem történt volna. Be pötyögtem a számokat a telefonomba majd a fülemhez téve vártam.
- Igen tessék? - szól bele miután felvette.
- Szia. Hizashi vagyok tegnap beszéltünk a bárban. - szólok bele a készülékbe.
- Áh te vagy Aizawa barát nem barátja. Mit akarsz? - hallgat el.
- Csak szeretném meg köszöni hogy tegnap beszéltél velem a dolgokról. Szóval köszönöm. - szívok bele a cigibe.
- Össze jöttek vagy mi? - jön egyből a kérdés.
- Ezt miből gondolod? - kérdezek vissza.
- Általában az emberek akkor köszönnek meg dolgokat ha amiatt a dolog miatt előrébb jutottak a dologban. Szóval össze jöttetek vagy mi? - teszi fel újra a kérdést.
- Úgy is mondhatjuk de nem egészen. - jut eszembe mit mondott tegnap még mielőtt meg történt.
- Ezt hogy érted? - fagat.
- Én bevallottam neki hogy mit érzek azt mondta hogy próbáljuk meg és meg érti ha még sem jön össze. Aztán... - nem fejeztem be.
- Mi történt aztán? - hallom ahogy kicsit felnevet.
- Lefeküdtünk. - sóhajtok.
- Valahogy sejtettem. - kezd jobban nevetni.
- Mit szólnál ha el mennénk egy dupla randira? Biztos örülne neki és ezzel még közelebb kerülhettek egymáshoz. Szerintem te vagy a dominánsabb fél szóval azt hiszem neked kéne ilyesmit kezdeményezni. - egy pillanatra elgondolkodok.
- Dominánsabbik fél? - kérdezek vissza.
- Te tényleg teljesen új vagy a témában. Az a domináns aki hát aki berakja. - egy pillanatra nem jutottam szóhoz.
- Értem. - szólalok meg végül.
- Rendben. Menjünk dupla randira. - egyezek bele.
- Akkor azt hiszem el mehetnénk moziba aztán kajálni egyet egy kis séta és találj ki még valami programot. 1 óra múlva találkozunk a bárhoz legközelebbi parkban. - ezzel bontotta a vonalat és letette.

Elnyomva a csikket mentem vissza a szobába ahol Aizawa már az ágyon feküdt a lába leért a földre és így figyelt engem.
- Kivel beszéltél ül fel? - oda megyek hozzá és lába közé állva simítok arcára és nézek a szemébe.
- Találtam az asztalon. - mutatom fel a kis papírt.
- Shinsou? Mért beszéltél vele? - billenti oldalra a fejét.
- Csak meg köszöntem neki a tegnapit. - mosolygok és hajolok közelebb hozzá egy csókra.
- Mond csak szeretnél velem eljön egy randira? - vállok el tőle és nézek a szemébe.
- Randira? - kérdez vissza.
- Igen. Mondjuk igazából dupla randiról van szó. Egy óra múlva találkozunk Shinsouékkal mit szólsz? - egyenesedek ki.
- Rendben menjünk. - mosolyog.
- Át öltözők. - áll fel és kezd válogatni aközött a néhány ruha darab között. Én addig be mentem a fürdőszobába gyorsan lezuhanyoztam majd felöltöztem és vissza mentem.
- Nincs valami sálad vagy valami ami eltakarja ezeket? - mutat a nyakára.
- Mért kéne takargatni? - állok meg előtte és húzom el kezét nyakától.
- Hogy ne kérdezősködjenek. - fordítja el a fejét. Olyan aranyos ilyenkor sose hittem volna hogy ilyet fogok gondolni egy másik férfiról de meg történt.
- Ne aggódj ilyesmi miatt nem tetszik az összes. - húzom végig ujjam néhány folton közben a másik kezemmel még mindig az övét fogom.
- De... - nem hagyom hogy végig mondja.
- Shh~ - csúsztatom ujjam ajkaira és nézek a szemébe közben másik kezem derekára vezettem. Elhúzva kezem szája elől csókolom meg és húzom közelebb magamhoz. Nem húztam el a dolgot elválva tőle öleltem meg és hajtottam fejem vállára.
- Induljunk. - húzódok el tőle és útnak indultunk.

Egy jó 15 perccel később meg is érkeztünk talán pár percet késtünk is de nem sokat. Shinsou és Kaminari már vártak minket kézen fogva álltak egymás mellett.
- Késtetek. - húzza össze szemöldökét Shinsou.
- Csak pár percet nyugi. - emelem fel kezem védekezően.
- Sziasztok. - int Kaminari.
- Helló. - köszön Aizawa is.
- Menjünk. - mosolyodik el majd indul meg a mozi irányába mellette párjával.
- Beszélhetnék veled? - fordul hátra séta közben Shinsou már egy ideje úton voltunk de nem nagyon beszélgetünk.
- Velem? - mutatok magamra.
- Igen. - engedi el Kaminari kezét.
- Menjetek előre. - így ketten lemaradva kezdtünk beszélgetni míg a két fiú előttünk sétált.
- Aizawa elégé szomorúnak tűnik. - pillant rám.
- Igen, nem tudom mi lehet a baj. - hajtom le a fejem.
- Komolyan ennyire nehéz rá jönni? - lesz kicsit dühös majd vesz nagy levegőt hogy meg nyugodjon.
- Mire? - fordítom felé a a fejem.
- Aizawa teljesen beléd van esve ő egy őszinte srác nekem sem próbált meg hazudni mikor elsőnek találkoztunk. De úgy tűnik hozzá szokott hogy elrejti az érzéseit és nem mondja ki addig amíg a másik fél nem biztos a dologban. Ti lényegében meg egyeztetek hogy meg próbáljátok együtt. De kérdem én volt szó szerelemről? - elgondolkodok.
- De én elmondtam neki hogy kedvelem. - nézek előttem sétáló alakjára.
- Az hogy kedveled vagy szerelmes vagy belé két külön dolog. Kedvelni bárkit lehet az felszíni múló érzelem úgy is mondhatjuk nincs semmi jelentése. Vehetjük úgy mint futó kalandot kitartasz mellette amíg élvezed és kedvedre való aztán vége. De a szerelem más sokkal komolyabb nem csak testi kapcsolat és elszórt szép szavak. Elég idős vagy már hozzá hogy tud melyiket érzed. Ha nem vagy szerelmes belé inkább enged el most mielőtt késő lesz. Ne okoz neki fájdalmat játszadozással nem ezt érdemli. - fejezi be majd szalad Kaminarihoz és öleli meg hátulról.
- Egy pillanatra se gondoltam olyasmire hogy játszadozzak vele. - motyogok magam elé lehajtott fejjel.
- Minden rendben? - hallom meg hangját mire rögtön felkapom a fejem.
- Hizashi? - néz a szemembe aggódva.
- Jól vagyok. - húzom magamhoz és ölelem meg kis késéssel viszonozta és bújt karjaimba.

Mit érzek valójában iránta? Nem igazán tudom. Új nekem ez az azonos nemű dolog. Bele szerethetem ennyi idő alatt? Tény hogy kedvelem és nem közömbös számomra de nem értem ezeket az érzéseket. Olyan meleg az ölelése forró a csókja tüzes az ágyban de még is egyszere aranyos és szexi. Nem akarom elengedni soha magam mellett akarom tartani örökké hogy csak az enyém legyen és senki másé. Áh ez az illat. Szívom be finom kellemes aromáját és hagyom hogy át járjon. A bőre puhasága a haja a testének minden porcikáját  magamnak akarom. Úgy fáj még csak a gondolat is hogy elveszítem nem engedhetem. Hallom a saját szív verésem biztos ő is hallja vagy legalábbis érzi milyen gyors. Nem tagadhatom tovább. Mégis min akarok ennyit gondolkozni? Ez a fiú a karjaimba egyenlő lett számomra a világgal. Nem élhetek tovább tagadásba őt már elfogadtam. Akkor még is mért ennyire nehéz bevallani magamnak? Elengedem a régi ön magam és egy új tiszta gondolkozású férfit hagyok magam után. Aki ki tudja mondani hogy: igen én biszexuális vagy és szerelmes vagyok ebbe a csodálatos srácba. Éreztem a forróságot majd a szelet és a szívemben tomboló boldogságot amit végre teljesen át élhetek minden kétely nélkül.





______________________________________
Huh ez a rész még bennem is felszínre hozta az érzelmeket. Remélem tetszett mindenkinek...a randi további része át csúszik a következő részbe.






2023.04.05

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now