4.rész

173 12 6
                                    

Jó olvasást!

______________________________________

Másnap reggel meglepően korán ébredtem, de semmi kedvem nem volt kinyitni a szemem. Inkább aludtam volna tovább valahogy olyan kényelmes volt ez a "párna". A következő pillanatban kipattant a szemem és realizáltam, hogy Hizashi mellkasán fekszem. Óvatosan fel emeltem a fejem nehogy felébresszem majd arrébb húzódva feküdtem a hátamra. Hogy keveredtem én oda? Még szerencse hogy én ébredtem elsőnek ha ezt látta volna nekem annyi. Felé pillantok úgy tűnik alszik egész aranyos jegyzem meg magamnak majd mosolyogva takarom be és megyek ki csendben a mosdóba. El intézem a dolgom majd kezet és arcot is mosok.

- Óvatosabbnak kell legyek. - sóhajtok a tükörbe nézve.

- Nem engedhetem így el magam. - meg törölöm az arcom és a kezem majd vissza megyek a szobába. Hizashi az ágyon ül a szemét dörzsölgetve amint meg hallotta az ajtót rám nézett.

- Fel keltetelek? - szólalok meg rekedtes hangon.

- Nem. - rázza meg a fejét.

- Akkor jó. - ülök az ágy szélére.

- Aizawa. - csúszik közelebb hozzám mire felé fordulok.

- Mond. - nézek rá.

- Nem érdekes. - kapja el fejét és mintha el is pirult volna.

- Megyek elszívok egy cigit. - ki megy a kis teraszra és a korlátra támaszkodva gyújt rá.  Néhány perccel később utána megyek és a vállára teszek egy puha meleg takarót.

- Meg ne fázz. Elég hideg van. - mosolyodok el majd a szemébe nézve tudatosuk bennem mit tettem. Elkapva kezem válláról lépek hátrább ő még csak mindig engem figyel.

- Sajnálom. - fordítom el a fejem majd indulnék vissza be.

- Várj. - kap kezem után.

- K-köszönöm. - húzza össze magán a takarót.

- Semmiség. Én most be megyek. - mutatok az ajtó irányba. Amint bezártam magam után a nyílászárót egyik kezem arcomra csúsztatom.

- Mi a fenét művelek? - félve pillantok vissza az ablakon keresztül. Látom ahogy szorosan tartja magán az anyagot közben úgy tűnik valamin nagyon gondolkozik majd elmosolyodik aztán meg rázza a fejét. Kíváncsi vagyok vajon mire gondolhat vagy kire?

...

- Mit csinálsz ma? - fésüli ki haját.

- Azt hiszem le megyek a gyógyfürdőbe. - pakolászom a szükséges cuccokat.

- Veled tartok. - mosolyog majd ő is elszedi a cuccait.

- Biztos vagy benne? - kérdezek vissza hátha le esik neki a tegnap történtek után.

- Persze. - pillant rám kezében a cókmókjával.

- Csinálj amit akarsz. - motyogok sóhajtva. Ezek után tényleg elindultunk a fürdőbe az öltöző teljesen üres volt így valószínűleg odabent sincs senki. Elkezdtünk át öltözni nagyot nyelve pillantottam végig rajta ahogy levette pólóját majd nadrágját. Úgy lefagytam hogy csak ott álltam és bámultam szinte látszódott ahogy folyik a nyálam.

- Mi a baj? - pillant rám egyszál boxerbe.

- Semmi. - vágom rá és kinyitva a kis szekrényt rejtem el egyre pirosabban égő arcom.

- Biztos minden rendben? - csukja be a szekrényt egy egyszerű laza mozdulattal és néz a szemembe.

- Fejezd ezt be. - szorítom össze szemem.

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Where stories live. Discover now