3.rész

162 13 6
                                    

Jó olvasást!☺️

______________________________________

Semmi probléma nem volt az egész adás alatt míg nem az utolsó üzenethez nem érkeztünk.

- Mai utolsó üzenetünk: Mi a véleményetek az LMBTQ+ emberekről? - olvassa fel mire rá kapom a tekintetem.

- Nem igazán tudom mi az az LMBTQ+ esetleg te tudod barátom? - fordul felém lassan bólintok majd el kezdek beszélni a mikrofonba.

- Lényegében az összes szexuális identitást egybe foglalja. - fél szemmel rá pillantva látom az undort az arcán.

- Én nem bírom őket...mármint egy kapcsolat legyen csak nő és férfi között. Még is hogy lehet élvezni egy másik férfi érintését...fúj még a hideg is kiráz. Egyet értesz? - adja át a szót nekem.

- Aizawa? - billenti oldalra a fejét. Úgy tűnik kicsit elbambultam és őszintén bevallva fájt amit mondott.

- Nekem nincs bajom velük semmi közöm ahhoz ki mit csinál a magánéletében. - fogom rövidre a válaszom. Érzem hogy össze szorul a szívem a gondolattól hogy megint egy hetero homofób ember tetszett meg.

...

Miután végeztünk azonnal haza akartam indulni nem akartam kellemetlen helyzetbe kerülni.

- Várj. - szól utánam így meg állva fordulok vissza.

- Minden rendben? Fel zaklatott az a kérdés vagy mi a baj? - mosolyog.

- Minden rendben. - hajtom le a fejem.

- Gyere szívjunk el egy cigit. - teszi a kezét a vállamra.


- Te tényleg elfogadod azt a hülyeséget vagy csak a hallgatók miatt mondtad? - gyújt rá.

- Mért baj ha elfogadom őket? - beszélek magam elé.

- Ez az egész nem normális természet ellenes. - kezd hevesen gesztikulálni.

- Még is hogy vagy képes elfogadni ezt az egészet? - teszi szét a kezét.

- Elég nehéz lenne az élet ha nem fogadnám el önmagam. - nyomom el a csikket.

- Te? - fagy le teljesen.

- Úgy van meleg vagyok. Nem akartam el mondani mivel sok homofóbbal találkoztam már és úgy tűnik te is az vagy. - sóhajtok.

- Nem vagyok homofób. - rázza meg a fejét.

- A szavaid alapján az vagy. - indulok el.

- Haza megyek. - intek majd ott hagyom.

...

Ezek után két hétre beteget jelentettem nem akartam hogy vitába keveredjek vele. Kitaláltam valami fizikai problémát amit a főnök is elhitt meg az orvos is. Nem hagyott nyugodni a gondolat hogy emiatt talán itt kell hagyjam ezt a melót. Hogy dolgozhatnánk együtt ha gyűlöl? Végül az lett a vége hogy el lettem küldve egy gyógyfürdőbe így kapva az alkalmon döntöttem egy kis kiruccanás mellett. Egy hetet egy hotelbe fogok tölteni ahol van gyógyfürdő szauna és hasonlók. Néhány nap már eltelt mikor ezt eldöntöttem így össze csomagolva indultam meg célom felé. Miután oda értem a recepción rendeztem a dolgokat és fizetem. Mikor a szobába vettem volna az irányt egy ismerős hangra lettem figyelmes.

- Aizawa te mit keresel itt? - támaszkodik meg a pulton Hizashi.

- Ezt én is kérdezhetném. - fordulok felé.

- A főnök elküldött pihenni egy időre és fizetett ide egy hetet. Amolyan dolgozói extra lenne. - miután elhallgatott vissza fordulva a recepcióshoz kezdett beszélni.

Frequency •Aizawa × Hizashi• 🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant